Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-14
Myślenice: Usługi geodezyjne w Nadleśnictwie Myślenice w okresie X-XII 2011
Numer ogłoszenia: 287784 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Myślenice , ul. Szpitalna 13, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721669, 2720069, faks 012 2721669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.krakow.lasy.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne w Nadleśnictwie Myślenice w okresie X-XII 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi geodezyjne na terenie Nadleśnictwa Myślenice - dotyczące granic. Szacunkowy zakres ilościowy usługi przedstawia się następująco: Wznowienie 613 kamieni granicznych i rozgraniczenie /na 2 szt działek/ będzie prowadzone na 56 działkach położonych w 19 obrębach ewidencyjnych na trzech starostwach powiatowych. Podana ilość kamieni jest orientacyjna, może ulec zmianom i stanowiła podstawę do ustalenia wartości zamówienia. 2. Zakres zamówienia: Wznowienie punktów granicznych - pierwsze punkty ok. 40 szt. następne punkty ok. 573 szt. i rozgraniczeniu działek w tym: część I - pierwsze punkty ok. 14 szt. następne ok. 239 szt. część II - pierwsze punkty ok. 7 szt. następne ok. 135 szt. część III - pierwsze punkty ok. 16 szt. następne ok. 154 szt. część IV - pierwsze punkty ok. 3 szt. następne ok. 45 szt. i 2 szt. działek - rozgraniczenie. 3. Zakres prac do wykonania w ramach zadania rozgraniczenia i wznowienia granic: 3.1 Zgłoszenie prac geodezyjnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej właściwym dla miejsca wykonywania prac. 3.2 Rozgraniczenie działki 1371/1 położonej w Wysokiej i działki 5138 w m. Jordanowie gm. Jordanów. Granice zastabilizować (prace wykonać zgodnie z opisem, numeracja kamieni dla działki nr 1371/1 od 6049-6051 , dla dz. nr 5138 od 5745-5757). 3.3 Na pozostałych działkach wznowić granice. 3.4 Należy odszukać brakujące kamienie graniczne. W przypadku, gdy kamienia nie ma należy go osadzić. Kamień graniczny ma być betonowy z krzyżykiem wg obowiązującego wzoru lub osadzony na metalowym pręcie kwadratowy plastik 9 x 9 cm z napisem kamień graniczny. Pod kamieniem zakopana butelka. Wokół niego należy uformować kopczyk z ziemi lub kamieni o boku 0,5 m i wysokości 0,2 m. W odległości 1 m od punktu, w kierunkach na następne kamieni należy wykopać rowek kierunkowy o długości 1 m, głębokości 0,2 m i szerokości 0,2 m. W przypadku złej widoczności z kamienia na kamień przeciąć wizurę. Na najbliższym drzewie rosnącym na działce Lasów Państwowych należy białą farbą napisać numer kamienia granicznego zgodnie z prowadzoną numeracją. Przekazać Zamawiającemu współrzędne wznowionych punktów w układzie 1992 w formie wykazu lub plików *.shp. W przypadku, gdy kamień zostanie odnaleziony, należy go oczyścić, uformować wokół niego kopczyk z ziemi lub kamieni o boku 0,5 m i wysokości 0,2 m. W odległości 1 m od kamienia, w kierunkach na następne kamienie należy wykopać rowek kierunkowy o długości 1 m, głębokości 0,2 m i szerokości 0,2 m. Na najbliższym drzewie rosnącym na działce Lasów Państwowych należy białą farbą napisać numer kamienia granicznego zgodnie z prowadzoną numeracją. Prace powinny być wykonane zgodnie z obowiązującym prawem geodezyjnym. Dokumentacja z postępowania powinna być złożona w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej wg właściwości a kopia danych geodezyjnych w Biurze Nadleśnictwa..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium przez oferentów.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganego oświadczenia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganego oświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganego oświadczenia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przez osoby zdolne do wykonania zamówienia uważa się osoby, które posiadają uprawnienia pozwalające wykonać przedmiot zamówienia, wynikające z ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. Potwierdzeniem posiadanych uprawnień jest złożenie przez Wykonawcę odpowiedniego oświadczenia. Jeżeli wskazane osoby nie są pracownikami Wykonawcy należy przedłożyć ich oświadczenia potwierdzające gotowość do świadczenia pracy na rzecz Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia. Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganych oświadczeń i wykazów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać: a) że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową albo obie te wielkości łącznie w wysokości nie mniejszej niż 50 tys. zł, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę, co najmniej 50 tys. zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów o oddaniu mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.W przypadku Konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub poświadczonej kopii.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmian w umowie: a) zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli niedotrzymanie terminu wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) zmiany zakresu wykonania prac. 2. Powyższe zmiany musza być uzasadnione okolicznościami, których nie można było przewidzieć w czasie prowadzonego postępowania przetargowego jak: a) szczególnie złe warunki pogodowe wymuszające przerwanie terenowych prac geodezyjnych, b) decyzje lub postanowienia organów administracji państwowej wstrzymujące roboty geodezyjne w określonej części. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają akceptacji przez zamawiającego i formy pisemnej pod rygorem nieważności w formie aneksu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenice.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL Lasy Państwowe-Nadleśnictwo Myślenice, 32-400 Myślenice, ul. Szpitalna 13, pokój nr 2.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2011 godzina 10:00, miejsce: PGL Lasy Państwowe-Nadleśnictwo Myślenice, 32-400 Myślenice, ul. Szpitalna 13, w Sekretariacie Nadleśnictwa pokój nr 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi geodezyjne w Nadleśnictwie Myślenice w okresie X-XII 2011 w leśnictwie Harbutowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wznowienia granic tj.: odszukanie lub osadzenie nowych kamieni granicznych według poniższego zestawienia. Liczba kamieni 253 Liczba działek 13 Szczegółwy zakres wyszczególniono w pkt 4. SIWZ Liczba obrębów ewidencyjnych 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi geodezyjne w Nadleśnictwie Myślenice w okresie X-XII 2011 w leśnictwach Gdów, Ukleina, Harbutowice.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wznowienia granic tj.: odszukanie lub osadzenie nowych kamieni granicznych według poniższego zestawienia. Liczba kamieni 142 Liczba działek 10 Liczba obrębów ewidencyjnych 6 Szczegółowy zakres określono w pkt.4 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi geodezyjne w Nadleśnictwie Myślenice w okresie X-XII 2011 w leśnictwach Tokarnia, Łętownia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wznowienia granic tj.: odszukanie lub osadzenie nowych kamieni granicznych według poniższego zestawienia. Liczba kamieni 170 Liczba działek 24 Liczba obrębów ewidencyjnych 7 Szczegółowy zakres określono w pkt. 4 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi geodezyjne w Nadleśnictwie Myślenice w okresie X-XII 2011 w leśnictwach Sidzina, Toporzysko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie rozgraniczenia i wznowienia granic tj.: odszukanie lub osadzenie nowych kamieni granicznych według poniższego zestawienia. Liczba kamieni 48 Liczba działek 9 Liczba obrębów ewidencyjnych 3 Szczegółowy zakres określono w pkt 4. SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z MYŚLENIC
- Kompleksowa obsługa ratownictwa wodnego Krytej Pływalni "Aquarius" Myślenickiego Ośrodka Kultury i Sportu w Myślenicach przy ul. Ogrodowej 19 w okresie 1.01.2026-31.12.2026
- Zakup i dostawa samochodu służbowego dla UMiG Myślenice
- Zakup i montaż 19 sztuk kompensatorów energii biernej w placówkach oświatowych na terenie Gminy Myślenice
- Dostawy narzędzi endoskopowych
- Dostawa produktów spożywczych dla Przedszkola Samorządowego nr 4 w Myślenicach
- Remont wiaty magazynowej o konstrukcji stalowej o wymiarach 17,5 x 6,5 m Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Myślenicach
więcej: przetargi w Myślenicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





