eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrzedostawa używanej kruszarki szczękowej jednorozporowej na przyczepie 2-osiowej



Ogłoszenie z dnia 2006-06-01

POZYCJA 28867

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zabrze: dostawa używanej kruszarki szczękowej jednorozporowej na przyczepie 2-osiowej Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Zabrzu - będące inwestorem zastępczym działaljącym w imieniu Gminy Zabrze - Prezydenta Miasta ul. Powstańców Śl. 5-7, 41-800 Zabrze, do kontaktów: Paulina Capowicz, Leszek Mielcarski, Maria Leśniak, Tadeusz Roszak, Beata Schaub, ul. Lecha 10, 41-800 Zabrze, tel. 0048 032 271 72 81; 0048 032 373 58 68, fax 0048 032 271 34 21, e-mail: mpgk@mpgk.zabrze.pl, www.mpgk.zabrze.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa używanej kruszarki szczękowej jednorozporowej na przyczepie 2-osiowej. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: szczękowej jednorozporowej na przyczepie 2-osiowej, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Wymagania (parametry techniczne) jakim musi odpowiadać ww. kruszarka: - rok produkcji - nie starszy niż 2000r, - liczba godzin przepracowanych - nie więcej niż 1.500 godzin - ciężar maszyny - nie mniej niż 20 ton, - przesiewanie wstępne - 0 do 45 mm, - wlot kruszarki - 800 x 600 mm, - ustawienie szczeliny - 45 do 130 mm, - zdolność przerobowa - 40 do 130 ton/h - stan techniczny co najmniej dobry, kruszarka musi być po przeglądzie i gotowa do pracy po dostarczeniu Namawiającemu, - wymagania dotyczące gwarancji - Wykonawca zapewni gwarancję nie krótszą niż 12 miesięcy lub 500 roboczogodzin licząc od dnia dostarczenia kruszarki. - Wykonawca przeprowadzi szkolenie dla 2 osób, które będą obsługiwać dostarczoną kruszarkę. Wyposażenie kruszarki: - kosz zasypowy, - rynna materiałowa, - lej rynnowy, - korbowo-wahaczowa kruszarka 80/6Os, - taśma główna, - jednostka napędowa, - rama z podwoziem 2 osiowym, - urządzenie elektryczne załączające, - seperator magnetyczny. Przeznaczenie: kruszenie odpadów budowlanych i łamania naturalnego. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia wraz z kruszarką następujących dokumentów; 1) dokument przeglądu umożliwiający zarejestrowanie pojazdu w języku polskim 2) dokumentacja techniczno - ruchową w języku polskim 3) dokument gwarancji. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Zakład Segregacji i Kompostowni w Zabrzu ul. Cementarna 19F. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.52.30.00 - Maszyny budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 43.30.00.00 - Maszyny i sprzęt budowlany 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 000 euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium 5 000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Faktura VAT ma być wystawiona na Urząd Miejski w Zabrzu, dostarczona do Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Zabrzu z siedzibą w Zabrzu przy ul. Lecha 10. Termin płatności wynosi 30 dni od dnia podpisania protokołu odbioru i otrzymania faktury VAT. Rozliczenia umowy będą prowadzone w złotych polskich. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz warunki określone w niniejszym ogłoszeniu, takie jak: Doświadczenie: W1 - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) dostarczył co najmniej 2 maszyny drogowe lub budowlane o wartości min. 250.000,00 PLN każda, co należy wykazać w załączniku nr 9 [W 70%] Środki finansowe lub zdolność kredytowa: W2 - Wykonawca musi wykazać, że dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 250.000,00 PLN. Warunek ten będzie spełniony poprzez załączenie do wniosku informacji banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływejm terminu składania wniosków jako załącznik nr 10, [W 30%]. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art.22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp, 3. Kserokopię (potwierdzoną przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji wykonawcy - za zgodność z oryginałem) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4. Kserokopię (potwierdzoną przez osobę upoważnioną/e do reprezentacji wykonawcy - za zgodność z oryginałem) zaświadczenia z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, ze uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w miłości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków, 5 .Kserokopię (potwierdzoną przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji wykonawcy - za zgodność z oryginałem) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, potwierdzającej, że osoby fizyczne, wspólnicy spółek jawnych partnerzy lub członkowie zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych lub spółek komandyitowo-akcyjnych, urzędujący członkowie organu zarządzającego osób prawnych - będący wykonawcą nie byli skazani prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, o wystawionymi nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 6. Kserokopię (potwierdzoną przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentacji wykonawcy - za zgodność z oryginałem) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, potwierdzającej, że podmioty zbiorowe - będące wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków 11. Informacje o wykonawcach wspólnie ubiegających sie o przyznanie zamówienia. 12. Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa, w pkt 3.: 4., 5., 6., niniejszego rozdziału składa odpowiednie dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz ich tłumaczenia na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego, potwierdzające że: a. