eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stoczek › Kursy i szkolenia zawodowe



Ogłoszenie z dnia 2013-07-22

Stoczek: Kursy i szkolenia zawodowe
Numer ogłoszenia: 287902 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Stowarzyszenie na rzecz Rozwoju Gminy Stoczek , ul. Armii Krajowej 1, 07-104 Stoczek, woj. mazowieckie, tel. 25 691 91 77, faks 25 691 91 77.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.snrrgstoczek.vel.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: -

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Organizacja pozarządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy i szkolenia zawodowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i realizacja kursów i szkoleń zawodowych dla grupy 20 osobowej w tym 2 osoby niepełnosprawne. 1. Dietetyka kurs dla 1 osoby, 80 godzin zajęć, materiały szkoleniowe po stronie Wykonawcy, kurs może być przeprowadzony w weekendy, zajęcia w odległości do 100km od Stoczka(siedziby Zamawiającego). 2. Muzykoterapia kurs dla 1 osoby, termin musi być inny niż kurs dietetyki, nie mniej niż 60 godzin zajęć, materiały szkoleniowe po stronie Wykonawcy, kurs może być przeprowadzony w weekendy, zajęcia w odległości do 100km od Stoczka(siedziby Zamawiającego). 3. Barman-kelner kurs dla 3 osób, 80 godzin zajęć, zapewnienie niezbędnego sprzętu i materiałów do nauki po stronie Wykonawcy, zakres kursu: obsługi klienta w zakładach gastronomicznych, obsługa przyjęć okolicznościowych oraz imprez gastronomicznych, przygotowanie sali na uroczystości, zasady savoir- vivre przy stole, serwowanie potraw i napoi na przyjęciach, samodzielne przygotowanie drinków, napoi, autoprezentacja i elementy higieny, rozliczenie należności z klientem, zakres przepisów BHP i ppoż. oraz minimum sanitarnego na stanowisku pracy barman-kelner, poznanie technik i zasad podawania napojów, opanowanie umiejętności kelnerskich i barmańskich, zajęcia mogą być przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego. 4. Florystyka kurs dla 5 osób, 90 godzin zajęć, skrypt, materiał roślinny, sprzęt i akcesoria florystyczne do pracy na zajęciach po stronie Wykonawcy, zajęcia mogą być przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego. 5. Księgowość od podstaw dla 3 osób, 80 godzin zajęć, materiały szkoleniowe po stronie Wykonawcy, zajęcia mogą być przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego. 6. Księgowość komputerowa + kadry i płace dla 3 osób, 80godzin zajęć, materiały szkoleniowe, zapewnienie stanowiska komputerowego na zajęcia praktyczne, niezbędne oprogramowanie (Symfonia, Płatnik) po stronie Wykonawcy, zajęcia mogą być przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego. 7. Pracownik administracyjno-biurowy dla 3 osób, 120godzin zajęć, materiały biurowe, materiały szkoleniowe do nauki po stronie Wykonawcy, zakres m.in. zasady funkcjonowania biura firmy i organizacji pracy biurowej, nauka praktycznych umiejętności samodzielnego prowadzenia biura, w tym organizacji pracy dyrektora, prowadzenia dokumentacji biurowej, obsługa urządzeń biurowych, zajęcia mogą być przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego. 8. Obsługa kasy fiskalnej dla 3osób w tym 1osoba niepełnosprawna(niepełnosprawność nie wymaga przystosowania stanowiska pracy), 80godzin zajęć, zapewnienie koniecznego sprzętu (kasy fiskalnej)do praktycznej nauki po stronie Wykonawcy, zakres przykładowy kursu np .co to jest kasa fiskalna, raportowanie, baza kasjerów, baza danych stawek podatku (PTU), baza danych opakowań zwrotnych, baza danych towarów (PLU), baza danych rabatów i dopłat, baza danych form płatności, programowanie klawiszy szybkiej sprzedaży, sprzedaż, wykaz błędów sygnalizowanych na wyświetlaczu kasy, tabela znaków wprowadzanych do kasy, zajęcia mogą być przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego. 9. Archiwista dla 1 osoby niepełnosprawnej (niepełnosprawność nie wymaga przystosowania stanowiska pracy) 80 godzin zajęć, materiały szkoleniowe do nauki po stronie Wykonawcy, zakres kursu m.in. organizację pracy archiwalnej, organizację służby archiwalnej, współczesne rodzaje dokumentacji, archiwum zakładowe, porządkowanie i ewidencjonowanie akt, brakowanie dokumentacji, praktykę w archiwum, zajęcia mogą być przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego lub w odległości do 100km od Stoczka(siedziby Zamawiającego). 10. Manicure/pedicure dla 1 osoby, 80godzin zajęć , materiały, kosmetyki i modele potrzebne do przeprowadzenia kursu po stronie Wykonawcy, zajęcia mogą być przeprowadzone w siedzibie Zamawiającego. 11. Spawanie tlenowe dla 1osoby, 120godzin zajęć, w pełni wyposażony warsztat spawalniczy i niezbędne materiały do nauki spawania po stronie Wykonawcy, książka spawacza, certyfikat egzaminu spawacza wg wymogów normy europejskiej EN 287-1 lub EN 287-2, w odległości do 100km od Stoczka(siedziby Zamawiającego). 