eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Usługa wywozu odpadów oraz odbioru makulatury biurowej z posesji Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-06

Katowice: Usługa wywozu odpadów oraz odbioru makulatury biurowej z posesji Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach
Numer ogłoszenia: 287852 - 2012; data zamieszczenia: 06.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach , ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2077777, faks 032 2077395.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa wywozu odpadów oraz odbioru makulatury biurowej z posesji Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa wywozu odpadów oraz odbioru makulatury biurowej z posesji Śląskiego Urzędu Wojewódzkiego w Katowicach.Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 130 000 euro.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy - załącznik nr 3 oraz posiada uprawnienia do odbierania odpadów w zakresie objętym przedmiotem zamówienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy - załącznik nr 3

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy - załącznik nr 3

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy - załącznik nr 3

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni powyższy warunek, jeżeli złoży oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy - załącznik nr 3

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony, ostemplowany i podpisany przez Wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania firmy - Formularz Oferty (dla danego zadania częściowego)- załącznik nr 2. 2. Upoważnienia lub pełnomocnictwa uprawniające osobę podpisującą ofertę do jej podpisania w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynika to z dokumentów. W przypadku podmiotów występujących wspólnie należy zaznaczyć, które podmioty występują wspólnie oraz przedstawić pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej te podmioty. Z treści dokumentu musi wynikać sposób reprezentacji w niniejszym postępowaniu. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy z członków konsorcjum musi odrębnie spełniać warunki niepodlegania wykluczeniu z postępowania, dlatego zobowiązany jest dostarczyć dokumenty określone w ust. 6.1.1, 6.1.2, 6.2.1 SIWZ. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 6.1.1, 6.1.2, 6.2.1 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w sytuacji gdy: 1)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację zamówienia, 2)wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, 3)zaistnieją zdarzenia siły wyższej, niezależne od stron umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań. Strony zobowiązują się do ustalenia odpowiednio zmienionego terminu wykonania przedmiotu umowy. Za siłę wyższą uważa się zdarzenia zewnętrzne, których skutków nie da się przewidzieć ani im zapobiec. W szczególności za siłę wyższą będzie się uważać działania sił przyrody takie jak: huragan, trzęsienie ziemi, powódź, zamieszki, wojna. 4) zmian ilości lub częstotliwości wywozu pojemników w sytuacjach innych niż określone w § 2 ust.6 umowy z zachowaniem maksymalnej ilości wywozów podanej w załączniku nr 1 - Przedmiot zamówienia. 2. Zmiany treści umowy dopuszczone w umowie nie mogą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia wynikającego ze sposobu rozliczenia przedmiotu zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.uw.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Śląski Urząd Wojewódzki w Katowicach ul. Jagiellońska 25, 40-032 Katowice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Katowice: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Częstochowa: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielsko Biała: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rybnik: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tychy: wywóz odpadów komunalnych (niesegregowanych).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wywóz odpadów wielkogabarytowych / gruz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Katowice: wywóz odpadów wielkogabarytowych / gruz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: wywóz odpadów wielkogabarytowych / gruz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielsko Biała: wywóz odpadów wielkogabarytowych / gruz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: wywóz odpadów wielkogabarytowych / gruz.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tychy: wywóz odpadów wielkogabarytowych / gruz.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: wywóz makulatury biurowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Katowice, Tychy - wywóz makulatury biurowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: wywóz makulatury biurowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Częstochowa - wywóz makulatury biurowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: wywóz makulatury biurowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bielsko-Biała - wywóz makulatury biurowej.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.