Ogłoszenie nr 28872 - 2017
z dnia 2017-02-21 r.
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 332977
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 336676
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających 
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym, krajowy numer identyfikacyjny
00029121000000, ul.
ul. Marii Konopnickiej 
65,
05092  
Łomianki, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 765 71 01; 765 71 21, faks
22 751 27 07, e-mail
dzp@szpitaldziekanow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.szpitaldziekanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
Zakup i dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym 
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
33190000-8
Dodatkowe kody CPV: 
33141640-8,
33141320-9,
33141411-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1  
 | NAZWA: układy oddechowe | 
Postępowanie/część zostało unieważnione 
nie
 
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
  | 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2075 Waluta  IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  Liczba otrzymanych ofert2 
w tym
 Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:   IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
 
nie
 NZ Techno Sp .z o .o., 
, 
ul.Berneńska 5a, 
03-976, 
Warszawa,  kraj/woj.
mazowieckie 
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
 
  IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 2241 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1798,20 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2241 Waluta: PLN 
 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa  Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom   
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
  IV.8) Informacje dodatkowe:  
   | 
| CZĘŚĆ NR: 2  
 | NAZWA: ustniki jednorazowe | 
Postępowanie/część zostało unieważnione 
tak
 
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
 Postępowanie w tej części zamówienia zostało unieważnione, nie wpłynęła żadna oferta | 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:  IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta  IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  Liczba otrzymanych ofert0 
w tym
 Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:   IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:  IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
 
nie
 , 
, 
, 
, 
,  kraj/woj.
 
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
  IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy  Oferta z najniższą ceną/kosztem  >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem  Waluta:  
 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa  Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom   
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
  IV.8) Informacje dodatkowe:  
   | 
| CZĘŚĆ NR: 3  
 | NAZWA: elektrody igłowe | 
Postępowanie/część zostało unieważnione 
nie
 
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
  | 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1523.97 WalutaPLN  IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  Liczba otrzymanych ofert1 
w tym
 Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:   IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
 
nie
 Ma -Je-R sp.zo.o, 
, 
ul. Czarnieckiego 53, 
01-541, 
Warszawa,  kraj/woj.
mazowieckie 
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
  IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 1645.89 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1645.89 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1645.89 Waluta: PLN 
 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa  Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom   
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
  IV.8) Informacje dodatkowe:  
   | 
| CZĘŚĆ NR: 4  
 | NAZWA: elektrody powierzchniowe | 
Postępowanie/część zostało unieważnione 
tak
 
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
 w tej części zamówienia postępowanie unieważniono, nie wpłynęła żadna oferta | 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:  IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta  IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  Liczba otrzymanych ofert0 
w tym
 Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:   IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:  IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
 
nie
 , 
, 
, 
, 
,  kraj/woj.
 
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
  IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy  Oferta z najniższą ceną/kosztem  >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem  Waluta:  
 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa  Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom   
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
  IV.8) Informacje dodatkowe:  
   | 
| CZĘŚĆ NR: 5  
 | NAZWA: folia i masa  | 
Postępowanie/część zostało unieważnione 
tak
 
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
 w tej części postępowanie został unieważnione nie wpłynęła żadna oferta | 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:  IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT Waluta  IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  Liczba otrzymanych ofert0 
w tym
 Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:   IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:  IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
 
nie
 , 
, 
, 
, 
,  kraj/woj.
 
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
  IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy  Oferta z najniższą ceną/kosztem  >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem  Waluta:  
 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa  Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom   
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
  IV.8) Informacje dodatkowe:  
   | 
| CZĘŚĆ NR: 6  
 | NAZWA: taśmy do kinesiotapingu | 
Postępowanie/część zostało unieważnione 
nie
 
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
  | 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT850 WalutaPLN  IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  Liczba otrzymanych ofert2 
w tym
 Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:   IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
 
nie
 313 Sp.zo.o, 
, 
ul. Jana Pawła II 79, 
15-703, 
Białystok,  kraj/woj.
 
