Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2015-10-28
¦widwin: Dostawa mleka i przetworów mlecznych
Numer og³oszenia: 287748 - 2015; data zamieszczenia: 28.10.2015
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294 , ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 261 533 509, faks 261 533 509.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.21blot.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa mleka i przetworów mlecznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: PPrzedmiotem zamówienia jest dostawa mleka i przetworów mlecznych - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik nr 7 do SIWZ. Planowane ilo¶ci zamówienia na rok 2016 zawiera za³±cznik nr 6 do SIWZ - formularz cenowy. Przedmiot zamówienia podzielono na zadania: Zadanie nr 1 - dostawa mleka i przetworów mlecznych do jednostki wojskowej w ¦widwinie - w asortymencie i ilo¶ciach okre¶lonych w za³±czniku nr 6a do SIWZ. Zadanie nr 2 - dostawa mleka i przetworów mlecznych do jednostki wojskowej w Trzebiatowie - w asortymencie i ilo¶ciach okre¶lonych w za³±czniku nr 6b do SIWZ Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia: 1.Miejsce dostaw: Magazyn ¯ywno¶ciowy: 78-301 ¦widwin, ul. Po³czyñska 32 Magazyn ¯ywno¶ciowy:72-320 Trzebiatów, ul. Zagórska 21 2.Czêstotliwo¶æ i godziny dostaw: Dostawy sukcesywne, 2 razy w tygodniu w godzinach od 07.30 do 13.00. W przypadku zmiany godzin pracy jednostek wojskowych, godziny dostaw mog± ulec zmianie. Zamawiaj±cy zawiadomi pisemnie Wykonawcê o tym fakcie, na co najmniej 2 dni przed wprowadzeniem zmiany. 3.Ilo¶æ towaru i ich warto¶ci dostaw okre¶lonych w formularzu cenowym - za³±cznik nr 6 do SIWZ s± ilo¶ciami i warto¶ciami planowanymi. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ zmniejszenia w formie pisemnej przyjêtych w umowie ilo¶ci, warto¶ci i czêstotliwo¶ci dostaw w sytuacjach których Zamawiaj±cy nie móg³ przewidzieæ w chwili jej zawarcia (np. restrukturyzacja si³ zbrojnych, zmiany ilo¶ci ¿ywionych). Warto¶ci± umowy bêdzie wówczas koñcowa warto¶æ faktycznie zrealizowanych dostaw. 4.W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. osi±gania wy¿szych stanów gotowo¶ci bojowej, szkolenia rezerw osobowych, likwidacji klêsk ¿ywio³owych, restrukturyzacji sil zbrojnych, kryzysu, zagro¿enia lub wojny lub innych zadañ postawionych Zamawiaj±cemu przez organa w³adzy pañstwowej), Wykonawca zagwarantuje bezp³atny dowóz towaru oraz zwiêkszenie czêstotliwo¶ci dostaw (przy niezmienno¶ci warto¶ci umowy) do miejsc stacjonowania jednostek wojskowych oraz innych miejsc wskazanych przez Zamawiaj±cego, przy zachowaniu cen jednostkowych. 5.Wykonawca zobowi±zuje siê do posiadania przez okres realizowania przedmiotu zamówienia, aktualnych dokumentów: a)potwierdzenia wdro¿onego systemu HACCP w formie certyfikatu systemu HACCP wydanego przez firmy posiadaj±ce akredytacje i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzib± w Warszawie lub krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju albo za¶wiadczenia w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej lub organu Inspekcji Weterynaryjnej o sprawowaniu nadzoru nad stosowaniem wdro¿onego systemu HACCP, 6.Termin przydatno¶ci do spo¿ycia w chwili dostawy do Odbiorcy, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ okre¶lony w za³±cznikach nr 7 do SIWZ. 7.Dla okre¶lenia jako¶ci odbieranego towaru Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo kontroli przez: inspektora PIS (IW), WOMP, laboratorium Zamawiaj±cego (tak¿e w obecno¶ci uprawnionego przedstawiciela Zamawiaj±cego) w zakresie: procesów technologicznych, jako¶ci surowców u¿ytych do produkcji, stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeñ, urz±dzeñ i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportu towarów. 8.Wykonawca wyra¿a zgodê na pobieranie prób ¿ywno¶ci i jej przebadanie we w³a¶ciwym miejscowo (dla Zamawiaj±cego lub Odbiorcy) laboratorium Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej, laboratorium WOMP lub w akredytowanym laboratorium lub laboratorium spe³niaj±cym wymagania i normy PN-EN ISO/IEC 17025 (w tym trzykrotnie na koszt Wykonawcy) celem okre¶lenia jako¶ci zdrowotnej i handlowej dostarczanych, w ramach niniejszej umowy towarów. 