Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-06-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU SEKTOROWYM - usługi Rydułtowy: wydrążenie chodnika 1-N-E1 badawczego w pokł. 703/1 w KW S.A. Oddział KWK Rydułtowy-Anna Ruch I Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Kompania Węglowa S.A. KWK Rydułtowy-Anna, do kontaktów: Urbasik Mariusz, ul. Leona 2, 44-280 Rydułtowy, tel. 032 7294498, e-mail: m.urbasik@kwsa.pl, www.kwsa.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Kompania Węglowa S.A. KWK Rydułtowy-Anna, Kowalczyk Tomasz, ul. Leona 2, 44-280 Rydułtowy, woj. śląskie, tel. +48 32 7294522, fax +48 032 4577723, www.kwsa.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wydrążenie chodnika 1-N-E1 badawczego w pokł. 703/1 w KW S.A. Oddział KWK Rydułtowy-Anna Ruch I. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wydrążenie chodnika 1-N-E1 badawczego w pokł. 703/1 w KW S.A. Oddział KWK Rydułtowy-Anna Ruch I. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: KW S.A. Oddział KWK Rydułtowy-Anna. Kod NUTS: PL 227. 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.25.40.00 - Roboty w zakresie wydobycia i produkcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.25.40.00 - Roboty w zakresie wydobycia i produkcji 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 1.11) Odstąpienie od obowiązku stosowania specyfikacji europejskich: Tak. - technicznie niemożliwe jest należyte ustalenie, czy produkt zgodny jest za specyfikacjami europejskimi. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie: 1)Chodnika 1-N-E1 badawczego w pokł. 703/1 przy pomocy kombajnu dnikowego AM-50 - wyrobisko węglowo-kamienne o długości 690 mb 2) Skrzyżowania - 1 szt, oraz wlot do chodnika 1-N-E1 badawczego w pokładzie 703/1 przy użyciu MW- wyrobisko weglowo-kamienne, długość 10 mb. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: Wymagany termin realizacji: 8 miesięcy od dnia przekazania frontu robót, planowany termin przekazania - III kwartał 2006 r. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 8;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100 PLN). Zamawiający nie przewiduje wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Pożądany termin płatności wynosi 60 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, zaś wymagany termin płatności wynosi nie mniej niż 30 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. Faktury będą wystawiane na podstawie potwierdzonych przez Zamawiającego miesięcznych protokołów odbioru. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1 wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) W przypadku, kiedy ofertę składa kilka wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych wykonawców. 4) W przypadku, kiedy kilka wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć: a) dokumenty wymienione w SIWZ wystawione indywidualnie dla każdego z wykonawców b) wspólny formularz ofertowy podpisany przez ustanowionego pełnomocnika, c) zakres uczestnictwa każdego z wykonawców składających ofertę wspólną w przedmiocie zamówienia. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nastepujące warunki: 1)posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, 2)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 3)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych, 6)wniosą wadium na warunkach określonych w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1)wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy stanowiący załącznik do SIWZ, 2)dowód wniesienia wadium - kopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, 3)oryginał lub kserokopia, poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4)oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzającego brak zaległości w opłacaniu podatków, opłat lub zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6)oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r., wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7)oryginał lub kserokopia poświadczona przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, Ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004r.wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 8)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) ppkt 3, 4, 5, 7 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 9)Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.2.1.1) ppkt 6 oraz pkt III.2.1.1) ppkt XI.8.a-c - zastępuje się je dokumentem zawierającym oswiadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych w wysokości co najmniej 600 000,00 zł lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej 600 000,00 zł, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a)Oświadczenie (wg wzoru stanowiącego załąznik do SIWZ) wykonawcy, że do wykonywania robót zapewni osoby posiadające stwierdzenie kwalifikacji kierownictwa i osób dozoru ruchu (górnicze i energo-maszynowe) w podziemnych zakładach górniczych wydobywających węgiel kamienny, sprawujących nadzór nad pracownikami prowadzącymi roboty wymagane zgodnie z art.68 ust.2 ustawy z dnia 4.02.1994r - Prawo geologiczno - górnicze ( DZ. U. Nr 27, poz.96 z późn. zmianami oraz Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 11.06.2002 r w sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych, mierniczego górniczego i geologa górniczego oraz wykazu stanowisk w ruchu zakładu górniczego, które wymagają szczególnych kwalifikacji (DZ.U.Nr 84 poz 755) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dn. 28 06.2002 w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy, prowadzenia ruchu oraz specjalistycznego zabezpieczenia przeciwpożarowego w podziemnych zakładach górniczych dla: - przynajmniej jednej osoby kierownictwa o kwalifikacjach - Kierownika działu robót górniczych, - przynajmniej jednej osoby dozoru wyższego o specjalności górniczej - przynajmniej jednej osoby dozoru wyższego o specjalności energomaszynowej - przynajmniej czterech osób dozoru średniego o specjalności górniczej - przynajmniej dwóch osób dozoru średniego o specjalności energo-maszynowej. - przynajmniej jednej osoby dozoru wyższego ds. BHP. Wykonawca przed podpisaniem umowy dostarczy powyższe stwierdzenia kwalifikacji Zamawiającemu. b)Harmonogram robót górniczych - zgodnie z załącznikiem do SIWZ c)Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług podobnych do przedmiotu zamówienia (tj. dla dr±żenia podziemnych wyrobisk korytarzowych), a jeżeli okres prowadzenia działalnoąci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości (przy czym wartość brutto usług nie może być mniejsza niż 1 500 000,00 zł), przedmiotu, dat wykonania i zamawiających (wg wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Dostarczenie niewypełnionego wykazu lub z brakujacymi potwierdzeniami należytego wykonania usługi traktowane będzie jako niespełnienie wymagań. 2.1.4) Inne informacje: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, Ustawa z dnia 4.2.1994 r. - Prawo Geologiczne i Górnicze. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Wcześniejsze ogłoszenia dotyczące tego samego zamówienia 1.1.1) Okresowe ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 249 - 246508 z dnia 28.12.2005 1.1.2) Inne wcześniejsze ogłoszenie: 1.4) Liczba przedsiębiorców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje o charakterze administracyjnym 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 2360119. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.07.2006, cena - 4,9 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka, przelew, zaliczenie pocztowe(+ koszty wysyłki). 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału: 04.07.2006 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 04.07.2006, godzina 11:00, Kompania Węglowa S.A. 40-039 Katowice, ul. Powstańców 30, sala 100.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.05.2006.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.