eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 ( Dz. U. 2012 r. , poz. 1529) na rzecz Zamawiającego - Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich, ul. Staszica 2 26-200 Końskie oraz dla Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich, ul. Piłsudskiego 132a, 26-220 Stąporków.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-28

Końskie: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 ( Dz. U. 2012 r. , poz. 1529) na rzecz Zamawiającego - Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich, ul. Staszica 2 26-200 Końskie oraz dla Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich, ul. Piłsudskiego 132a, 26-220 Stąporków.
Numer ogłoszenia: 288294 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich , ul. Stanisława Staszica 2, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 41 260 43 62 wew. 214, faks 41 260 43 62 wew.220.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup.konskie.ibip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 ( Dz. U. 2012 r. , poz. 1529) na rzecz Zamawiającego - Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich, ul. Staszica 2 26-200 Końskie oraz dla Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich, ul. Piłsudskiego 132a, 26-220 Stąporków..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczania i doręczania przesyłek pocztowych, paczek pocztowych oraz ich ewentualnych zwrotów w rozumieniu ustawy Prawo pocztowe z dnia 23 listopada 2012 ( Dz. U. 2012 r. , poz. 1529) na rzecz Zamawiającego - Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich, ul. Staszica 2 26-200 Końskie oraz dla Filii Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich, ul. Piłsudskiego 132a, 26-220 Stąporków. Rodzaje i liczba przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe (orientacyjne) - obliczone na podstawie historii usług pocztowych Zamawiającego i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę tym samym oświadcza, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian rodzajowych i liczbowych w trakcie realizacji niniejszego zamówienia. Faktyczne ilości realizowanych przesyłek mogą odbiegać od planowanych ilości i będą uzależnione od bieżących potrzeb Zamawiającego. Świadczenie usług pocztowych obejmuje w szczególności : -przesyłki listowe krajowe nierejestrowane, -przesyłki listowe krajowe nierejestrowane najszybszej kategorii, -przesyłki listowe krajowe rejestrowane najszybszej kategorii, -przesyłki listowe krajowe rejestrowane z potwierdzeniem odbioru, -przesyłki listowe krajowe rejestrowane najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru, -przesyłki listowe zagraniczne rejestrowane, -przesyłki listowe zagraniczne rejestrowane najszybszej kategorii, -przesyłki listowe zagraniczne rejestrowane z potwierdzeniem odbioru, -przesyłki listowe zagraniczne rejestrowane najszybszej kategorii z potwierdzeniem odbioru, -paczek, -zwrotów przesyłek niedoręczonych. Usługi pocztowe stanowiące przedmiot zamówienie obejmują przesyłki o wagach: -do 50 gram gabaryt A i B, -ponad 50 gram do 100 gram gabaryt A i B, -ponad 100 gram do 350 gram gabaryt A i B, -ponad 350 gram do 500 gram gabaryt A i B, -ponad 500 gram do 1000 gram gabaryt A i B, -ponad 1000 gram do 2000 gram gabaryt A i B. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - usługi pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym będą opłacane za pomocą opłaty z dołu - usługi codziennego doręczania ZPO (zwrotnego potwierdzania odbioru) i zwrotów przesyłek pocztowych do Zamawiającego po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy. Wymagania szczególne: a)Terminy doręczania przesyłek pocztowych w zakresie usług powszechnych : - zgodnie z art. 47 ustawy Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 r. , poz.1529) b)Wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi doręczenia ZPO (zwrotnego potwierdzenia odbioru) i zwrotów niedoręczonych przesyłek pocztowych do Zamawiającego w dni robocze. c)Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Przesyłki nadawane będą na podstawie wykazu listów poleconych i innych (pocztowej książki nadawczej). Zasady wnoszenia opłat za świadczenia usług pocztowych: a)za pomocą opłaty z dołu uiszczane będą opłaty: -w obrocie krajowym - za przesyłki listowe w tym przesyłki polecone, paczki pocztowe, przesyłki pobraniowe i przesyłki na warunkach szczególnych oraz usługi komplementarne, -w obrocie zagranicznym - za przesyłki listowe, usługi specjalne. b)Zamawiający nie dopuszcza stosowania jako formy rozliczenia opłat, specjalnie oznakowanych opakowań Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza stemplowanie opakowań pieczęcią, której wzór będzie ustalony z Wykonawcą, c)Za okres rozliczeniowy przyjmuje się jeden miesiąc kalendarzowy. Wykonawca wystawi faktury na podstawie dokumentów nadanych i zwróconych przesyłek w terminie do 7- go dnia następującego po miesiącu rozliczeniowym. d)Podstawą obliczenia należności będzie suma opłat za przesyłki faktyczne nadane lub zwrócone z powodu braku możliwości ich doręczenia w okresie rozliczeniowym, potwierdzona co do ilości i