9.W przypadku dwukrotnego naruszenia norm jako¶ciowych okre¶lonych umow±, potwierdzonego przez PIS (IW), WOMP, a tak¿e przez akredytowane laboratorium lub laboratorium spe³niaj±ce wymagania normy PN-EN ISOIEC 17025, b±d¼ dwukrotnego potwierdzenia przez te instytucje innych nieprawid³owo¶ci, Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo odst±pienia od umowy. 10.Wykonawca przez okres trwania realizacji zamówienia poddaje siê sta³emu nadzorowi w³a¶ciwego miejscowo Pañstwowego Inspektora Sanitarnego lub Inspektora Weterynaryjnego, Inspektora WOMP (dzia³aj±cego w obecno¶ci przedstawiciela PIS lub IW) w zakresie: procesów technologicznych, jako¶ci surowców u¿ytych do produkcji, stanu sanitarno-higienicznego pomieszczeñ, urz±dzeñ i maszyn produkcyjnych, higieny osobistej zatrudnionego personelu, warunków socjalnych, warunków magazynowania surowców i gotowych przetworów, sposobu transportu towarów, oraz w zakresie stosowania i funkcjonowania wdro¿onego systemu HACCP. 11.Ilo¶ciowy i jako¶ciowy odbiór towaru bêdzie dokonywany przez Zamawiaj±cego lub osobê upowa¿nion±, w jego magazynie w oparciu o podpisan± umowê, obowi±zuj±ce normy jako¶ciowe oraz zgodnie z procedurami systemu HACCP dla danego Odbiorcy. 12.W przypadku stwierdzenia w czasie odbioru dostawy, nieprawid³owo¶ci w zakresie ilo¶ci, asortymentu lub jako¶ci (np. rozerwane opakowanie hermetyczne, widoczne odbarwienia, ple¶ñ itp.), Zamawiaj±cy odmówi przyjêcia tych produktów. Wykonawca zobowi±zuje siê do ich wymiany w ci±gu tego samego dnia, do ustalonej prze Zamawiaj±cego godziny. 13.W przypadku wyst±pienia zatruæ spowodowanych z³± jako¶ci± dostarczonych wyrobów Wykonawca zobowi±zany jest pokryæ wszelkie koszty leczenia i przeprowadzenia wszelkich zabiegów sanitarnych (w tym m.in. dezynfekcji i dezaktywacji) oraz do wyp³aty wszelkich roszczeñ odszkodowawczych bêd±cych wynikiem zatrucia. 14.Wystawiona przez Wykonawcê faktura winna zawieraæ wy³±cznie asortymenty wynikaj±ce z umowy, której dotyczy dostawa. Je¿eli dostawa dotyczy towaru z dwóch ró¿nych umów Wykonawca zobowi±zany jest do wystawiania dwóch oddzielnych faktur. 15.Wykonawca zobowi±zuje siê, pod rygorem niep³acenia faktury przez Zamawiaj±cego, do dostarczania wy³±cznie produktów bêd±cych przedmiotem umowy oraz w ilo¶ciach i warto¶ci przewidzianych umowa. 16.W przypadku przekroczenia ilo¶ci i warto¶ci dostaw oraz zmiany asortymentu wymienionego w umowie, Zamawiaj±cy odmówi dokonania z tego tytu³u zap³aty. 17.W przypadku dostarczania przez Wykonawcê towaru w opakowaniach zwrotnych Zamawiaj±cy dokonuje zwrotu niniejszych opakowañ przy nastêpnej dostawie. Rozliczenie zbiorczych opakowañ zwrotnych polega na wpisie dostarczanych /zwracanych ilo¶ci przez Zamawiaj±cego. Wpis powy¿szy dokonuje siê w dowodach dostaw (Wz). 18.Na fakturze wys³anej do Zamawiaj±cego musi byæ zaznaczone miejsce dostawy asortymentu. 19.Wykonawca ma obowi±zek przed rozpoczêciem dostaw, przekazaæ w formie pisemnej Odbiorcy nastêpuj±ce dane: numer rejestracyjny samochodu(ów) dostarczaj±cych; markê(i) pojazdów; imiê i nazwisko kierowcy(ów) wraz z adresami zamieszkania; seriê i nr dowodu osobistego tych osób - w celu wydania zezwolenia na wyjazd do jednostki wojskowej. Szczegó³owe ilo¶ci przedmiotu zamówienia, w rozbiciu na zadania, zawarte s± w za³±czniku nr 6 do SIWZ - formularz cenowy Zamawiaj±cy korzysta z prawa opcji. Minimalna ilo¶æ przedmiotu zamówienia, zlecona do realizacji to 50% ilo¶ci podanych w formularzu cenowym - za³±cznik nr 6 do SIWZ, na poszczególne zadania Szczegó³owe warunki realizacji zamówienia okre¶la Projekt umowy stanowi±cy za³±czniku nr 5 do SIWZ. Oferty, które nie zawieraj± pe³nego zakresu przedmiotu zamówienia okre¶lonego w formularzu cenowym zostan± odrzucone. Wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ do wskazanego przez Zamawiaj±cego magazynu i roz³adowaæ we wskazanym przez Zamawiaj±cego miejscu, przedmiot zamówienia na w³asny koszt i ryzyko..
