Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-10-28
Siedlce: Dostawa, wdrożenie i obsługa serwisowa systemu informatycznego do prowadzenia spraw kadrowych i płac dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach
Numer ogłoszenia: 287938 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach , ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 6442095, faks 25 6442045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.uph.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, wdrożenie i obsługa serwisowa systemu informatycznego do prowadzenia spraw kadrowych i płac dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa, wdrożenie i obsługa serwisowa systemu informatycznego do prowadzenia spraw kadrowych i płac (dalej system) dla Uniwersytetu Przyrodniczo - Humanistycznego w Siedlcach. 2.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)dostawę systemu oraz niezbędnych licencji wymaganych do prawidłowego i zgodnego z prawem użytkowania systemu, tj. systemu operacyjnego i bazy danych zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 2 do SIWZ oraz oprogramowania aplikacyjnego realizującego wymagane funkcjonalności z zakresu kadrowo-płacowego; 2)przeniesienie (migracja) danych do systemu z dotychczas użytkowanych przez Zamawiającego systemu HMS Solution, produkcji Kalasoft Sp. z o.o.; 3)wdrożenie systemu, rozumiane jako instalacja i konfiguracja całości oprogramowania oraz sprawdzenie poprawności funkcjonowania systemu i współpracy z innymi systemami dla których wymagane jest elektroniczne przekazywanie danych (np. ZUS, US, GUS, system finansowo - księgowy Za-mawiającego, tj. HMS/efka produkcji Softkam) oraz opracowanie mechanizmów tworzenia kopii zapasowych i odtwarzania systemu; 4)przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi systemu; 5)świadczenie usług serwisowych dla systemu..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 48.45.00.00 - Pakiety oprogramowania do rozliczania czasu lub zarządzania zasobami ludzkimi 48.60.00.00 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 72.25.32.00 - Usługi w zakresie wsparcia systemu 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: 1) wykonał na rzecz publicznej szkoły wyższej lub instytutu naukowo - badawczego co najmniej 1 (jedno) zamówienie o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł brutto, obejmujące dostawę i wdrożenie systemu informatycznego do obsługi co najmniej spraw kadrowych oraz płac. 2) wykonał lub wykonuje na rzecz publicznej szkoły wyższej lub instytutu naukowo - badawczego co najmniej 1 (jedno) zamówienie, obejmujące usługi serwisowe systemu informatycznego do obsługi co najmniej spraw kadrowych i płac.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, iż Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w wykonaniu zamówienia uczestniczyć będzie jako osoba odpowiedzialna za wykonanie czynności w ramach wdrożenia systemu co najmniej 1 osoba, która w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert brała czynny udział w co najmniej 1 (jednym) wdrożeniu w publicznej szkole wyższej lub instytucie naukowo - badawczym systemu informatycznego do obsługi co najmniej spraw kadrowych i płac
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - parametry i funkcjonalności oferowanego systemu - 30
- 3 - cena 1 roboczogodziny za czynności wykraczające poza zakres obslugi serwisowej - 5
- 4 - nieodpłatne zaoferowanie licencji na 3 dodatkowe stanowiska - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Istotna zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w następujących przypadkach: 1) zmiany obowiązujących przepisów prawa; 2) zaistnienia siły wyższej; 3) zmiany obowiązującej stawki VAT - w takiej sytuacji wynagrodzenie brutto Wykonawcy za część zamówienia, w stosunku do której obowiązek podatkowy powstanie po zmianie stawki VAT, zostanie ustalone z uwzględnieniem tej zmienionej stawki; 4) zmiany terminu realizacji umowy, bądź terminów określonych w harmonogramie z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wynikającej ze zmiany sytuacji ekonomicznej, zdolności płatniczych lub warunków organizacyjnych czy też z przyczyn technicznych; 5) zmiany terminu realizacji umowy, bądź terminów określonych w harmonogramie z przyczyn ekonomicznych, organizacyjnych lub technicznych leżących po stronie Wykonawcy, po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego; wydłużenie terminu realizacji umowy z powyższych przyczyn jest możliwe maksymalnie o okres jednego miesiąca; 6) zmiany dotyczącej w szczególności terminu realizacji zamówienia, bądź terminów określonych w harmonogramie, gdy zaistniała inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy; 7) zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne osoby, posiadające co najmniej równoważne kwalifikacje, zdolności i doświadczenie zawodowe, opisane w SIWZ; 8) wprowadzenia innego Podwykonawcy niż wskazany w wykazie, o którym mowa w § 16, lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego Podwykonawcy, o ile Wykonawca wykaże, że proponowana zmiana usprawni realizację zamówienia lub jest niezbędna do jego wykonania. 2. Zamawiający ustala następujące warunki wprowadzenia zmiany do umowy: 1) strona występująca o zmianę postanowień umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, na które powołuje się wnioskując o dokonanie zmiany; 2) wniosek o zmianę postanowień umowy musi być wyrażony na piśmie; 3) zmiana umowy może nastąpić wyłącznie w formie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności; 4) Wykonawca nie ma prawa cesji praw i/lub obowiązków wynikających z niniejszej umowy na rzecz osób trzecich z zastrzeżeniem pkt 5; 5) przelew wierzytelności Wykonawcy wynikających z niniejszej umowy wymaga dla swej ważności uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uph.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia UPH w Siedlcach
ul. Konarskiego 2, pok. 59
08-110 Siedlce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2015 godzina 12:00, miejsce: Kancelaria Ogólna UPH w Siedlcach ul. Konarskiego 2, pok. 59 08-110 Siedlce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Dostawa i montaż mebli biurowych do jednostek obszaru Prokuratury Okręgowej w Siedlcach
- "Świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie zarządzanym przez Zarząd Powiatu w Siedlcach w sezonie 2025/2026 z podziałem na części".
- "Instalacja monitoringu miejskiego nad Zalewem w Siedlcach"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej budowy ulicy Kolejowej w Siedlcach
- Dostawa wszystkich rodzajów i odmian tablic rejestracyjnych na pokrycie potrzeb Urzędu Miasta Siedlce na lata 2026-2027
- Usługa przeglądów technicznych i okresowych urządzeń laboratoryjnych będących na stanie Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja oraz przeprowadzenie szkoleń podnoszących kompetencje miękkie w ramach projektu "Wsparcie kompetencyjne kadr administracji publicznej w Aglomeracji Beskidzkiej - etap I
- Usługa organizacji i przeprowadzenia w formie stacjonarnej 6 jednodniowych szkoleń dla pracowników Ośrodka Adopcyjnego w ramach projektu "Droga do rodziny. Od kandydata do rodzica adopcyjnego."
- Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Zamawiającego
- Dostawa urządzeń i systemów cyberbezpieczeństwa wraz z wdrożeniem - program Cyberbezpieczny Samorząd
- Zakup i dostawa specjalistycznego sprzętu dla osób z niepełnosprawnościami oraz wyposażenia komputerowego na potrzeby Ośrodka Wsparcia i Testów w Łodzi
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania i infrastruktury sprzętowej dla Gminy Koźmin Wielkopolski w ramach "Cyberbezpieczny samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.