eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomZorganizowanie wyjazdu aktywizacyjno - rehabilitacyjno - integracyjnego dla osób niepełnosprawnych w dwóch turach w ramach projektu systemowego PCPR Radom pn. Dajmy szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-07

Radom: Zorganizowanie wyjazdu aktywizacyjno - rehabilitacyjno - integracyjnego dla osób niepełnosprawnych w dwóch turach w ramach projektu systemowego PCPR Radom pn. Dajmy szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu.
Numer ogłoszenia: 288766 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 233188 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Domagalskiego 7, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 3815070, faks 48 3815070.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie wyjazdu aktywizacyjno - rehabilitacyjno - integracyjnego dla osób niepełnosprawnych w dwóch turach w ramach projektu systemowego PCPR Radom pn. Dajmy szansę współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie dla Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Radomiu..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Wykonawca zobowiązany jest do: a)zorganizowania dwóch 12 dniowych wyjazdów do ośrodka wypoczynkowego położonego nad morzem. Ośrodek musi być dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych z następującymi rodzajami schorzeń: narządu ruchu, narządu wzroku, narządu słuchu, neurologiczne, z niepełnosprawnością intelektualną, chorobą psychiczną, epilepsją, mózgowym porażeniem dziecięcym, z chorobami układu krążenia, układu oddechowego, z chorobami układu pokarmowego i przemiany materii, a także z innymi schorzeniami wyżej nie wymienionymi np. cukrzycą. Wyjazdy muszą zostać zorganizowane w dwóch turach: -I tura w terminie od 06.08.2012 do 17.08.2012 roku, w której pojedzie 24 osoby niepełnosprawne wraz z 24 opiekunami i 3 osoby kadry (czyli łącznie w I turze pojedzie 51 osób); -II tura w terminie od 20.08.2012 do 31.08.2012 roku, w której pojedzie 22 osoby niepełnosprawne i 2 osoby kadry (czyli łącznie w II turze pojedzie 24 osoby). b)zakwaterowania 24 osób niepełnosprawnych z opiekunami w pokojach 2 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka i toaleta), dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych, wraz z minimalnym wyposażeniem, takim jak: telewizor, czajnik bezprzewodowy, szklanki i inne niezbędne naczynia. c)zakwaterowania 22 osób niepełnosprawnych bez opiekunów w pokojach 2 lub 3 osobowych z pełnym węzłem sanitarnym(łazienka i toaleta), dostosowanych do potrzeb osób niepełnosprawnych, wraz z minimalnym wyposażeniem, takim jak: telewizor czajnik bezprzewodowy, szklanki i inne niezbędne naczynia, z uwzględnieniem ilości kobiet i mężczyzn w tej grupie Uczestników. d)zakwaterowania każdej osoby z kadry w samodzielnym pokoju z pełnym węzłem sanitarnym (łazienka i toaleta), wraz z minimalnym wyposażeniem, takim jak: telewizor, czajnik bezprzewodowy, szklanki i inne niezbędne naczynia. 2.Wykonawca musi zapewnić: a)pełne wyżywienie podczas I i II tury pobytu wszystkim uczestnikom (tj. osobom niepełnosprawnym, ich opiekunom i kadrze) w klimatyzowanej stołówce położonej na terenie ośrodka obejmujące: śniadania, dwudaniowe obiady, podwieczorki i kolacje, w tym zapewnienie diety cukrzycowej dla wskazanej ilości uczestników. Do każdego posiłku zostaną zapewnione napoje. b)całodobową opiekę medyczną tzn. stałą opiekę lekarską i pielęgniarską. c)po 3 zabiegi rehabilitacyjne dziennie dla każdego niepełnosprawnego uczestnika przez co najmniej 8 dni pobytu wg zaleceń lekarza ośrodka, ustalone na podstawie dokumentacji medycznej. Baza zabiegowa ośrodka winna obejmować minimum: kinezyterapię, masaże, hydroterapię, fizykoterapię, ciepłolecznictwo, światłolecznictwo, krioterapię i inhalacje. d)Bazę wypoczynkowo - rekreacyjną, w tym basen kąpielowy (wraz z opieką ratownika), boiska do gier zespołowych, kort tenisowy wraz z bezpłatną wypożyczalnią sprzętu sportowego. Baza wypoczynkowo - rekreacyjna powinna znajdować się na terenie Ośrodka lub w odległości do 600 m od Ośrodka