eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piotrków TrybunalskiBudowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z instalacjami wewnętrznymi, infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Modrzewskiego - Źródlanej w Piotrkowie Trybunalskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-28

Piotrków Trybunalski: Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z instalacjami wewnętrznymi, infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Modrzewskiego - Źródlanej w Piotrkowie Trybunalskim
Numer ogłoszenia: 287801 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , Al. 3-go Maja 31, 97-300 Piotrków Trybunalski, woj. łódzkie, tel. 044 7323770, faks 044 7323771.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.piotrkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z instalacjami wewnętrznymi, infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Modrzewskiego - Źródlanej w Piotrkowie Trybunalskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z instalacjami wewnętrznymi, infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Modrzewskiego - Źródlanej w Piotrkowie Trybunalskim, zgodnie z dokumentacją projektową i Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym. Budynki, o których wyżej mowa, to obiekty o czterech kondygnacjach nadziemnych, całkowicie podpiwniczone, zaprojektowane w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne dwuwarstwowe z pustaków silikatowych klasy 20 o wskaźniku izolacyjności akustycznej właściwej R > 50dB, ocieplone styropianem metodą lekką-mokrą, ściany wewnętrzne konstrukcyjne z pustaków silikatowych, ścianki działowe z pustaków silikatowych. Stropy żelbetowe, prefabrykowane, wielokanałowe odmiany II, w części żelbetowe, monolityczne, wylewane na budowie. Okna w pomieszczeniach kuchennych (96 szt.) z nawiewnikami higrosterowanymi. Dachy o konstrukcji drewnianej typu krokwiowo - kleszczowego z dwoma ścianami stolcowymi kryte blachą trapezową powlekaną. Wykończenie ścian wewnętrznych - tynki gipsowe malowane farbami emulsyjnymi, w łazienkach do wysokości 2 m płytki glazurowane. Podłogi w łazienkach i kuchniach z terakoty, w pozostałych pomieszczeniach mieszkalnych panele podłogowe. Budynki wyposażone będą w instalację elektryczną, telefoniczną, domofonową, RTV, odgromową, wodno- -kanalizacyjną, ciepłej wody, centralnego ogrzewania, gazową oraz kanalizacji deszczowej. Dla każdego z mieszkań przewiduje się zainstalowanie indywidualnego urządzenia do podgrzewania c.w.u. i sterującego centralnym ogrzewaniem. W budynkach przewiduje się montaż jednofunkcyjnych węzłów centralnego ogrzewania. Założono montaż podnośnika dla osób niepełnosprawnych (1 szt.) przy klatce schodowej. Łącznie w budynkach zaprojektowano 96 mieszkań jedno-, dwu- i trzypokojowych. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej, ciepłowniczej wysokich parametrów oraz wjazdów, miejsc postojowych, dróg dojazdowych wewnętrznych, elementów małej architektury - śmietnika, trzepaka, placu zabaw i ogrodzenie placu zabaw. Przyłącza energetyczne, teletechniczne oraz gazowe nie wchodzą w zakres niniejszego zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 120.000,- zł należy złożyć, w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, zmiana Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058), do dnia 20.11.2008 r. do godz. 9.00 (szczegółowy opis sposobu złożenia wadium zawiera SIWZ).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności budowlanej udokumentowane stosownym zapisem we właściwym rejestrze sądowym lub zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, tj. wykonali w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia z należytą starannością: minimum dwa budynki mieszkalne wielorodzinne, budynki użyteczności publicznej lub kubaturowe obiekty sportowe o kubaturze min. 8.000 m3 każdy, wykonane kompleksowo. 3) posiadają potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych przedmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), tj. dysponują osobami, które będą pełnić funkcję kierownika budowy lub robót w specjalnościach: budowlano-konstrukcyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, w tym gazowych, instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych oraz są wpisane na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z ustawą o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów i posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. 