wagi na podstawie dokumentów nadawczych lub oddawczych, przy czym obowiązywać będą ceny jednostkowe podane w Formularzu cenowym ofert, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ. Zmiana cen może dokonać się wyłącznie w przypadku ich akceptacji przez Urząd Komunikacji Elektronicznej, w sposób określony w ustawie z dnia 23 listopada 2012 Prawo pocztowe ( Dz. U. 2012 r., poz. 1529), co nie wymaga aneksowania umowy, e)Ceny określone w Formularzu cenowym oferty stanowiącym załącznik do oferty muszą zawierać wszystkie koszty i opłaty niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę f)Należności wynikające z faktury, zamawiający ureguluje przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze w terminie 14 dni od daty otrzymania faktury g)Za datę płatności uważa się datę obciążenia rachunku Wykonawcy Usługi pocztowe będą świadczone na całym obszarze Polski oraz poza granicami Polski. Przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie wszystkich przesyłek pocztowych oraz ich ewentualny zwrot i reklamację, musi być realizowany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa oraz istotnymi postanowieniami umowy. Zamawiający będzie nadawał przesyłki samodzielnie w punkcie wyznaczonym przez Wykonawcę na terenie miasta Końskie i miasta Stąporkowa. Zamawiający wymaga aby Wykonawca podczas całego okresu trwania realizacji zamówienia dysponował dwoma punktami nadawczo-oddawczymi znajdującymi się; jeden punkt nadawczo - oddawczy w miejscowości Końskie i jeden punkt nadawczo - oddawczy w miejscowości Stąporków (Czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku minimum osiem godzin zegarowych w przedziale godzinowym od 8:00 do 17:00). Ponadto terenem działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Końskich jest obszar powiatu koneckiego. Ze względu na powyższe Powiatowy Urząd Pracy wymaga aby Wykonawca realizujący przedmiotowe zamówienia dysponował podczas całego okresu trwania realizacji zamówienia punktami oddawczymi (tzw. awizacyjnymi) znajdującymi się w miejscowościach: Fałków, Gowarczów, Radoszyce, Ruda Maleniecka, Słupia, Smyków - po jednym w każdej miejscowości (Czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00). Wykonawca zapewnia, że jego placówki nadawczo odbiorcze oraz punkty odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek ( awizowanych ), zlokalizowane na terenie Powiatu Koneckiego w miejscowościach Końskie, Stąporków, Fałków, Gowarczów, Radoszyce, Ruda Maleniecka, Słupia, Smyków, którymi dysponuje i będzie dysponował w całym okresie obowiązywania umowy: a) są czynne co najmniej od poniedziałku do piątku z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, b) są zlokalizowane wewnątrz lokali ( do których będzie możliwe wejście klienta z zewnątrz), c) są oznakowane w sposób widoczny np. szyldem z nazwa lub logo wykonawcy (operatora pocztowego), jednoznacznie wskazującym na placówkę pocztowa lub punkt odbioru d) każdy punkt odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek ( awizowanych), w którym prowadzona jest inna działalność gospodarcza, posiada wyodrębnione stanowisko obsługi klientów jedynie w zakresie usług pocztowych. PUP w Końskich realizując zalecenie Rady Ministrów dotyczące stosowania klauzul społecznych przy udzielaniu zamówień publicznych wymaga, aby osoby zajmujące stanowiska do obsługi klienta w przedmiotowych placówkach nadawczo - oddawczych były zatrudnione na umowę o pracę. Zamawiający uzasadnia swa decyzję przedmiotem i charakterem czynności wykonywanych przez te osoby. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Zamawiający będzie nadawał przesyłki w stanie uporządkowanym według kategorii rodzajowej i wagowej. Opakowanie przesyłek listowych stanowi zaklejona koperta Zamawiającego, opakowanie paczki stanowi sztywne pudełko lub szary papier Zamawiającego. Zamawiający umieszcza w sposób trwały i czytelny informację jednoznacznie identyfikujące adresata i nadawcę, jednocześnie określając rodzaj przesyłki oraz pełną nazwę i adres zwrotny nadawcy. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na podstawie właściwie przygotowanych przez Zamawiającego przesyłek do nadania oraz zestawienia ilościowego z wyszczególnieniem adresów. Zestawienie przesyłek poleconych i innych będzie sporządzone w dwóch egzemplarzach, po jednym egzemplarzu dla Zamawiającego i Wykonawcy ( w pocztowej książce nadawczej). Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatne formularze (potwierdzenie odbioru). Wszelkie oznaczenia przesyłek rejestrowanych i priorytetowych muszą być zapewnione przez Wykonawcę. Zamawiający przewiduje nadawanie przesyłek z zawartością decyzji w trybie Kodeksu postępowania administracyjnego ustawa z dnia 14 czerwca 1960 roku (t.j. Dz.U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.); znaczna większość przesyłek nadawanych przez PUP w Końskich to przesyłki z taką zawartością. Szacunkowa ilość takiej korespondencji to około 85% ogólnej ilości przesyłek. Zamawiający będzie korzystał z wzoru Zwrotnego Potwierdzenia Odbioru zgodnego z wymaganiami Kodeksu postępowania administracyjnego, a Wykonawca będzie stosował się do jego zapisów oraz doręczał przesyłki na specjalnych zasadach zgodnie z obowiązującymi w dniu dostarczenia przesyłki przepisami Kodeksu postępowania administracyjnego. Zamawiający będzie korzystał z własnych druków ZPO zgodnych z wymaganiami Kodeksu postępowania administracyjnego. Zamawiający w ramach zamówienia będzie nadawał przesyłki wymagające zastosowania przepisu art. 57 § 5 pkt 2 Kpa, art. 12 § 6 pkt 2 Ordynacji podatkowej, art. 165 § 2 Kodeksu postępowania cywilnego. Znak opłaty pocztowej zastąpi pieczęć wykonana wg wzoru dostarczonego przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga aby na przesyłkach przeznaczonych do nadania oraz dokumentach nadawczych umieszczane były napisy/nadruki identyfikujące jednoznacznie Zamawiającego jako Nadawcę, Zamawiający nie dopuszcza aby na dowodzie nadania przesyłki figurował inny podmiot niż Zamawiający ( typu loga podwykonawców, stemplowanie przesyłek pieczęcią tzw. opłata pobrana inną niż ustalony wzór). Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowej, nie później jednak niż 12 miesięcy od dnia ich nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację nie może przekroczyć 30 dni od dnia otrzymania reklamacji. W przypadku zgłaszania reklamacji zastosowanie mają unormowania zawarte w rozporządzeniu w sprawie reklamacji usługi pocztowej. Do odpowiedzialności Wykonawcy za nienależyte wykonanie usługi pocztowej stosuje się odpowiednio przepisy ustawy Prawo pocztowe oraz rozporządzenia w sprawie reklamacji usługi pocztowej, a w sprawach nieuregulowanych tymi przepisami stosuje się odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego. Wykonawca odpowiada za nie wykonanie lub nienależyte wykonanie usługi pocztowej chyba, że nastąpiło to wskutek siły wyższej niezależnej od Wykonawcy i niemożliwej do przewidzenia. Podane przez Zamawiającego ilości poszczególnych pozycji przesyłek wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ mają charakter szacunkowy i nie mogą być podstawą do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania ilości wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ. Określone w nim rodzaje i ilości poszczególnych przesyłek w ramach świadczonych usług są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych i rodzajowych w trakcie realizacji umowy. Z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usługi stanowiącej przedmiot zamówienia Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie zgodnie z zasadami ustawy Prawo pocztowe oraz regulaminami poszczególnych usług Wykonawcy. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listowych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Wymagana jest należytą staranność przy realizacji zobowiązań umowy, której Istotne postanowienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ. Ustalenia i decyzje dotyczące bieżącego wykonania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z wyznaczonym przedstawicielem Wykonawcy. Wykonawca wskazuje numery telefonów kontaktowych i numery faxu oraz inne dane kontaktowe niezbędne do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania usług stanowiącej przedmiot zamówienia. Zamawiającemu przysługuje odszkodowanie zgodnie z zasadami określonymi w ustawie Prawo pocztowe i regulaminach usług Wykonawcy. Przepisy regulujące zakres usługi : -Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny ( j. t Dz. U z 2014 r., poz. 121 ) -Ustawa z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. 2012 r., poz.1529) -Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 26 listopada 2013r. w sprawie reklamacji usługi pocztowej ( Dz. U. z 2013r., poz. 1468) -Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013r., poz. 545) - Obwieszczenie Rządowe z dnia 11 czerwca 2014r. w sprawie związania Rzeczpospolitej Polskiej regulaminem Porozumienia dotyczącego pocztowych usług płatniczych, Regulaminem poczty listowej i Regulaminem dotyczącym paczek pocztowych, sporządzonymi w Bernie dnia 11 listopada 2008r. - Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( j. t. Dz. U. z 2013 r., poz. 267 z późn. zm.) - Ustawa z dnia 4 marca 2010 r. o świadczeniu usług na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej (Dz.U. z 2010r., poz. 278 z późn.zm.) - Ustawa z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010r., poz. 1228 z późn. zm.) Miejsca nadawania przesyłek przez Zamawiającego : Końskie i Stąporków. Termin realizacji zamówienia : od dnia 01.01.2016r. do dnia 31.12.2016r..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.11.00.00 - Usługi pocztowe 64.11.20.00 - Usługi pocztowe dotyczące listów 64.11.30.00 - Usługi pocztowe dotyczące paczek .