i musi być dostępna dla wszystkich uczestników wyjazdu bez ograniczeń podczas całego pobytu. W przypadku, gdy baza rekreacyjno -wypoczynkowa będzie znajdowała się na terenie innego Ośrodkiem, Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia uczestnikom nieograniczonego i bezpłatnego korzystania z w/w bazy. e)salę do przeprowadzenia zajęć grupowych dla: -I tury w wymiarze 40 godzin. Sala musi być udostępniona przez 8 dni w godzinach dopołudniowych i popołudniowych w wymiarze 5 godzin dziennie. Sala musi być przeznaczona do jednorazowego użytkowania przez minimum 13 osób, musi być wyposażona w stoły i krzesła. Każdy Uczestnik musi mieć zapewnione miejsce siedzące przy stole. Sala musi być dostosowana do bezpiecznego podłączenia sprzętu audio-video. Podczas zajęć grupowych każdy uczestnik powinien mieć zapewniony poczęstunek w postaci ciastek/słonych paluszków itp., kawy, herbaty i wody mineralnej. Osoba prowadząca zajęcia będzie wchodziła w skład 3 osobowej kadry Zamawiającego. -II tury w wymiarze 30 godzin. Sala musi być udostępniona przez 6 dni w godzinach dopołudniowych i popołudniowych w wymiarze 4 godzin dziennie i 2 dni w wymiarze 3 godzin dziennie. Sala musi być przeznaczona do jednorazowego użytkowania przez minimum 23 osoby, musi być wyposażona w stoły i krzesła. Każdy Uczestnik musi mieć zapewnione miejsce siedzące przy stole. Sala musi być dostosowana do bezpiecznego podłączenia sprzętu audio-video. Podczas zajęć grupowych każdy uczestnik powinien mieć zapewniony poczęstunek w postaci ciastek/słonych paluszków itp., kawy, herbaty i wody mineralnej. Osoba prowadząca zajęcia będzie wchodziła w skład 2 osobowej kadry Zamawiającego. f)miejsce do organizowania spotkań grupowych w plenerze na terenie ośrodka, które musi być wyposażone w miejsca do siedzenia tj. ławki, stoliki dla co najmniej 51 osób podczas I tury i 24 osób podczas II tury pobytu. g)wszystkim uczestnikom pobytu zajęcia o charakterze integracyjno - rozrywkowym: ogniska, grillowanie, zabawy taneczne, wieczorki, animacje tematyczne wraz z poczęstunkiem odpowiednim do typu imprezy. h)wszystkim uczestnikom pobytu bezpieczeństwo poprzez ochronę i monitoring terenu Ośrodka przez cały pobyt, przez 24 godziny na dobę. i)bezpłatny parking dla autokaru i nieodpłatny nocleg wraz z wyżywieniem dla dwóch kierowców na początku i na końcu I i II tury pobytu. j)nocleg wraz z wyżywieniem (2 doby) dla trzech osób kontrolujących realizację zadania podczas I lub II tury pobytu oraz parking dla samochodu, którym przyjedzie Zespół kontrolujący. 3.Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z opłatą uzdrowiskową/klimatyczną za wszystkich uczestników pobytu, jeżeli wymagać tego będzie lokalizacja ośrodka. 4.Odległość Ośrodka od morza do 600m. 5.Wykonawca wyraża zgodę na oznakowanie miejsc, z których korzystać będą uczestnicy wyjazdu (pokoje, sale zajęciowe itp.) poprzez umieszczenie plakatów lub naklejek informacyjnych projektu, zawierających informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 6.Zamawiający zobowiązuje się do dostarczenia Wykonawcy plakatów lub naklejek informacyjnych projektu zawierających informację o współfinansowaniu projektu przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 7.UWAGA: Z uwagi na fakt, że uczestnikami pobytu będą osoby niepełnosprawne z różnymi rodzajami schorzeń to baza lokalowa i rehabilitacyjna ośrodka musi być dostosowana do potrzeb tych osób zgodnie z obowiązującymi przepisami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest realizowane w ramach i na potrzeby projektu systemowego pn. Dajmy szansę współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Leszek Haratyk Panorama Morska -NZOZ Pomorskie Centrum Rehabilitacji Zdrowia i Urody Szpital - Sanatorium w Jarosławcu, ul.Kasztanowa 4/7, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 199200,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 199200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 199200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 199200,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.