4) udokumentują, że osiągnęli obrót: min. 8 mln zł w 2007 r., min. 8 mln zł w 2006 r. i min. 4 mln zł w 2005 r. - wymagane potwierdzone sprawozdania finansowe albo ich części, a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdań finansowych - kserokopia rachunków zysków i strat lub książek przychodów i rozchodów za lata 2005, 2006 i 2007, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, 5) wykonają przedmiotowe zamówienie w terminie 14 miesięcy od dnia podpisania umowy (za termin zakończenia terminu umownego przyjmuje się datę podpisania protokółu z końcowego odbioru przedmiotu zamówienia); 6) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. udokumentują stosownym zaświadczeniem z banku/spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym/ej Wykonawca posiada rachunek, że posiadają środki pieniężne w wysokości min. 900 tys. zł lub zdolność kredytową w tej samej wysokości. Ww. zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 7) zapoznali się z projektem umowy i nie wnoszą zastrzeżeń co do jej treści i akceptują warunki w niej zawarte; 8) zobowiążą się do ubezpieczenia budowy i robót na kwotę brutto zaoferowaną w przetargu z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej i do scedowania prawa z tytułu polisy na Zamawiającego; 9) udzielą Zamawiającemu gwarancji na roboty będące przedmiotem zamówienia oraz wszystkie wbudowane materiały i urządzenia na okres min. 36 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego inwestycji oraz zapewnią nieodpłatnie w tym okresie niezbędny serwis i przeglądy; 10) spełniają warunki wymienione w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, zmiana Dz. U. z 2008 r. Nr 171, poz. 1058). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. wypełniony formularz ofertowy b. kosztorysy ofertowe w formie uproszczonej sporządzone na podstawie dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz zbiorcze zestawienie poszczególnych składników ceny ofertowej uwzględniające wartości kosztorysów ofertowych dla poszczególnych branż. Do ww. kosztorysów ofertowych zawierających ceny jednostkowe, ilości nakładów i wartość poszczególnych elementów robót Wykonawca jest zobowiązany dołączyć zestawienie cen wszystkich materiałów i ceny najmu sprzętu, stawkę robocizny oraz wielkości narzutów (koszty pośrednie, koszty zakupu, zysk). Wysokość kosztów pośrednich powinna uwzględniać koszty ewentualnego ogrzewania obiektów w okresie zimowym. Roboty objęte dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót lub SIWZ, których Wykonawca nie zamieścił w kosztorysie ofertowym, nie zostaną opłacone przez Zamawiającego i uważać się będzie, że Wykonawca udzielił na nie upustu lub ujął je w innej pozycji kosztorysowej. c. aktualny odpis z właściwego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), d. oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 ustawy (na formularzu ofertowym), e. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), f. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy (wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - tylko dla podmiotów zbiorowych ubiegających się o udzielenie zamówienia, g. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), h. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); i. informację banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). UWAGA: z informacji winna wynikać konkretna kwota w złotych polskich, j. wykaz robót wykonanych w ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót budowlanych, o których mowa w SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem rodzaju obiektu, daty rozpoczęcia i zakończenia robót, miejsca wykonania, nazwy i adresu inwestora wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - wg Załącznika nr 1 do SIWZ (z dokumentów tych musi wynikać, że kubatura wykonanych budynków jest nie mniejsza niż kubatura określona w SIWZ. Za należycie wykonane i zakończone inwestycje uważa się realizacje potwierdzone protokołem odbioru końcowego bez usterek lub referencjami), k. wykaz podwykonawców, którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat zakresu wykonywanych przez nich robót, l. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączonymi: - kserokopiami uprawnień budowlanych do wykonywania robót w wymaganych specjalnościach (zgodnie z warunkami zawartymi w SIWZ), - aktualnymi zaświadczeniami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, m. dokumenty potwierdzające wysokość wymaganych obrotów za lata 2005, 2006 i 2007 - wymagane potwierdzone sprawozdania finansowe albo ich części, a jeżeli podlegały one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanych sprawozdaniach albo ich części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego kserokopia rachunków zysków i strat lub książek przychodów i rozchodów za lata 2005, 2006 i 2007, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, o. oświadczenie o zobowiązaniu do ubezpieczenia budowy i robót (na formularzu ofertowym), p. oświadczenie o udzieleniu gwarancji i zapewnieniu serwisu na okres minimum 36 miesięcy (na formularzu ofertowym),.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.piotrkow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 97-300 Piotrków Tryb., Aleje 3-go Maja 31, pok. nr 24 (w cenie 1.300 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 09:00, miejsce: 97-300 Piotrków Tryb., Aleje 3-go Maja 31, pok. nr 15 (sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.