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień, Zamawiający żąda: - aktualny dokument potwierdzający wpis do rejestru operatorów pocztowych , o którym mowa w art. 6 ust. 1 ustawy Prawo pocztowe, prowadzony przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych , co najmniej 2 ( dwóch ) głównych usług t. j., usług polegających na świadczeniu usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane; o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 złotych brutto, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie . Przez jedną główna usługę Zamawiający rozumie jedną umowę na świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym. Ocena spełniania niniejszego warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę wykazu usług sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, do którego Wykonawca załączy dowody dotyczące głównych usług, określające czy usługi te zostały wykonane w sposób należyty. Dowodami, o których mowa, są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, Zamawiający żąda : - wykazu placówek nadawczo-oddawczych oraz oddawczych (opisanych w rozdziale III SIWZ) dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami: Wykonawca musi posiadać co najmniej 2 ( dwie ) placówki nadawczo - oddawcze : -Jedna placówka nadawczo - oddawcza w miejscowości Końskie kod pocztowy 26-200, -Jedna placówka nadawczo - oddawcza w miejscowości Stąporków kod pocztowy 26-220, Czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku minimum osiem godzin zegarowych w przedziale godzinowym od 8:00 do 17:00. oraz Wykonawca musi posiadać co najmniej 6 ( sześć ) placówek oddawczych : -Jedna placówka oddawcza w miejscowości Fałków kod pocztowy 26-260, -Jedna placówka oddawcza w miejscowości Gowarczów kod pocztowy 26-225, -Jedna placówka oddawcza w miejscowości Radoszyce kod pocztowy 26-230, -Jedna placówka oddawcza w miejscowości Ruda Maleniecka kod pocztowy 26-242, -Jedna placówka oddawcza w miejscowości Słupia kod pocztowy 26-234, -Jedna placówka oddawcza w miejscowości Smyków kod pocztowy 26-212, Czynne w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00 Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie załączonego przez Wykonawcę wykazu placówek załącznik nr 8 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust.1

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenie i dokumenty żądane przez Zamawiającego : a) wykonawca do oferty dołącza dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie do podpisania oferty, np. aktualny odpis z właściwego rejestru, aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualny statut spółki lub aktualny rejestr handlowy. Wymagane dokumenty można złożyć w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. W przypadku złożenia odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument taki musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) wypełniony Formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do SIWZ ) c) Formularz cenowy oferty - przesyłki pocztowe w obrocie krajowym i zagranicznym ( załącznik nr 2 do SIWZ) d) wykazu placówek dostępnych wykonawcy usługi w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami ( załącznik nr 10 do SIWZ ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Liczba punktów do odbioru niedoręczonych awizowanych przesyłek na terenie Powiatu koneckiego - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru : a) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę cen jednostkowych brutto poszczególnych pozycji wpisanych przez wykonawcę w Formularzu cenowym oferty, który stanowić będzie załącznik do umowy w sytuacji spowodowanej zmianami cen zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę dokumentem potwierdzającym , że zmiany te zatwierdził Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej lub zastały zatwierdzone w sposób dopuszczalny przez Prawo pocztowe. b) zmianę wynagrodzenia Wykonawcy określoną w umowie jako wartość progową umowy zawartej z Wykonawcą w wyniku ustawowych zmian urzędowo obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT) lub zmianą obowiązku podatkowego Wykonawcy. c) w uzasadnionych przypadkach dopuszcza się zmianę miejsca punktów nadawczo-oddawczych oraz punków oddawczych wymienionych w załączniku nr 8 do SIWZ, zmiana ta nie może dotyczyć poszczególnych miejscowości wymienionych w SIWZ. Informacja o zmianie musi wpłynąć do Zamawiającego na piśmie co najmniej 30 dni roboczych przed dniem planowanej zmiany. Nowe miejsca/punkty muszą spełniać warunki określone w niniejszej SIWZ w rozdziale VI pkt 3. d)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawieszenia wykonania umowy w przypadku ograniczeń budżetowych jednostki lub też odstąpienia od realizacji części umowy. W takim przypadku Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie tylko za wykonaną część umowy; d) zmiany wynikające z nowelizacji przepisów prawnych 2. Wprowadzone zmiany muszą odpowiadać opisowi przedmiotu zamówienia ujętego w SIWZ. 3. Zamawiający musi wyrazić zgodę na wprowadzenie zmian o których mowa w ust. 1.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup.konskie.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich ul. Stanisława Staszica 2, 26 - 200 Końskie, pok. nr 26.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2015 godzina 10:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Końskich ul. Stanisława Staszica 2 26 - 200 Końskie Sekretariat - pokój nr 18 I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.