Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-26
Nowy Sącz: AD II 3421/2/11 Zamówienie na usługi polegające na usunięciu i przekazaniu do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego:
1) w ramach projektu Program usuwania odpadów zawierających azbest z terenu Powiatu Nowosądeckiego - lata 2010 - 2011 współfinansowanego przez Unię Europejską z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Działanie 7.3 Gospodarka odpadami,
2) w ramach zadania niewspółfinansowanego ze środków UE
Numer ogłoszenia: 28783 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Nowosądecki, Zarząd Powiatu Nowosądeckiego , ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. 018 4141600, faks 018 4141700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.nowy-sacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD II 3421/2/11 Zamówienie na usługi polegające na usunięciu i przekazaniu do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego: 1) w ramach projektu Program usuwania odpadów zawierających azbest z terenu Powiatu Nowosądeckiego - lata 2010 - 2011 współfinansowanego przez Unię Europejską z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Działanie 7.3 Gospodarka odpadami, 2) w ramach zadania niewspółfinansowanego ze środków UE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na usunięciu i przekazaniu do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego: PAKIET I Usługa realizowana w ramach projektu Program usuwania odpadów zawierających azbest z terenu Powiatu Nowosądeckiego - lata 2010 - 2011 współfinansowanego przez Unię Europejską z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. Ilość odpadów przeznaczonych do usunięcia wynosi 716,5 Mg. Zadanie realizowane w gminach: Chełmiec, Grybów, Kamionka Wielka, Korzenna, Łącko, Łososina Dolna, Nawojowa, Podegrodzie, Piwniczna-Zdrój (miasto) i Stary Sącz. PAKIET II Usługa realizowana poza w/w projektem. Ilość odpadów przeznaczonych do usunięcia wynosi 100 Mg. Zadanie realizowane w gminach: Gródek nad Dunajcem, Grybów Miasto, Krynica-Zdrój, Łabowa, Muszyna, Piwniczna-Zdrój (gmina) i Rytro. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - Pakowanie, załadunek, bezpośredni transport (bez dodatkowych czynności przeładunkowych) odpadów zawierających azbest do miejsca unieszkodliwienia i ich unieszkodliwienie - wykaz posesji, z których należy usunąć odpady dostarczony będzie po rozstrzygnięciu przetargu. - Przed każdorazowym przystąpieniem do prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia nastąpi protokolarne wyszczególnienie zakresu rzeczowego, wykazu miejsc (posesji) i ilości odpadów niebezpiecznych przeznaczonych do usunięcia i unieszkodliwienia. - Odpady przez załadunkiem będą ważone a następnie ich ilość potwierdzana będzie przez Wykonawcę na podstawie ważenia w miejscu unieszkodliwiania odpadów (składowisko odpadów niebezpiecznych). Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli wagi odpadów w miejscu wskazanym przez siebie. - Odpady usuwane i unieszkodliwiane będą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Unieszkodliwienie odpadów zawierających azbest może nastąpić wyłącznie na składowisku odpadów niebezpiecznych którego zarządzający posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie unieszkodliwiania odpadów niebezpiecznych o kodach 17 06 01 i 17 06 05. Składowisko należy wskazać w zał. nr 1 do niniejszej specyfikacji. - W trakcie i po realizacji usługi Wykonawca przedstawiać będzie rozliczenia (sporządzane w 4 egzemplarzach - dwa dla Powiatu, jeden dla właściciela posesji i Wykonawcy) z poszczególnych gmin powiatu. Rozliczenie zawierać będzie: Kartę przekazania odpadu z podpisami właściciela posesji z której usuwane były odpady, jak również Wykonawcy, który świadczy usługę transportu i unieszkodliwienia (w przypadku przekazywania odpadów do unieszkodliwienia innemu podmiotowi karta przekazania odpadów powinna zostać podpisana również przez ten podmiot), oryginały kwitów wagowych z miejsca unieszkodliwienia odpadów (tylko dla Powiatu), Oświadczenia o prawidłowości wykonanych prac związanych z usunięciem odpadów zawierających azbest zgodne z § 8 ust. 3 Rozporządzenia Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 2 kwietnia 2004 r. w sprawie sposobów i warunków bezpiecznego użytkowania i usuwania wyrobów zawierających azbest. (Dz. U. Nr 71, poz. 649 z późn. zmian.). - Po zatwierdzeniu przez Zamawiającego przedstawionych przez Wykonawcę w/w rozliczeń, Wykonawca wystawi fakturę VAT za wykonane prace. - Do obowiązku Wykonawcy należeć będzie również umieszczenie wzoru logotypu udostępnionego przez Zamawiającego na w/w dokumentach dot. rozliczenia usługi realizowanej w ramach pierwszego pakietu oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej (na płycie CD lub DVD) z każdego miejsca z którego usuwane będą odpady zawierające azbest (łącznie 3 fotografie na każdej posesji - przed pakowaniem, po pakowaniu i w trakcie/po załadunku).