Ogłoszenie z dnia 2005-06-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Kraków: dostawa sprzętu komputerowego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Tak.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica, do kontaktów: Bogusław Jarominek, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, fax (012) 6173595, 6173363, e-mail: zzp@uci.agh.edu.pl, www.dzp.agh.edu.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica Dział Zamówień Publicznych, mgr inż. Bogusław Jarominek, dr inż. Andzrzej Król, mgr inż. Kazimierz Durak, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, fax 012 6173595, 6173363, e-mail: dzp@uci.agh.edu.pl, www.dzp.agh.edu.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica Dział Zamówień Publicznych, Anna Trybus, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, fax 012 6173595, 6173363, e-mail: dzp@uci.agh.edu.pl, www.dzp.agh.edu.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Akademia Górniczo - Hutnicza im. Stanisława Staszica Dział Zamówień Publicznych, Anna Trybus, Al. Mickiewicza 30, 30-059 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6173595, fax 012 6173595, 6173363, e-mail: dzp@uci.agh.edu.pl, www.dzp.agh.edu.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Sygnatura ZP/0165/2005 - dostawa sprzętu komputerowego(zestawów komputerowych i notebooków) dla WEAIiE AGH w Krakowie, szczegółowo opisanego w SIWZ. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: AGH Kraków, Al. Mickiewicza 30, WEAIiE. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 21;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 7700,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: przelewem w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 prawa zamówień publicznych, którzy udokumentują spełnienie warunków zawartych w art. 22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz spełnią wymogi określone w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: aktualny odpis z właściwego rejestru oraz dokumenty opisane w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacja z banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert oraz dokumenty wymagane w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 03.08.2005, cena - 10 PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem w ciągu 14 dni od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.08.2005 godzina 09:30. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 03.08.2005, godzina 10:00, Siedziba Zamawiającego - AGH Kraków, Al. Mickiewicza 30, pawilon C-2, pok. 102.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 11.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zestawy komputerowe dla KI WEAIiE AGH szczegółowo opisane w SIWZ. 3) Zakres lub wartość: 23 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: zestaw komputerowy dla KA WEAIiE AGH szczegółowo opisany w SIWZ. 3) Zakres lub wartość: 1 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zestaw komputerowy dla KE WEAIiE AGH szczegółowo opisany w SIWZ. 3) Zakres lub wartość: 1 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Notebooki dla KE WEAIiE AGH szczegółowo opisane w SIWZ. 3) Zakres lub wartość: 3 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.26.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: serwer o architekturze klastra blade-owego dla KI WEAIiE AGH szczegółowo opisany w SIWZ. 3) Zakres lub wartość: 1 szt. 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zabezpieczenie górnej powierzchni murków oporowych oraz odnowienie ich powłok poziomych i pionowych w TAURON Arenie Kraków
- Rezerwacja i sprzedaż biletów lotniczych, kolejowych i autobusowych na potrzeby Krakowskiego Biura Festiwalowego w 2026 roku
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego wraz z usługą dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Wieliczce, ul. Edwarda Dembowskiego 53, 32-020 Wieliczka
- Wykonanie operatów szacunkowych wraz z dokumentacją fotograficzną kolorową (2 części) - edycja 15/2025.
- Wynajem konstrukcji, sprzętu oświetleniowego i nagłośnieniowego na potrzeby koncertu w ramach WOŚP 2026
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/CZD/174/25 Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń drukujących - 11 pakietów
- Dostawa komputerów dla potrzeb SP ZOZ w Międzyrzecu Podlaskim
- "Cyberbezpieczny Samorząd" - platforma sieciowa
- Zakup i dostawy sprzętu komputerowego oraz drobnych urządzeń i akcesoriów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Dostawa Systemu pomiarowego do wyznaczania prędkości i wysokości obiektów na poligonie z wykorzystaniem szybkich kamer.
- Wzmocnienie Systemu Cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta i Gminy Bodzentyn
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





