eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krupski Młyn › Budowa Sali gimnastycznej w Krupskim Młynie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-07

Krupski Młyn: Budowa Sali gimnastycznej w Krupskim Młynie
Numer ogłoszenia: 288688 - 2012; data zamieszczenia: 07.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 243580 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Krupski Młyn, ul. Krasickiego 9, 42-693 Krupski Młyn, woj. śląskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Sali gimnastycznej w Krupskim Młynie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dodatkowe prace budowlane związane z wykonaniem konstrukcji i pokrycia dachu nowobudowanej sali w Krupskim Młynie na skutek przeprojektowania przyjętej wcześniej konstrukcji dachu i przybudówek bocznych. Powodem przeprojektowania były zmiany jakie nastąpiły w przepisach dotyczących obciążenia w normach klimatycznych (norma śniegowa i wiatrowa), jak również zaprzestania produkcji przyjętego wcześniej w dokumentacji w roku 2008 gatunku stali profilowej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zarząd Budynków Komunalnych S.A., ul. Legionów 37c, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 146216,88 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 179846,76

  • Oferta z najniższą ceną: 179846,76 / Oferta z najwyższą ceną: 179846,76

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Wykonawca zadania inwestycyjnego p.n. Budowa sali gimnastycznej w Krupskim Młynie został wyłoniony w trybie przetargu nieograniczonego. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zostało wszczęte w listopadzie 2010 roku (ogłoszenie o zamówieniu 343957 - 2010 z 1.12.2010). Umowa na realizację zadania została podpisana w dniu 19 stycznia 2011 roku (ogłoszenie o udzieleniu zamówienia 23245 - 2011 z 20.01.2011). Zadanie finansowane jest ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Wojewódzkiego wieloletniego programu rozwoju bazy sportowej oraz ze środków własnych gminy. Dokumentacja projektowa na budowę sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Krupskim Młynie została opracowana w grudniu 2008 roku i zatwierdzona decyzją o pozwoleniu na budowę Nr 461/09 z dnia 5.05.2009 roku. Procedurę przetargową na wybór wykonawcy rozpoczęto w listopadzie 2010 roku. Umowę z wybranym wykonawcą zadania zawarto 19 stycznia 2011 roku. Zawarcie umowy z wybranym wykonawcą zadania było obowiązkowym załącznikiem do złożenia wniosku o dofinansowanie zadania ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej w ramach Wojewódzkiego wieloletniego programu rozwoju bazy sportowej. Powyższe środki finansowe były niezbędne do realizacji zadania. Bez pozyskania powyższych środków finansowych realizacja zadania byłaby niemożliwa. W roku 2011 został wykonany I etap zadania obejmujący wykonanie fundamentów sali gimnastycznej. Na początku roku 2012 rozpoczęty został II etap zadania polegający na wykonaniu stanu surowego zamkniętego, następnie będą prowadzone prace wykończeniowe wraz z instalacjami wewnętrznymi Sali gimnastycznej. Budowa Sali gimnastycznej zostanie zakończona w terminie do 30 listopada 2012 roku. W marcu br. przystąpiono do opracowania nowej dokumentacji projektowej w części dotyczącej wykonania dachu głównego i przybudówek bocznych sali gimnastycznej w Krupskim Młynie. Powodem podjęcia prac związanych z przeprojektowaniem starej konstrukcji dachu i przybudówek bocznych były zmiany jakie nastąpiły w przepisach dotyczących obciążenia w normach klimatycznych (norma śniegowa i wiatrowa), jak również zaprzestania produkcji przyjętego wcześniej w dokumentacji w roku 2008 gatunku stali profilowej. Zlecenie robót związanych z niniejszym postępowaniem, innemu Wykonawcy (w związku z wyborem innego trybu zamówienia publicznego) wiązałoby się z nieracjonalnością i niegospodarnością. Prace ujęte niniejszym postępowaniem są technologicznie ściśle i nierozerwalnie związane z zakresem prac realizowanych w ramach zamówienia z 19 stycznia 2011 roku - ingerują w dach budynku. Dodatkowo zlecenie robót dodatkowych innemu Wykonawcy uniemożliwiłoby określenie odpowiedzialności w przypadku powstania wad oraz utrudniłoby dochodzenie roszczeń z tytułu powstania tych wad, w ramach gwarancji. Podstawę prawną w powyższym zakresie stanowi w szczególności przepis art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a i b ustawy PZP - udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczającym łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, a) z przyczyn technicznych i gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów; b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia podstawowego. Mając na uwadze wskazane powyżej okoliczności, uzasadnione jest zastosowanie trybu zamówienia z wolnej ręki, w myśl art. 67 ust. 1 pkt 5 lit. a i b ustawy prawo zamówień publicznych

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.