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. W tym zakresie Wykonawca powinien posiadać decyzję zatwierdzającą program gospodarki odpadami (wydaną przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na miejsce siedziby firmy) dla odpadów o kodach 17 06 01 i 17 06 05 i zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych o kodach 17 06 01 i 17 06 05; wydanego przez właściwego Starostę ze względu na miejsce siedziby firmy. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi zał. nr 2 do specyfikacji) oraz decyzji zatwierdzającej program gospodarki odpadami (wydanej przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na miejsce siedziby firmy) dla odpadów o kodach 17 06 01 i 17 06 05 i zezwolenia na transport odpadów niebezpiecznych o kodach 17 06 01 i 17 06 05, wydanego przez właściwego Starostę ze względu na miejsce siedziby firmy. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi zał. nr 2 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi zał. nr 2 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi zał. nr 2 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zgodnie z art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający na potwierdzenie spełniania tego warunku wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oświadczenie to stanowi zał. nr 2 do specyfikacji). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.nowy-sacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, Wydział Administracyjny, Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, pok. 320.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Nowym Sączu, ul. Jagiellońska 33, 33-300 Nowy Sącz, Kancelaria Administracyjna, pok. 113.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie na usługi polegające na usunięciu i przekazaniu do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego: w ramach projektu Program usuwania odpadów zawierających azbest z terenu Powiatu Nowosądeckiego - lata 2010 - 2011 współfinansowanego przez Unię Europejską z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013, Działanie 7.3 Gospodarka odpadami, (PAKIET NR I).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na usunięciu i przekazaniu do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego: PAKIET I Usługa realizowana w ramach projektu Program usuwania odpadów zawierających azbest z terenu Powiatu Nowosądeckiego - lata 2010 - 2011 współfinansowanego przez Unię Europejską z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013. Ilość odpadów przeznaczonych do usunięcia wynosi 716,5 Mg. Zadanie realizowane w gminach: Chełmiec, Grybów, Kamionka Wielka, Korzenna, Łącko, Łososina Dolna, Nawojowa, Podegrodzie, Piwniczna-Zdrój (miasto) i Stary Sącz.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na usunięciu i przekazaniu do unieszkodliwienia odpadów zawierających azbest o kodach 17 06 01 i 17 06 05, zgromadzonych na terenie powiatu nowosądeckiego: PAKIET II Usługa realizowana poza w/w projektem. Ilość odpadów przeznaczonych do usunięcia wynosi 100 Mg. Zadanie realizowane w gminach: Gródek nad Dunajcem, Grybów Miasto, Krynica-Zdrój, Łabowa, Muszyna, Piwniczna-Zdrój (gmina) i Rytro.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- BZP.271.100.2025 Wykonania robót budowlanych (...) "Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół Ekonomicznych - Szkole Podstawowej nr 7 w Nowym Sączu wraz z infrastrukturą techniczną (....)"
- Dostarczenie i montaż lady trawiennej dla Wydziału Nauk Społecznych i Sztuki Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu - II postępowanie
- BZP. 271.106.2025 Wykonanie usługi w zakresie bieżącego utrzymania sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Nowego Sącza.
- BZP.271.109.2025 Zakup samochodu cysterny na potrzeby Spółki Sądeckich Wodociągów w Nowym Sączu.
- BZP.271.108.2025 Sprzedaż, dostawa i montaż mebli wraz ze sprzętem do nowotworzonego mieszkania treningowego w Nowym Sączu przy ul. Franciszkańskiej 8/2
- Świadczenie usługi ochrony Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Jana Kilińskiego 47 - II postępowanie.
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy
- Likwidacja wyrobów zawierających azbest z budynków mieszkalnych, inwentarskich i gospodarczych na terenie powiatu złotowskiego w latach 2025-2026
- Roboty budowlane polegające na rozbiórce dwóch budynków gospodarczych zlokalizowanych na dz. nr 7/52 obr. Starogard gmina Resko
więcej: Usługi usuwania azbestu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





