Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-28
Radom: sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania pt. Budowa Pawilonu Ginekologiczno - Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
Numer ogłoszenia: 288437 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Radomski Szpital Specjalistyczny im. dr Tytusa Chałubińskiego , ul. Tochtermana 1, 26-610 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3615285, 3615284, faks 048 3615213.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.radom.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem zadania pt. Budowa Pawilonu Ginekologiczno - Położniczego Radomskiego Szpitala Specjalistycznego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zapewnić kompleksowy nadzór inwestorski w ramach którego sprawowany będzie nadzór nad robotami: a. Konstrukcyjno - budowlanymi, b. Instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c. Instalacyjnymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, gazów medycznych, wodociągowych i kanalizacyjnych 2. Zakres obowiązków inspektorów nadzoru wynika z art.25 i26 ustawy z dnia 7lipca 1994r-Prawo budowlane ( tekst jednolity Dz.U.z 2006r, Nr 156, poz 1118 z późn. zmianami) i będzie obejmował w szczególności: a. udział w przekazaniu obiektu do realizacji b. udział w naradach koordynacyjnych, c. reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacja projektową, pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej d. sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie e. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych i technologicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych ,przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów częściowych i końcowych branżowych, odbiorze końcowym wielobranżowym, odbiorze końcowym i w przekazaniu obiektu do użytkowania, udział w odbiorze ostatecznym. f. potwierdzanie faktyczne wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także na żądanie inwestora kontrolowanie rozliczeń budowy g. przekładanie inwestorowi pisemnych miesięcznych raportów z postępu prac i o zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem 3. Krótki opis realizowanego zadania inwestycyjnego: Zakres inwestycji obejmuje budowę budynku oddziału ginekologiczno - Położniczego wraz z infrastrukturą oraz modernizację istniejących sieci i obiektów w zakresie określonym w dokumentacji projektowo - kosztorysowej (dokumentacja znajduje się na stornie www.szpital.radom.pl lub do wglądu w siedzibie zamawiającego). Powierzchnia użytkowa - 5275 m2 Kubatura 23.993,75 m3.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne i szczegółowe: Warunki ogólne: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzieleniu zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp Warunki szczegółowe: 1. Potencjał kadrowy: Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, zgodnie z wymaganiami określonymi w art. 14, ust. 1, pkt. 2,4,5 oraz art. 12, ust. 1, pkt. 7 ustawy prawo budowlane, tj. a. Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń i należą do właściwej izby samorządu zawodowego, b. Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i należą do właściwej izby samorządu zawodowego, c. Osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia obowiązków inspektora nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i należą do właściwej izby samorządu zawodowego. 2. Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat kalendarzowych przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min 1 kompleksowy nadzór inwestorski zadania inwestycyjnego o wartości nie mniejszej niż 6.000.000 zł brutto, potwierdzone pozytywną opinią inwestora Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę. 3. Potencjał techniczny: Wykonawca dysponuje potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę 4. Potencjał finansowo-ekonomiczny: Wykonawca dysponuje własnymi środkami finansowymi zapewniającymi wykonanie zamówienia. Powyższy warunek powinien być spełniony łącznie przez podmioty składające wspólną ofertę 5. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń wg. formuły spełnia- nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24, ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust 1, pkt. 1-3 ustawy Pzp. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej albo w przypadku Wykonawcy, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa on dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono jego upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiedniego kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacja o doświadczeniu zawodowym Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe). Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością oferowanemu przedmiotowi zamówienia. Informacja musi potwierdzać spełnienie szczegółowego warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 8. Do informacji muszą być załączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji usługi zostały wykonane należycie. 5. Informację o osobach, które będą skierowane do wykonania zamówienia (potencjał kadrowy) wraz z kserokopiami ich uprawnień oraz kserokopiami aktualnych zaświadczeń wydanych przez izby samorządu zawodowego (zgodnie z art. 14, ust. 1, pkt. 2,4 i 5 ustawy Prawo budowlane oraz art. 12, ust. 1, pkt. 7 ustawy prawo budowlane)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.radom.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Radomski Szpital Specjalistyczny
ul. Lekarska 4
Dział Zamówień Publicznych i Zapoatrzenia III piętro pok.309a
26-610 Radom.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Radomski Szpital Specjalistyczny ul. Lekarska 4 Dział Zamówień Publicznych i Zapoatrzenia III piętro pok.309a 26-610 Radom.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej przy ul. Wiejskiej -bocznej w Radomiu
- P.36.2025 - Zakup i dostawa sprzętu do artroskopii dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego
- Sporządzenie operatów szacunkowych ustalających wartość rynkową prawa własności gruntów i wartość rynkową prawa własności gruntów przed podziałem jak i po w celu ustalenia wys. opłaty adiacenckiej.
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją prawa wykupu nowego ciągnika komunalnego wraz z ładowaczem czołowym oraz osprzętem - 2025/3
- Zakup i montaż kamer wraz z oprzyrządowaniem na Osiedlu Michałów w Radomiu
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa układu komunikacyjnego na ul. Broni, Planty w Radomiu
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania "Rozbudowa systemu ścieżek rowerowych na terenie gm. Kostrzyn wraz z budową zintegrowanego węzła przesiadkowego Gułtowy w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy i zmiany sposobu użytkowania budynku D na potrzeby diagnostyki obrazowej oraz przebudowy pomieszczeń w budynku B wraz z instalacjami wewnętrznymi [...]
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie- Etap II - część 2
- Wielobranżowy nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi dla inwestycji w miejscowości Korabiewice na terenie działki 204, gm. Puszcza Mariańska
- Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: ""Modernizacja oczyszczalni ścieków w Terespolu"
- Usługa inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlano - instalacyjnych adaptacji pomieszczeń dla potrzeb pracowni angiografii hybrydowej - projekt nr PLUA.02.01-IP.01-0023/23
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.