eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńZakup i dostawa oprogramowania do projektowania procedur lotniskowych. Numer referencyjny P/12/IW/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-21

Toruń: Zakup i dostawa oprogramowania do projektowania procedur lotniskowych. Numer referencyjny P/12/IW/09
Numer ogłoszenia: 288714 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 1 Baza Materiałowo - Techniczna , ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6533625, faks 056 6533660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.1bmt.wp.mil.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa oprogramowania do projektowania procedur lotniskowych. Numer referencyjny P/12/IW/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostawa licencji wraz z kluczem licencyjnym do posiadanego oprogramowania do projektowania procedur lotniskowych CGx - GeoTITAN (wersja 2.8.0 i wyższa) na okres 12 miesięcy tj. od 14.12.2009 do 13.12.2010. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje również wsparcie techniczne przez okres 12 miesięcy, od dnia aktywności klucza licencyjnego, w ramach którego zostanie zapewniony: 2.1. Dostęp do subskrypcji i upgradów, 2.2. Telefoniczne i e-mailowe wsparcie w wypadku wystąpienia problemów krytycznych..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.12.10.00 - Pakiety oprogramowania do kontroli ruchu lotniczego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Wymagane warunki: 1.1.Posiadanie uprawnień do sprzedaży oprogramowania oraz powiązanych produktów i usług. 2.Dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych pomiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wymagane warunki: 2.1.Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia do świadczenia usług w zakresie wsparcia technicznego podczas problemów związanych z przedmiotem zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wymagane warunki: 3.1.Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 100 000,- złotych. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. Wymagane warunki: 4.1. Wykonawcy, którzy nie zostali skazani prawomocnym wyrokiem sądu za wyrządzenie szkody, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 1 Ustawy. 4.2.Wykonawcy w stosunku do których nie otwarto likwidacji ani nie ogłoszono upadłości zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 2 Ustawy. 4.3.Wykonawcy, którzy nie zalegają z uiszczaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne zgodnie z art.24 ust.1 pkt 3 Ustawy. 4.4. Wykonawcy, którzy nie zostali skazani za przestępstwa określone w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy; 4.5. Wobec Wykonawcy, sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary określone w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy. Zamawiający sprawdzi zgodność złożonych dokumentów i oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu wg zasady spełnia - nie spełnia, na podstawie oświadczenia i dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Nie spełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania (z zastosowaniem art. 26. ust. 3 i 4)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu do oferty muszą być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: 1.1.Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 (załącznik nr 2 do SIWZ), potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa w części VIII SIWZ; 1.2.Aktualny dokument wystawiony przez producenta oprogramowania upoważniający do sprzedaży oprogramowania oraz powiązanych z nim produktów i usług, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 1.1. SIWZ; 1.3.Polisa, a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, potwierdzająca spełnienia warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 3.1. SIWZ; 1.4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w części VIII pkt. 4.2. SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.1bmt.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: odebrać osobiście w siedzibie 1 BMT Toruń, ul. Okólna 37 w kancelarii jawnej (budynek Nr 97, pokój nr 11), zamówić faksem (o przesłanie pocztą) lub pobrać ze strony internetowej (bezpłatnie)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Oferty należy składać w 1 BMT - Toruń, ul. Okólna 37, kancelaria jawna bud. Nr 97, pokój nr 11 lub drogą pocztową na adres 1 BMT..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.