eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyśleniceUsługi geodezyjne w Nadleśnictwie Myślenice w okresie X-XII 2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-14

Myślenice: Usługi geodezyjne w Nadleśnictwie Myślenice w okresie X-XII 2011
Numer ogłoszenia: 287784 - 2011; data zamieszczenia: 14.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Myślenice , ul. Szpitalna 13, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721669, 2720069, faks 012 2721669.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.myslenice.krakow.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi geodezyjne w Nadleśnictwie Myślenice w okresie X-XII 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego są usługi geodezyjne na terenie Nadleśnictwa Myślenice - dotyczące granic. Szacunkowy zakres ilościowy usługi przedstawia się następująco: Wznowienie 613 kamieni granicznych i rozgraniczenie /na 2 szt działek/ będzie prowadzone na 56 działkach położonych w 19 obrębach ewidencyjnych na trzech starostwach powiatowych. Podana ilość kamieni jest orientacyjna, może ulec zmianom i stanowiła podstawę do ustalenia wartości zamówienia. 2. Zakres zamówienia: Wznowienie punktów granicznych - pierwsze punkty ok. 40 szt. następne punkty ok. 573 szt. i rozgraniczeniu działek w tym: część I - pierwsze punkty ok. 14 szt. następne ok. 239 szt. część II - pierwsze punkty ok. 7 szt. następne ok. 135 szt. część III - pierwsze punkty ok. 16 szt. następne ok. 154 szt. część IV - pierwsze punkty ok. 3 szt. następne ok. 45 szt. i 2 szt. działek - rozgraniczenie. 3. Zakres prac do wykonania w ramach zadania rozgraniczenia i wznowienia granic: 3.1 Zgłoszenie prac geodezyjnych w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej właściwym dla miejsca wykonywania prac. 3.2 Rozgraniczenie działki 1371/1 położonej w Wysokiej i działki 5138 w m. Jordanowie gm. Jordanów. Granice zastabilizować (prace wykonać zgodnie z opisem, numeracja kamieni dla działki nr 1371/1 od 6049-6051 , dla dz. nr 5138 od 5745-5757). 3.3 Na pozostałych działkach wznowić granice. 3.4 Należy odszukać brakujące kamienie graniczne. W przypadku, gdy kamienia nie ma należy go osadzić. Kamień graniczny ma być betonowy z krzyżykiem wg obowiązującego wzoru lub osadzony na metalowym pręcie kwadratowy plastik 9 x 9 cm z napisem kamień graniczny. Pod kamieniem zakopana butelka. Wokół niego należy uformować kopczyk z ziemi lub kamieni o boku 0,5 m i wysokości 0,2 m. W odległości 1 m od punktu, w kierunkach na następne kamieni należy wykopać rowek kierunkowy o długości 1 m, głębokości 0,2 m i szerokości 0,2 m. W przypadku złej widoczności z kamienia na kamień przeciąć wizurę. Na najbliższym drzewie rosnącym na działce Lasów Państwowych należy białą farbą napisać numer kamienia granicznego zgodnie z prowadzoną numeracją. Przekazać Zamawiającemu współrzędne wznowionych punktów w układzie 1992 w formie wykazu lub plików *.shp. W przypadku, gdy kamień zostanie odnaleziony, należy go oczyścić, uformować wokół niego kopczyk z ziemi lub kamieni o boku 0,5 m i wysokości 0,2 m. W odległości 1 m od kamienia, w kierunkach na następne kamienie należy wykopać rowek kierunkowy o długości 1 m, głębokości 0,2 m i szerokości 0,2 m. Na najbliższym drzewie rosnącym na działce Lasów Państwowych należy białą farbą napisać numer kamienia granicznego zgodnie z prowadzoną numeracją. Prace powinny być wykonane zgodnie z obowiązującym prawem geodezyjnym. Dokumentacja z postępowania powinna być złożona w Powiatowym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej wg właściwości a kopia danych geodezyjnych w Biurze Nadleśnictwa..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia z wolnej ręki, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium przez oferentów.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganego oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przez osoby zdolne do wykonania zamówienia uważa się osoby, które posiadają uprawnienia pozwalające wykonać przedmiot zamówienia, wynikające z ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. Potwierdzeniem posiadanych uprawnień jest złożenie przez Wykonawcę odpowiedniego oświadczenia. Jeżeli wskazane osoby nie są pracownikami Wykonawcy należy przedłożyć ich oświadczenia potwierdzające gotowość do świadczenia pracy na rzecz Wykonawcy w trakcie realizacji zamówienia. Ocena dokonana będzie na podstawie treści wymaganych oświadczeń i wykazów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać: a) że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową albo obie te wielkości łącznie w wysokości nie mniejszej niż 50 tys. zł, b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - na kwotę, co najmniej 50 tys. zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji zamówienia, przedkłada pisemne zobowiązanie innych podmiotów o oddaniu mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.W przypadku Konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub poświadczonej kopii.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje następujące możliwości zmian w umowie: a) zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli niedotrzymanie terminu wynika z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, b) zmiany zakresu wykonania prac. 2. Powyższe zmiany musza być uzasadnione okolicznościami, których nie można było przewidzieć w czasie prowadzonego postępowania przetargowego jak: a) szczególnie złe warunki pogodowe wymuszające przerwanie terenowych prac geodezyjnych, b) decyzje lub postanowienia organów administracji państwowej wstrzymujące roboty geodezyjne w określonej części. 3. Wszelkie zmiany umowy wymagają akceptacji przez zamawiającego i formy pisemnej pod rygorem nieważności w formie aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.myslenice.krakow.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL Lasy Państwowe-Nadleśnictwo Myślenice, 32-400 Myślenice, ul. Szpitalna 13, pokój nr 2.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.09.2011 godzina 10:00, miejsce: PGL Lasy Państwowe-Nadleśnictwo Myślenice, 32-400 Myślenice, ul. Szpitalna 13, w Sekretariacie Nadleśnictwa pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi geodezyjne w Nadleśnictwie Myślenice w okresie X-XII 2011 w leśnictwie Harbutowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wznowienia granic tj.: odszukanie lub osadzenie nowych kamieni granicznych według poniższego zestawienia. Liczba kamieni 253 Liczba działek 13 Szczegółwy zakres wyszczególniono w pkt 4. SIWZ Liczba obrębów ewidencyjnych 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi geodezyjne w Nadleśnictwie Myślenice w okresie X-XII 2011 w leśnictwach Gdów, Ukleina, Harbutowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wznowienia granic tj.: odszukanie lub osadzenie nowych kamieni granicznych według poniższego zestawienia. Liczba kamieni 142 Liczba działek 10 Liczba obrębów ewidencyjnych 6 Szczegółowy zakres określono w pkt.4 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi geodezyjne w Nadleśnictwie Myślenice w okresie X-XII 2011 w leśnictwach Tokarnia, Łętownia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie wznowienia granic tj.: odszukanie lub osadzenie nowych kamieni granicznych według poniższego zestawienia. Liczba kamieni 170 Liczba działek 24 Liczba obrębów ewidencyjnych 7 Szczegółowy zakres określono w pkt. 4 SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi geodezyjne w Nadleśnictwie Myślenice w okresie X-XII 2011 w leśnictwach Sidzina, Toporzysko.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie rozgraniczenia i wznowienia granic tj.: odszukanie lub osadzenie nowych kamieni granicznych według poniższego zestawienia. Liczba kamieni 48 Liczba działek 9 Liczba obrębów ewidencyjnych 3 Szczegółowy zakres określono w pkt 4. SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.30.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.