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 15.51.11.00-4, 15.51.12.10-8, 15.51.20.00-0, 15.55.13.10-1, 15.55.13.20-4, 15.50.00.00-3, 15.54.21.00-0, 15.55.10.00-5, 15.54.00.00-3, 15.54.30.00-6, 15.54.00.00-5, 15.53.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten spe³niaj± Wykonawcy, którzy posiadaj± aktualn± decyzjê administracyjn± w³a¶ciwego powiatowego lekarza weterynarii w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania albo przed³u¿ania warunkowego zatwierdzania zak³adów, zgodnie z art. 20 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 grudnia 2005r. o produktach pochodzenia zwierzêcego (Dz. U. z 2006r. Nr 17, poz. 127 ze zm.), lub w³a¶ciwego organu Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej w sprawie zatwierdzania, warunkowego zatwierdzania, przed³u¿ania warunkowego zatwierdzania zak³adów, które produkuj± lub wprowadzaj± do obrotu ¿ywno¶æ pochodzenia nie zwierzêcego lub wprowadzaj± do obrotu produkty pochodzenia zwierzêcego, nie objête urzêdow± kontrol± organów Inspekcji Weterynaryjnej, zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeñstwie ¿ywno¶ci i ¿ywienia tj. Dz. U. z 2010r., Nr 136, poz. 914 ze zm., lub za¶wiadczenie o wpisie do rejestru zak³adów zgodne z rozporz±dzeniem Ministra Zdrowia z dnia 29 maja 2007r., w sprawie wzorów dokumentów dotycz±cych rejestracji i zatwierdzania zak³adów produkuj±cych lub wprowadzaj±cych do obrotu ¿ywno¶æ podlegaj±cych urzêdowej kontroli Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. z 2007r. Nr 106, poz. 730).
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten spe³niaj± Wykonawcy, którzy, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykonali nale¿ycie co najmniej 3 g³ówne dostawy - za kwotê minimum 20 000,00 z³ ka¿da dostawa, w okresie 12 miesiêcy. Za g³ówn± dostawê Zamawiaj±cy uzna dostawy mleka lub przetworów mlecznych; W przypadku gdy Wykonawca sk³ada ofertê na wiêcej ni¿ jedno zadanie, zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, w przypadku gdy Wykonawca wykona³ nale¿ycie co najmniej 3 g³ówne dostawy za kwotê minimum 20 000,00 z³ ka¿da.
