eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ziębiceprzebudowa drogi gminnej we wsi Nowina, gm. Ziębice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-21

POZYCJA 28779

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ziębice: przebudowa drogi gminnej we wsi Nowina, gm. Ziębice Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Ziębice, do kontaktów: Wiesława Dymarek tel. 074 8 163 849 Maciej Górecki tel. 074 8 163 851, ul. Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie, tel. 074 8163870, fax 074 8191212, e-mail: umig-ziebice@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.ziebice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa drogi gminnej we wsi Nowina, gm. Ziębice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nowina - gmina Ziębice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa drogi gminnej we wsi Nowina, gm. Ziębice o łącznej dł. 688,00 m obejmująca: - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o gr.od 4 -5 cm - 3.087,00m2 - ułożenie obrzeży i krawężników betonowych - 1522,00 mb - przebudowa zatoki autobusowej i zjazdów - 219 m2 - przebudowa przepustów o łącznej długości 33 mb ( śr.100, 50, 60 cm) - 4 szt Szczegółowy zakres robót określa projekt budowlano-wykonawczy oraz przedmiar robót opracowany przez firmę: \ PROJEKTOWANIE oraz Obsługa Inwestycyjna Budownictwa 48-300 Nysa ul. Piastowska 34/8 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań określonych przez Zamawiającego powinny być przedstawione w formie oryginału albo kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dokumenty te składane są na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może zadąć zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja, 2006r) Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę z zastrzeżeniem art.9 ust.3 pzp. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. - do wniosku takich podmiotów należy załączyć umowę regulującą współprace tych wykonawców Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu muszą złożyć wszystkie podmioty składające wspólnie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Uwaga: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przetarg ograniczony o wartości szacunkowej powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wpłaty wadium 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) złożą w wyznaczonym terminie pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganymi oświadczeniami i dokumentami. - Wniosek winien zawierać nazwę i adres wykonawcy(ów), datę i miejsce sporządzenia wniosku oraz nazwę przetargu, którego wniosek dotyczy. - Wniosek wraz z załącznikami musi być podpisany przez wykonawcę lub osobę uprawnioną do reprezentowania wykonawcy i złożony w zamkniętym opakowaniu z napisem: \Przetarg ograniczony na przebudowę drogi gminnej we wsi Nowina, gm. Ziębice\ b) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia , c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art.24 ustawy prawo zamówień publicznych f) udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości min. 100 tyś zł.(brutto) każda odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (nawierzchnia bitumiczna) g) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej h) zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał uprawnienia budowlane i aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne do prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiajacy oceni spełnienie warunków okreslonych w art.22 ust.1 upzp. Brak przy wniosku któregokolwiek z n/w dokumentów bedzie skutkować brakiem zaproszenia do składania ofert.W sytuacji, gdy warunki udziału w postępowaniu spełni więcej niż 5 wykonawców, o kolejności decydować będzie sumaryczna wartość brutto wykonanych nawierzchni drogowych, wyszczególnionych w załączonym przez wykonawcę wykazie. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy oferenta i podwykonawcy robót) b) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (dotyczy oferenta i podwykonawcy robót) c) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy oferenta i podwykonawcy robót) d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art.24 ust.1 pkt 9 wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie ( dotyczy oferenta lub podwykonawcy robót) Wykaz robót realizowanych w latach 2002-2006 zawierający n/w dane - inwestor (adres) - lokalizacja wykonanych robót - ilość wykonanej nawierzchni bitumicznej (m2) - wartość robót brutto - termin realizacji (od - do ) Uwaga: Nie wykazywać robót o wartości poniżej 100.000 zł brutto f) uprawnienia kierownika budowy z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Właściwej Izby Samorządu Zawodowego g) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 oraz art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy oferenta i podwykonawcy robót) h) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (dotyczy oferenta) i) dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wymagane oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu muszą złożyć wszystkie podmioty składające wspólnie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Uwaga: Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków będzie rozpatrywał podane informacje łącznie. Posiadanie wymaganych dokumentów będzie oceniane na zasadzie spełnia - nie spełnia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 1. Termin otwarcia ofert zostanie okreslony w SIWZ 2. Sposób porozumiewania się z Zamawiajacym: - pisemnie na adres: Urzad Miejski ul.Przemysłowa 10, 57-220 Ziębice - faksem nr 074 8 191 212 (korespondencja przesłana faksem wymaga niezwłocznego pisemnego potwierdzenia) - drogą elektroniczną: e-mail: budownictwo@ziebice.pl 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.