12. Koparko-ładowarka dla 2osób, 120 godzin zajęć, zapewnienie koniecznego sprzętu (koparko-ładowarka), materiały szkoleniowe po stronie Wykonawcy, w odległości do 100km od Stoczka(siedziby Zamawiającego). 13. Wózki widłowe dla 4 osób, 80 godzin zajęć, zapewnienie sprzętu do nauki kierowania wózkami jezdniowymi akumulatorowymi i spalinowymi z uprawnieniami do bezpiecznej wymiany butli gazowych (LPG), imienne zezwolenie ze zdjęciem do kierowania wózkami jezdniowymi podnośnikowymi (wózkami widłowymi), w odległości do 100km od Stoczka(siedziby Zamawiającego). 14. Ochrona z monitoringiem dla 3osób w tym jedna niepełnosprawna (niepełnosprawność nie wymaga przystosowania stanowiska pracy) , 80 godzin zajęć, materiały szkoleniowe, zapewnienie sprzętu do praktycznej nauki monitoringu po stronnie Wykonawcy, w odległości do 100km od Stoczka(siedziby Zamawiającego). 15. Palacz CO kotłowni i pieca - centralnego ogrzewania na paliwa stałe, ciekłe lub gazowe. dla 1osób, 80godzin zajęć, materiały szkoleniowe, zapewnienie sprzętu do zajęć praktycznych po stronie Wykonawcy, w odległości do 100km od Stoczka(siedziby Zamawiającego). 16. Kurs prawa jazdy kat. C dla 1 osoby, 20 godzin teorii oraz 30 godzin jazdy, materiały szkoleniowe i sprzęt do praktycznej nauki po stronie Wykonawcy, w odległości do 100km od Stoczka(siedziby Zamawiającego). 17. Kurs na uprawnienia elektroenergetyczne Sepdo1kV, oraz egzamin SEP w zakresie eksploatacji urządzeń, sieci i instalacji elektrycznych do 1 kV, dla 1 osoby,30 godzin zajęć teoretycznych, 50 godzin zajęć praktycznych, zakres kursu m.in.: ochrona przeciw pożarowa, budowa i eksploatacja urządzeń instalacji elektrycznych do 1kV - montaż, konserwacja, budowa i eksploatacja instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych do 1kV, czytanie rysunków technicznych, instalowanie włączników przeciwporażeniowych, dobór przewodów i kabli, kalkulacja kosztów, materiały szkoleniowe i sprzęt do praktycznej nauki po stronie Wykonawcy, w odległości do 100km od Stoczka (siedziby Zamawiającego). 18. Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla 1 osoby, 140 godzin (teoria i praktyka), materiały szkoleniowe i sprzęt do praktycznej nauki po stronie Wykonawcy, w odległości do 100km od Stoczka (siedziby Zamawiającego). 19. Po ukończeniu każdego kursu uczestnik otrzyma zaświadczenie lub certyfikat potwierdzający nabyte kwalifikacje z wyszczególnieniem ilości godzin danego kursu/szkolenia, zgodnie z odrębnymi dla każdego kursu wymogami. 20. Osoby uczestniczące w w/w kursach, biorą udział w więcej niż jednym szkoleniu, przez co ich terminy nie mogą na siebie się nakładać : Osoba 1 - dietetyka, muzykoterapia Osoba 2 - księgowość od podstaw, księgowość komputerowa/ kadry i płace (3 osoby) Osoba 3 - palacz pieców CO, wózki widłowe, ochrona z monitoringiem Osoba 4 - pracownik administracyjno-biurowy, florystyka Osoba 5 - wózki widłowe, koparko-ładowarka Osoba 6 - uprawnienia elektroenergetyczne SEP do 1kV, prawo jazdy kat C Osoba 7 - wózki widłowe, koparko-ładowarka, spawanie tlenowe Osoba8 - florystyka, barman/kelner, kasa fiskalna Osoba 9 - archiwista, ochrona z monitoringiem Osoba 10 - florystyka, manicure/pedicure 21. Szkolenie BHP przy każdym kursie/szkoleniu przeprowadzane przez Wykonawcę. 22. Wykonawca ma obowiązek ubezpieczyć uczestników szkoleń od następstw nieszczęśliwych wypadków. Koszt ubezpieczenia NNW należy ująć w cenie. 23. Zamawiający dysponuje 1salą do przeprowadzenia kursów i szkoleń, która może być wykorzystana we wskazanych wcześniej kursach. 24. Zajęcia mogą odbywać się w weekendy. 25. Okres 21-25.08.2013r. musi być wolny od zajęć i nie należy go brać pod uwagę przy opracowywaniu harmonogramu. 26. Zapewnienie ciepłego posiłku (drugiego dania) podczas każdego rodzaju zajęć kursowych( w miejscowości, w której jest siedziba Zamawiającego jest możliwość zamówienia posiłków) 27. Serwis kawowy podczas każdego rodzaju zajęć kursowych. 28. Badania lekarskie przystosowane do określonego rodzaju kursu wymagane odrębnymi przepisami muszą być ujęte po stronie kosztów Wykonawcy. 29. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób skierowanych na szkolenie w przypadku, gdy wystąpi okoliczność, że zbędnym, niemożliwym lub koniecznym stanie się przeprowadzenie szkolenia dla mniejszej lub większej liczby osób niż wskazano w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie przewiduje się różnic większych niż 1 osoba..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • spełnia/nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Szczegółowy program kursów Harmonogram kursów i szkoleń

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.snrrgstoczek.vel.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Gminy Stoczek ul. Armii Krajowej1 07-104 Stoczek.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Gminy Stoczek ul. Armii Krajowej1 07-104 Stoczek.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Społecznego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.