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie otwarto ani nie ogłoszono upadłości; b. Nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c. Nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo, Ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.: 3., 4., 5., 6., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie powyższych wymagań, złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 7. Informacje finansowe: obroty, zysk, zobowiązania i należności za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 10. Informację z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jako załącznik 10 [jeśli dotyczy]. Zamawiający wymaga dostępu do środków finansowych własnych lub kredytowych na kwotę nie mniejszą niż 250.000,00 PLN. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 8. Wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - z należytą starannością dostaw maszyn drogowych lub budowlanych, UWAGA! - dokumenty muszą być podpisane przez odbiorcę, opatrzone datą i zawierać informacje, które potwierdzają wymagane doświadczenie Wykonawcy oraz wykonanie zamówienia z należytą starannością. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przyśpieszona ograniczona. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: Zachodzi pilna potrzeba udzielenia ww. zamówienia. 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: HZP/10/2006/BS. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.06.2006, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: Pobranie ogłoszenia nie jest obciążone żadnymi opłatami. Pełna treść ogłoszenia i wzory dokumentów dostępne są na stronie internetowej www.mpgk.zabrze.pl link Przetargi-BIP, link ogłoszenie o przetargu ograniczonym jw. oraz w Miejskim Przedsiębiorstwie Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Zabrzu - Dział Zamówień Publicznych pok. nr 16. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.06.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 12.06.2006. 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Ze strony inwestora zastępczego: Tadeusz Roszak, Beata Schuab, Wiesław Paradysz. Ze strony Gminy Zabrze - członek komisji przetargowej Urzędu Miejskiego - Marcin Buczyk. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: , Sala konferencyjna w MPGK sp. z o.o. w Zabrzu.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (tzw. konsorcjum): a. Zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b. Zobowiązani są ustanowić i wskazać Zamawiającemu Lidera, który będzie ich reprezentował we wszystkich sprawach związanych z realizacją zamówienia. Lider może być jednocześnie Pełnomocnikiem wymienionym, w pkt a.; c. Zobowiązani są spełniać warunki wymienione w pkt. 7 18; d. Będą solidarnie odpowiadać za należyte wykonanie przedmiotu zamówienia; e. Pozostaną związani umową o współpracy przez cały okres realizacji zamówieniu. Pełnomocnik składa wraz z wnioskiem pełnomocnictwo, stanowiące Załącznik nr P.2 do wniosku. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wraz z wnioskiem oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków z tym, te dokumenty składa się osobno dla każdego z wykonawców, oznaczając je odpowiednio cyframi I, II.. Wniosek musi być podpisany we wskazanych miejscach przez: a. Osoby uprawnione zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru lub wpisem do ewidencji działalności gospodarczej, lub b. W przypadku wykonawców prowadzących działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej - przez wszystkich wspólników lub wspólnika skutecznie upoważnionego uchwałą wspólników do podpisania wniosku, której: oryginał lub odpis poświadczony notarialnie należy załączyć we wniosku, [jako załącznik nr Pl ] lub c. Osoby posiadające ważne pełnomocnictwo, którego oryginał lub odpis poświadczony notarialnie nalepy włączyć we wniosku: - W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia [jako załącznik nr P2]; -W przypadku Wykonawców, którzy nie ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia [jako załącznik nr P3]. Wszystkie wypełnione strony Wniosku winny być kolejno ponumerowane i podpisano przez osobę/ osoby upoważnione przez Wykonawcę do podpisania wniosku. Podpis osoby/osób upoważnionych musi pozwalać na identyfikację imienia i nazwiska ( np.: będzie uzupełniony pieczątką imienną) Kserokopie dokumentów składanych z wnioskiem muszą być poświadczone przez wykonawcę "za zgodność z oryginałem", podpisane jw. z pieczątką imienną. Opłatę skarbową od dokumentów stwierdzających ustanowienie pełnomocnika oraz ich odpisów należy uiścić zgodnie z aktualnymi przepisami o opłacie skarbowej - w znakach skarbowych. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w języku polskim pod rygorem nieważności. W przypadku dołączenia do oferty przetargowej dokumentów w języku innym niż język polski Zamawiający wymaga sporządzenia tłumaczenia lub poświadczenia tłumaczenia z języka obcego na język polski i podpisania przez tłumacza przysięgłego. Wszystkie dokumenty muszą być złożone w języku polskim pod rygorem nieważności. W przypadku doliczenia do oferty przetargowej dokumentów w języku innym niż język polski Zamawiający wymaga sporządzenia tłumaczenia lub poświadczenia tłumaczenia z języka obcego na język polski i podpisania przez tłumacza przysięgłego. 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.