eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawamodernizacja przychodni zdrowia przy ul. Powstańców Śląskich 19



Ogłoszenie z dnia 2007-05-21

POZYCJA 28778

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: modernizacja przychodni zdrowia przy ul. Powstańców Śląskich 19 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Bemowo, do kontaktów: Danuta Wójcicka, ul. Wrocławska 19, 01-493 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6382333 w. 202, fax 022 8362489, e-mail: przetarg@zozbemowo.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zozbemowo.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja przychodni zdrowia przy ul. Powstańców Śląskich 19. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Przychodnia zdrowia ul. Powstańców Śląskich 19 Warszawa. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, wentylacji mechanicznej,zewnętrznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych, polegajacych na modernizacji budynku przychodni zdrowia przy ul. Powstańców Śląskich 19 w Warszawie, zgodnie z dokumentacją projektową posiadaną przez zamawiającego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, sanitarnych,elektrycznych, wentylacji mechanicznej i zewnętrznego podjazdu dla osób niepełnosprawnych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje konieczność składania wadium w wysokości 10.000,PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) wraz z ofertą po zaproszeniu do jej złożenia. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: I. Posiadają uprawnienie do wykonywania działalności objętej przedmiotowym zamówieniem. II. Wykażą, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pięciu w tym minimum dwóch w obiektach placówek służby zdrowia robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, tj. remontów lub modernizacji o wartości powyżej 60 000 euro. III. Wykonawcy muszą dysponować odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. IV. Wykonawcy nie mogą zalegać z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne chyba, że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na rat zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. V. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż równowartość 600.000, PLN. VI. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż równowartość 600.000,PLN. VII. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ustawy pzp. oraz przedstawią aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy pzp.wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Odnośnie sytuacji podmiotowej wykonawcy-ocena spełnienia tych warunków będzie dokonywana na podstawie dostarczonych przez wykonawcę dokumentów wymaganych w postepowaniu. 2.odnośnie zdolności ekonomicznej i finansowej - ocena spełnienia tych warunków bedzie dokonywana na podstawie dostarczonych przez wykonawcę dokumentów wymaganych w postępowaniu. 3.Odnośnie zdolności technicznej wykonawcy - ocena spełnienia tych warunków będzie dokonywana na podstawie dostarczonych przez wykonawcę dokumentów wymaganych w postępowaniu oraz wykonanych robót budowlanych, o których mowa w warunkach udziału w postępowaniu. Ocena wniosku oparta będzie na ocenie \spełnia - nie spełnia\ wszystkich warunków. Jeżeli ilość wniosków spełniających warunki będzie większa od 5, zamawiający zakwalifikuje 5 wniosków, w których wykonawcy wykażą największe doświadczenie techniczne tj.ilość wykonanych robót o wartości powyzej 60 tys. euro. W przypadku konieczności dodatkowej kwalifikacji decydować będzie ogólna wartość wykonanych robót. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunek I uważa się za spełniony, jeżeli z dokumentów będzie wynikało, że wykonawca może prowadzić działalność w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. W tym celu należy przedstawić aktualny dokument potwierdzający dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Warunek II uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca dołączy do wniosku wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, pięciu w tym minimum dwóch w obiektach placówek służby zdrowia robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, tj. remontów lub modernizacji o wartości powyżej 60 000 euro, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót, do których nie zostaną załączone dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunek III uważa się za spełniony, gdy wykonawca udokumentuje, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Na potwierdzenie tego warunku Wykonawcy zobowiązani są dołączyć do wniosku wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień. Warunek IV uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Warunek V uważa się za spełniony gdy wykonawca przedstawi informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż równowartość 600.000, PLN wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Warunek VI uważa się za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi polisę, a w przypadku gdy wykonawca nie posiada polisy inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 600.000, PLN. Warunek VII uważa się za spełniony oświadczeniem, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy oraz dostarczą przez wykonawcę aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami: 1. Zgodnie z art. 27 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, oświadczenia, wnioski,zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują pisemnie. Wniosek musi mieć formę pisemną i być sporządzony w języku polskim. 2 Wniosek winien zawierać: a)imię, nazwisko, firmę i dokładny adres wykonawcy. b)wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki zgodnie z wymaganiami niniejszego ogłoszenia. 3.Wymagane dokumenty składane w formie kserokopii winny być ponumerowane, czytelne, poświadczone za zgodność z oryginałem przez osoby do tego uprawnione. 4.Każdy wykonawca może złożyć tylko jeden wniosek. 5.Wniosek należy umieścić w opakowaniu nieprzezroczystym, zamkniętym w sposób gwarantujący zachowanie poufności jego treści do czasu otwarcia. 6.Na wierzchu opakowania wniosku należy umieścić nazwę i adres własnej firmy oraz zamawiającego tzn:Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa - Bemowo \ ............. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.