III.3.3) Potencja³ techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê (zgodnego z za³. nr 4 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê (zgodnego z za³. nr 4 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Zamawiaj±cy dokona oceny spe³nienia warunku na podstawie o¶wiadczenia z³o¿onego przez Wykonawcê (zgodnego z za³. nr 4 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2)
| przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia, co najmniej jednej z okoliczno¶ci wymienionych poni¿ej, z uwzglêdnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiany obowi±zuj±cych aktów prawnych w zakresie uprawnieñ ¿o³nierzy do bezp³atnego wy¿ywienia - tj. rozporz±dzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 4 marca 2011 r. w sprawie wy¿ywienia ¿o³nierzy czynnej s³u¿by wojskowej (Dz. U. Nr 63, poz. 327) oraz rozporz±dzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 11 grudnia 2009 r. w sprawie bezp³atnego wy¿ywienia ¿o³nierzy zawodowych i kandydatów na ¿o³nierzy zawodowych (Dz. U. Nr 216, poz. 1679, z pó¼n. zm.); b) zmiany wielko¶ci opakowañ jednostkowych wyrobów w przypadku zmian technologicznych w produkcji opakowañ; c) wstrzymania dostaw z powodu braku wyrobu na rynku krajowym; d) zmiany w okresie obowi±zywania umowy ustawowej stawki podatku VAT; e) W szczególnie uzasadnionych przypadkach (np. szkoleñ poligonowych, szkoleñ rezerw osobowych, osi±gniêcia wy¿szych stanów gotowo¶ci bojowej, w sytuacjach kryzysowych w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 2007 o zarz±dzaniu kryzysowym Dz. U. nr 89, poz. 590 ze zm., w okresie mobilizacji i szkolenia po okresie mobilizacyjnego rozwiniêcia) Wykonawca zobowi±zuje siê do: - zwiêkszenia, w stosunku do wcze¶niej z³o¿onych zamówieñ, ilo¶ci i czêstotliwo¶ci dostaw, w³asnym transportem i na swój koszt, do miejsc stacjonowania jednostek wojskowych lub miejsca szkoleñ poligonowych lub innych, wskazanych przez Zamawiaj±cego, na terenie kraju, przy zachowaniu cen jednostkowych, okre¶lonych w za³±czniku nr 1 do umowy. - zmniejszenia ilo¶ci przedmiotu umowy, w stosunku do wcze¶niej okre¶lonego w z³±czniku nr 1, oraz czêstotliwo¶ci dostaw przedmiotu umowy, w sytuacjach których Zamawiaj±cy nie móg³ wcze¶niej przewidzieæ (np. restrukturyzacja Si³ Zbrojnych, zmiany ilo¶ci ¿ywionych). Warto¶ci± umowy bêdzie wówczas koñcowa warto¶æ faktycznie zrealizowanych dostaw.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21blot.wp.mil.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Jednostka Wojskowa 3294, Sekcja zamówieñ publicznych, ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 09.11.2015 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3294, Kancelaria Jawna, ul. Po³czyñska 32, 78-301 ¦widwin.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: dostawa mleka i przetworów mlecznych do jednostki wojskowej w ¦widwinie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dostawa mleka i przetworów mlecznych do jednostki wojskowej w ¦widwinie - w asortymencie i ilo¶ciach okre¶lonych w za³±czniku nr 6a do SIWZ..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 15.51.11.00-4, 15.51.12.10-8, 15.51.20.00-0, 15.55.13.10-1, 15.55.13.20-4, 15.50.00.00-3, 15.54.21.00-0, 15.55.10.00-5, 15.54.00.00-3, 15.54.30.00-6, 15.54.00.00-5, 15.53.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: dostawa mleka i przetworów mlecznych do jednostki wojskowej w Trzebiatowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: dostawa mleka i przetworów mlecznych do jednostki wojskowej w Trzebiatowie - w asortymencie i ilo¶ciach okre¶lonych w za³±czniku nr 6b do SIWZ.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 15.51.11.00-4, 15.51.12.10-8, 15.51.20.00-0, 15.55.13.10-1, 15.55.13.20-4, 15.50.00.00-3, 15.54.21.00-0, 15.55.10.00-5, 15.54.00.00-3, 15.54.30.00-6, 15.54.00.00-5, 15.53.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakoñczenie: 31.12.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artyku³ów ogólnospo¿ywczych do sto³ówki Centrum Kszta³cenia Zawodowego w Kluczborku w miarê zg³aszanego zapotrzebowania od 01.01.2026 do 31.12.2026r.
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w 2026 roku na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 50 im. Emilii Plater w Gdañsku
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKU£ÓW SPO¯YWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 5 WE WROC£AWIU
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych dla Domu Pomocy Spo³ecznej im. ¶w. Jana Paw³a II przy ul. Praskiej 25 w Krakowie w roku 2026 przez okres 6 miesiêcy
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych przeznaczonych na potrzeby ¿ywieniowe do Przedszkola Samorz±dowego nr 1 w Miechowie
- Sukcesywna dostawa artyku³ów spo¿ywczych w 2026 roku na potrzeby Szko³y Podstawowej nr 58 im. "Kazimierza So³tysika" w Gdañsku
wiêcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