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
  IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 918 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1339.20 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1339.20 Waluta: PLN 
 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa  Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom   
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
  IV.8) Informacje dodatkowe:  
   | 
| CZĘŚĆ NR: 7  
 | NAZWA: podkłady , osłony  | 
Postępowanie/część zostało unieważnione 
nie
 
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
  | 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18053.50 WalutaPLN  IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  Liczba otrzymanych ofert1 
w tym
 Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:   IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
 
nie
 Bialmed Sp.zo.o, 
, 
M. Konopnickiej 11 a, 
12-230, 
Biała Piska,  kraj/woj.
warmińsko-mazurskie 
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
  IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 19497.78 Oferta z najniższą ceną/kosztem 19497.78 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19497.78 Waluta: PLN 
 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa  Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom   
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
  IV.8) Informacje dodatkowe:  
   | 
| CZĘŚĆ NR: 8  
 | NAZWA: taśmy siatki  | 
Postępowanie/część zostało unieważnione 
nie
 
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
  | 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4968 WalutaPLN  IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  Liczba otrzymanych ofert1 
w tym
 Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:   IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
 
nie
 Aesculap Chifa Sp.zo.o, 
, 
ul.Tysiąclecia 14, 
64-300, 
Nowy Tomyśl,  kraj/woj.
 
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
  IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 5365.44 Oferta z najniższą ceną/kosztem 5365.44 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 5365.44 Waluta: PLN 
 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa  Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom   
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
  IV.8) Informacje dodatkowe:  
   | 
| CZĘŚĆ NR: 9  
 | NAZWA: końcówki do noży harmonicznych | 
Postępowanie/część zostało unieważnione 
nie
 
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
  | 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT12000 WalutaPLN  IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  Liczba otrzymanych ofert1 
w tym
 Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:   IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
 
nie
 Johnson&Johhnson, 
, 
ul. IŁżecka24, 
02-135, 
Warszawa,  kraj/woj.
mazowieckie 
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
  IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 12960 Oferta z najniższą ceną/kosztem 12960 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 12960 Waluta: PLN 
 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa  Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom   
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
  IV.8) Informacje dodatkowe:  
   | 
| CZĘŚĆ NR: 10  
 | NAZWA: opatrunki | 
Postępowanie/część zostało unieważnione 
nie
 
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
  | 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18375 WalutaPLN  IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  Liczba otrzymanych ofert1 
w tym
 Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:   IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
 
nie
 Coloplast Sp. z o.o , 
, 
ul.Inflanckiej 4 , 
00-189, 
Warszawa,  kraj/woj.
mazowieckie 
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
  IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 19845 Oferta z najniższą ceną/kosztem 19845 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 19845 Waluta: PLN 
 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa  Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom   
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
  IV.8) Informacje dodatkowe:  
   | 
| CZĘŚĆ NR: 11  
 | NAZWA: pojemniki transportowe | 
Postępowanie/część zostało unieważnione 
nie
 
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
  | 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1444.50 WalutaPLN  IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  Liczba otrzymanych ofert1 
w tym
 Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:   IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
 
nie
 AMED Biuro Techniczno - Handlowe , 
, 
ul Umińskiego 3 lok 8, 
03-984, 
Warszawa,  kraj/woj.
mazowieckie 
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
  IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 1776.74 Oferta z najniższą ceną/kosztem 1776.74 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1776.74 Waluta: PLN 
 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa  Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom   
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
  IV.8) Informacje dodatkowe:  
   | 
| CZĘŚĆ NR: 12  
 | NAZWA: dreny | 
Postępowanie/część zostało unieważnione 
nie
 
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
  | 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT65920 WalutaPLN  IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  Liczba otrzymanych ofert1 
w tym
 Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:   IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
 
nie
 PetS Piotr Stasiak, 
, 
ul. Podbipięty  31/105, 
02-723, 
Warszawa,  kraj/woj.
mazowieckie 
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
  IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 71193.60 Oferta z najniższą ceną/kosztem 71193.60 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 71193.60 Waluta: PLN 
 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa  Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom   
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
  IV.8) Informacje dodatkowe:  
   | 
| CZĘŚĆ NR: 13  
 | NAZWA: rękawy włókninowo  -foliowe | 
Postępowanie/część zostało unieważnione 
nie
 
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
  | 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2431.88 WalutaPLN  IV.3) INFORMACJE O OFERTACH  Liczba otrzymanych ofert1 
w tym
 Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:   IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: 
 
nie
 AMED Biuro Techniczne , 
, 
ul.Umińskiego 3 lok 8, 
03-984, 
Warszawa,  kraj/woj.
mazowieckie 
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
 
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
 
Skrót literowy nazwy państwa:
  IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM 
 Cena wybranej oferty/wartość umowy 2626.43 Oferta z najniższą ceną/kosztem 2626.43 >
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2626.43 Waluta: PLN 
 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa  Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom   
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
  IV.8) Informacje dodatkowe:  
   | 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  
 na podstawie art.  
 ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu 
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.