eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › dostawa tablic oraz piłek do koszykówki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-28

Warszawa: dostawa tablic oraz piłek do koszykówki
Numer ogłoszenia: 288339 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polski Związek Koszykówki , ul. Ciołka 10, 01-402 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 836-38-00, faks 022 8363800.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzkosz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: stowarzyszenie sportowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa tablic oraz piłek do koszykówki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie 1: dostawa 90 sztuk kompletnych tablic do minikoszykówki (tj. 45 kompletów, po 2 szt. w komplecie), spełniających wymagania zawarte w załączniku nr 1 do projektu umowy. zadanie 2: dostawa: 1) 400 sztuk piłek do minikoszykówki nr 5, 2) 170 sztuk piłek do koszykówki nr 6, 3) 330 sztuk piłek do koszykówki nr 7, spełniających wymagania zawarte w załączniku nr 2 do projektu umowy. Zadanie 3 - dostawa 70 szt. piłek do koszykówki wykonanych ze skóry kompozytowej, spełniajacych wymagania FIBA.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00 - Tablice 37.45.22.00 - Piłki do koszykówki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia moga sie ubiegać wykonawcy którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych niniejszym zamówieniem oraz niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (j.t. Dz. U. z 2007 r. Nr 233, poz. 1655, z późn. zm) 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawcy dla spełnienia tego warunku powinni wykonać w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia tj. przed dniem 28.10.2008r., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 1 (jedno) zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj.: a) dla zadania pierwszego - wykonać co najmniej 1 (jedną) dostawę obejmującą minimum 50 kompletnych tablic do minikoszykówki, b) dla zadania drugiego - wykonać co najmniej 1 (jedną) dostawę obejmującą minimum 300 piłek do minikoszykówki lub do koszykówki..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) oświadczenie sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, c) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień odpowiadających swoim rodzajem dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, d) dokumenty potwierdzające, że zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w punkcie c) zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzkosz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polski Związek Koszykówki ul. Ciołka 10, 01-402 Warszawa pok. 114..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Polski Związek Koszykówki ul. Ciołka 10, 01-402 Warszawa, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa 90 sztuk kompletnych tablic do minikoszykówki (tj. 45 kompletów, po 2 szt. w komplecie), spełniających wymagania zawarte w załączniku nr 1 do projektu umowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 90 sztuk kompletnych tablic do minikoszykówki (tj. 45 kompletów, po 2 szt. w komplecie), spełniających wymagania zawarte w załączniku nr 1 do projektu umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa: 1) 400 sztuk piłek do minikoszykówki nr 5, 2) 170 sztuk piłek do koszykówki nr 6, 3) 330 sztuk piłek do koszykówki nr 7, spełniających wymagania zawarte w załączniku nr 2 do projektu umowy..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa: 1) 400 sztuk piłek do minikoszykówki nr 5, 2) 170 sztuk piłek do koszykówki nr 6, 3) 330 sztuk piłek do koszykówki nr 7, spełniających wymagania zawarte w załączniku nr 2 do projektu umowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.45.22.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa 70 szt. piłek do koszykówki wykonanych ze skóry kompozytowej, spełniających wymagania FIBA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 70 szt. piłek do koszykówki wykonanych ze skóry kompozytowej, spełniających wymagania FIBA.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.45.22.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.