To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-08-29
Sadlno: PRZYGOTOWANIE ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH DO ŚWIADCZENIA WYSOKIEJ JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH W GMINIE WIERZBINEK
Numer ogłoszenia: 287872 - 2014; data zamieszczenia: 29.08.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230272 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wierzbinek, Plac Powstańców Styczniowych 110, 62-619 Sadlno, woj. wielkopolskie, tel. 63 2611380, faks 63 2611381.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZYGOTOWANIE ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH DO ŚWIADCZENIA WYSOKIEJ JAKOŚCI USŁUG EDUKACYJNYCH W GMINIE WIERZBINEK.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest dostawa opisana następującym kodem Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6 - pomoce dydaktyczne. 37.50.00.00-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw 37.52.00.00-9 - Zabawki 39.16.10.00-8 - Meble przedszkolne 39.31.40.00-6 - Przemysłowy sprzęt kuchenny 39.22.00.00-0 - Sprzęt kuchenny , AGD i artykuły domowe i cateringowe Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych w Gminie Wierzbinek do świadczenia wysokiej jakości usług edukacyjnych na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym realizowane w ramach POKL Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej. A w szczególności wyposażenie w: 1.1.WYPOSAŻENIE- pomieszczeń z których korzystają dzieci oraz personel w: stoły, krzesła, biurka, regały, wyposażenie wypoczynkowe, artykuły plastyczne, pomoce dydaktyczne , zabawki, doposażenie w meble, naczynia kuchenne, sprzęt AGD, i gastronomiczny do kuchni oraz doposażenie placu zabaw z godnie z wyszczególnieniem w zadaniach nr: 1, 3, 4, 6, 8, 11. 1.2.DOSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ i toalet do potrzeb dzieci w wieku przedszkolnym w tym: wymiana umywalek, misek ustępowych, półek łazienkowych, podgrzewaczy wody, podajników na mydło, dostosowanie szczegółowo określają zadania nr 2, 5, 7, 10. 2.1.Wszystkie produkty będące przedmiotem zamówienia muszą być fabrycznie nowymi nie używanymi (zapakowane w oryginalne opakowania bez oznak otwierania, wolne od wad, odpowiadające normą jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych. 2.2.Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklaracje zgodności CE oraz odpowiadać normą europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów 2.3.Podane parametry sprzętu i wyposażenia są parametrami minimalnymi. 2.4.Jeżeli w opisie przedmiotu umowy znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patenty czy pochodzenie należy przyjąć jako przykładowe Zmawiający dopuszcza zastosowanie rozwiązań równoważnych do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia z zastrzeżeniem, by parametry jakościowe i cechy użytkowe rozwiązań równoważnych nie były gorsze od opisanych przez Zamawiającego. 2.5.Wykonawc zapewnia na swój koszt dostarczenie, montaż wyposażenia, uruchomienie sprzętu oraz przeszkolenie obsługi. 2.6.Wykonawcy wraz ze sprzętem i produktami przekażą komplet dokumentów oraz oświadczenie Wykonawcy że oferowany sprzęt, pomoce dydaktyczne zostały wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, wymaganiami i normami oraz posiadają oznakowanie wyrobu przez producenta symbolem Europejskiej Zgodności CE. 2.7.W przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie (a wady i uszkodzenia nie powstały z winy Zamawiającego) lub nie spełniają wymagań określonych w SIWZ, Wykonawca, wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 37.50.00.00-3, 37.52.00.00-9, 39.16.10.00-8, 39.31.40.00-6, 39.22.00.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POKL Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach 9.1. Wyrównanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.08.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
MOJE BAMBINO HOLDING SP. Z O.O.
- Moje BAMBINO Sp. z o.o. Sp. k, ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 231000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 210878,99
Oferta z najniższą ceną: 210878,99 / Oferta z najwyższą ceną: 261999,00
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa profesjonalnych mebli oraz urządzeń gastronomicznych.
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Dostawa i montaż urządzeń wyposażenia kuchni dla Domu Pomocy Społecznej "Kombatant"przy ul. Sterniczej 125 w Warszawie
- "Dostawa wyposażenia w ramach zadania pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku szkolnego Zespołu Szkół w Żołyni wraz ze zmianą sposobu użytkowania części budynku na Żłobek"
- Zakup wyposażenia wzbogacającego potencjał dydaktyczny 6 szkół w ramach projektu "Wsparcie dostępu do dobrej jakości kształcenia w szkołach podstawowych Gminy Stoczek Łukowski"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.