eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych i torowiskach MPK dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych i utrzymaniowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Łódź: Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych i torowiskach MPK dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych i utrzymaniowych
Numer ogłoszenia: 28838 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Transportu, ul. Piotrkowska 175, 90-447 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6384959, 6384911, fax 042 638-49-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych i torowiskach MPK dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych i utrzymaniowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych i torowiskach MPK dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych i utrzymaniowych. Zadanie I Przedmiotem zamówienia jest obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych i torowiskach MPK dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków gminnych. Obsługa laboratoryjna obejmuje wykonanie badań kontrolnych dla następujących zadań: - Program modernizacji infrastruktury tramwajowej - Faza I, - Modernizacja i rozwój systemu transportowego na terenie aglomeracji Łódzkiej w ramach Zintegrowanego Planu Rozwoju Transportu Publicznego Aglomeracji Łódzkiej, - Przebudowa wiaduktów drogowych w ciągu Al. Jana Pawła II przy EC2, - Budowa i modernizacja chodników i przystanków autobusowych oraz urządzeń odwadniających drogi, - Przebudowa dróg gminnych: ul. Wawelska, ul. Tokarzewskiego, ul. Zamorska, - Przebudowa dróg gminnych: ul. Makowa, ul. Oppmana, ul. Szarotki, ul. Chłopickiego, - Przebudowa ul. Przędzalnianej wraz z odwodnieniem w rejonie rzeki Jasień, - Przebudowa układu drogowego wraz z budową parkingów w rej. Miejskiego Stadionu Sportowego: Al. Unii Lubelskiej na odc. od Al. Bandurskiego do ul. Konstantynowskiej, - Przebudowa ulic: Zjazdowej na odc. od ul. Brzezińskiej do ul. Opolskiej i ul. Budy, - Modernizacja ul. Rudzkiej, - Bulwar Narutowicza - przebudowa ulic Narutowicza, Zielona na odcinku od ul. Wierzbowej do Placu Hallera, - Modernizacja ul. Pabianickiej w Łodzi od granicy miasta do włączenia w układ dwujezdniowy w rejonie skrzyżowania z ul. Rudzką. Zakresy rzeczowe usług zostały określone w formularzu cenowym załączonym do specyfikacji - Załącznik Nr 2A. Zadanie II Przedmiotem zamówienia jest obsługa laboratoryjna na obiektach drogowych, mostowych i torowiskach MPK dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych współfinansowanych z funduszy Unii Europejskiej (EFRR). Obsługa laboratoryjna obejmuje wykonanie badań kontrolnych dla następującego zadania: - Budowa ul. Śląskiej na odc. od ul. Rokicińskiej do ul. Tomaszowskiej - II Etap Zamówienie objęte jest projektem pn: Budowa ul. Śląskiej na odc. od ul. Tomaszowskiej do ul. Rokicińskiej (podłączenie do węzła ANDRESPOL na autostradzie A1) o nr IPI/240/2007, zgłoszonym do współfinansowania ze środków EFRR w ramach Indykatywnego Planu Inwestycyjnego dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013. Zakresy rzeczowe usług zostały określone w formularzu cenowym załączonym do specyfikacji - Załącznik Nr 2B. Zadanie III Przedmiotem zamówienia jest obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych dla potrzeb realizacji zadań utrzymaniowych. Zakresy rzeczowe usług zostały określone w formularzu cenowym załączonym do specyfikacji - Załącznik Nr 2C.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 73.11.10.00 - Laboratoryjne usługi badawcze Kod CPV wg słownika 2008: 73.11.10.00 - Laboratoryjne usługi badawcze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 7.000,00 zł w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki Ogólne: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy Prawo zamówień publicznych posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli Ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a także znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. 2. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust.1 pkt 2-3 ustawy Prawo zamówień publicznych: Wykonawca musi udokumentować, że spełnia niżej wymienione minimalne warunki udziału w postępowaniu: 2.1. Potencjał kadrowy: Wykonawca musi dysponować do wykonania zamówienia: - co najmniej 1 osobą przewidzianą na stanowisko kierownika, która winna posiadać uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub drogowej lub mostowej oraz posiadać minimum 5-letnie doświadczenie w wykonywaniu usług tego rodzaju, co przedmiot zamówienia, - co najmniej 2 osobami z wykształceniem technicznym o profilu drogowym lub budowlano - konstrukcyjnym oraz posiadającymi minimum 2-letnie doświadczenie w wykonywaniu usług tego rodzaju, co przedmiot zamówienia, Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.) i dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca załączy uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, o ile będą one uprawniały do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie odpowiednim dla w/w specjalności. W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Polski, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a lub 12b ustawy Prawo budowlane. 2.2. Doświadczenie Wykonawcy: Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (zakończył) 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. * polegającą na obsłudze laboratoryjnej robót budowlanych realizowanych na obiektach drogowych lub mostowych, o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł (brutto) oraz, że usługa ta została wykonana należycie. * Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą wykazać, że warunki określone w pkt 2.1. i 2.2. spełniają łącznie. 3. Ocena spełniania przez wykonawców wymaganych warunków będzie oparta na zasadzie spełnia/ nie spełnia na podstawie informacji zawartych w załączonych do oferty dokumentach lub oświadczeniach, zgodnie z wymaganiami zamawiającego, określonymi w SIWZ. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że Wykonawca spełnił wymagane warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia Warunki Ogólne ubiegania się o zamówienie określone w pkt 1.: 1. Oświadczenie, o spełnieniu warunków określonych w oparciu o art. 22 ust. 1, pkt 1-3 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 3. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 w związku z art. 22 ust. 1 pkt 4 Ustawy - zgodnie z Formularzem Nr 4. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie: 1) 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, Powyższy dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym w terminie określonym powyżej. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokumenty i oświadczenia o których mowa: - w pkt 2, 3 i 4 - musi złożyć każdy Wykonawca, - w pkt 1 musi złożyć każdy Wykonawca lub pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie w imieniu wszystkich Wykonawców. 2. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki szczegółowe udziału w postępowaniu. Niżej wymienione dokumenty winien przedłożyć w imieniu wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ten lub ci spośród wykonawców, w stosunku do których wymagane jest potwierdzenie spełniania warunku. 2.1. Potencjał kadrowy - Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Wykaz osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu zamówienia - zgodnie z Formularzem Nr 5. - Dokumenty potwierdzające posiadanie przez osoby wykazane w powyższym formularzu, uprawnień budowlanych, przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 2.2. Doświadczenie Wykonawcy - Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, wartości oraz dat wykonania i odbiorców - zgodnie z Formularzem nr 6. - Dokumenty potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Transportu 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 pokój 417.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg i Transportu 90-447 Łódź ul. Piotrkowska 175 pokój 420.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: dotyczy zadania II - Zamówienie objęte jest projektem pn: Budowa ul. Śląskiej na odc. od ul. Tomaszowskiej do ul. Rokicińskiej (podłączenie do węzła ANDRESPOL na autostradzie A1) o nr IPI/240/2007, zgłoszonym do współfinansowania ze środków EFRR w ramach Indykatywnego Planu Inwestycyjnego dla Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.