Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-08-21
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla MOPS w Krakowie
Numer ogłoszenia: 287768 - 2009; data zamieszczenia: 21.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 255440 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6165420, 6165424, faks 012 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania dla MOPS w Krakowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania zgodnie z opisem Zamawiającego podanym w załączniku nr 1 do specyfikacji. 2.Warunki płatności: W terminie 14 dni od dnia przyjęcia faktury przez Zamawiającego wraz z protokołem przekazania podpisanym przez Zamawiającego. 3.Warunki dodatkowe: 1)Miejsce dostawy: Magazyn Centralny MOPS w Krakowie na ul. Józefińskiej 14, w godzinach pracy Zamawiającego: pn. 9.00-17.00, wt.-pt. 7.30-15.30. 2)Podczas dostawy Wykonawca przedłoży protokół przekazania zawierający zestawienie wszystkich sprzętów, akcesoriów i oprogramowania (precyzyjne nazwy wszystkich elementów). Osobną pozycją na fakturze ma być oprogramowanie. 3)Zamawiający nie odbierze sprzętu w przypadku gdy Wykonawca przy dostawie nie dostarczy również poprawnie wystawionych: faktury, protokołu przekazania oraz gwarancji. 4)Okres gwarancji musi być realny i nie może przekraczać 60 miesięcy. Minimalne okresy gwarancji udzielonych przez Wykonawcę na oferowane towary zostały określone w załączniku nr 1 do siwz. 5)Czas naprawy gwarancyjnej należy podać w pełnych godzinach zegarowych. Podany czas naprawy musi być realny - nie może być krótszy niż 2 godziny od momentu zgłoszenia awarii. i nie dłuższy niż 24 godziny 6)W razie niemożności dotrzymania w/w terminu naprawy Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na czas naprawy sprzętu o analogicznych lub lepszych parametrach technicznych 7)Gwarancja na dostarczony sprzęt ma być zbiorcza i ma być wystawiona przez Wykonawcę. Dokument gwarancyjny ma zawierać datę sprzedaży, zestawienie sprzętów z nr fabrycznymi oraz warunki gwarancji zgodnie z warunkami udzielenia zamówienia. Dokument ma być podpisany przez osobę upoważnioną. 8)Serwis gwarancyjny musi być wykonywany w lokalach, w których będzie zlokalizowany sprzęt komputerowy, na koszt Wykonawcy. W szczególnie uzasadnionych przypadkach naprawy gwarancyjne mogą odbywać się w serwisie Wykonawcy, jedynie za zgodą Zamawiającego. Lokale Zamawiającego mieszczą się na terenie Miasta Krakowa. 9)W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 7 dni od dostawy wad w dostarczonym towarze Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 3 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia. 10)Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną: a)za zawinioną zwłokę przez Wykonawcę w dostarczeniu przedmiotu zamówienia w terminie określonym w rozdz. I, w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego, za każdy dzień zwłoki, b)za opóźnienie terminu usunięcia wad lub braków ilościowych przedmiotu zamówienia w wysokości 0,5 % wynagrodzenia umownego, za każdy dzień zwłoki, c)za odstąpienie od umowy z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 20 % wynagrodzenia umownego 11)Wszelkie kary umowne mogą być potrącane z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 12)Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność 13)Do dostarczonego przedmiotu zamówienia Wykonawca dołączy instrukcje w języku polskim. 14)Wykonawca jest związany ofertą przez 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert. 15)Cena oferty określona stosownie do wymagań specyfikacji zawiera wszystkie koszty realizacji zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe 48.90.00.00 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 4139.34 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.08.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BINO COMPUTERS S. BOBEK, B. BIELAK, S. BARA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BINO COMPUTERS S. BOBEK, B. BIELAK, S. BARA SPÓŁKA JAWNA
- BINO Computers S. Bobek, B. Bielak, S. Bara, Wrząsowice 182, 32-040 Świątniki Górne, kraj/woj. małopolskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 4870
- Oferta z najniższą ceną: 4870 oferta z najwyższą ceną: 5368
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa produktów antyseptycznych i dezynfekujących do skóry i błon śluzowych II
- Dostawa Mikroskopu stereoskopowego oraz manipulatora elektronicznego wraz z oprzyrządowaniem.
- Dostawa, montaż i konfiguracja elektronicznego systemu zarządzania kluczami w budynku IAS w Krakowie zlokalizowanym przy ul. Jasnogórskiej 11
- Usługa doradcza "Benchmarking i Optymalizacji Pracy Szpitala" obejmującej analizę oraz przygotowanie i przekazanie szpitalowi normatywnej wyceny procedur realizowanych w ośrodkach proced. jednostki
- 126/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- DZ.271.103.2025 - Dostawa bielizny, odzieży szpitalnej i ochronnej oraz obuwia wielokrotnego użytku
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Piaski realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd" (2 części)
- Dostawa sprzętu informatycznego, stanowiąca 10 etap zadania pn. Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności - adaptacja sali oraz dostosowanie pomieszczeń wraz z dostawą wyposażenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie - 2 części.
- Zakup zestawów komputerowych, komputerów przenośnych typu laptop, urządzeń drukujących oraz tabletów
- Zakup zestawów komputerowych
- 326.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie zakupu i dostawy jednej (1) sztuki komputera przenośnego typu mini laptop (ultraprzenośny) dla Instytutu Psychologii UJ.
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.