To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-11-03
Sosnowiec: Świadczenie usług Inżyniera Projektu nad realizacją
i wdrożeniem projektu pod nazwą Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej w Mieście na prawach Powiatu - Sosnowiec
Numer ogłoszenia: 287667 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 260709 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług Inżyniera Projektu nad realizacją i wdrożeniem projektu pod nazwą Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej w Mieście na prawach Powiatu - Sosnowiec.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług Inżyniera Projektu nad realizacją i wdrożeniem projektu pod nazwą Budowa Zintegrowanego Systemu Informacji Przestrzennej w Mieście na prawach Powiatu - Sosnowiec w ramach Działania 2.2. Rozwój elektronicznych usług publicznych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007 - 2013 (nr naboru 02.02.00-084 09, nr projektu 1081), zwanego dalej Projektem
1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje
1.1. Zapoznanie się przez Inżyniera Projektu ze zgromadzoną dokumentacją dotyczącą Projektu i
1.1.1.dla osiągnięcia zakładanych celów i rezultatów Projektu sprecyzowanie zakresu prac w oparciu o rozstrzygnięcia zaproponowane w Studium Wykonalności.
1.1.2.opracowanie dokumentów, w których zawarte będą niezbędne procesy decyzyjne związane z realizacją i wdrożeniem Projektu, w tym zakres zaangażowania w realizację i wdrożenie Projektu organu wykonawczego Gminy Sosnowiec i pracowników Urzędu Miejskiego
1.1.3.określenie dla zamawiającego procedur kontroli
i składania sprawozdań o stopniu realizacji Projektu jakim powinien zostać poddany wykonawca, który będzie Projekt realizował i wdrażał
1.1.4.określenie wraz z uzasadnieniem w jakim stopniu powinny być wykorzystane funkcjonujące dotychczasowe struktury organizacyjne Gminy Sosnowiec w realizacji Projektu biorąc pod uwagę utrzymanie i rozwój wskaźników produktu, rezultatu i trwałości Projektu
1.2. Opracowanie kompletnej dokumentacji dla przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację i wdrożenie Projektu oraz uzyskanie jej akceptacji przez kierownika zamawiającego w zakresie
1.2.1.szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia obejmującego realizację i wdrożenie Projektu
1.2.2.wsparcia zamawiającego przy ustalaniu wartości zamówienia obejmującego realizację i wdrożenie Projektu
1.2.3.opracowania projektów: specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zmian treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wyjaśnień treści specyfikacji istotnych warunków zgodnie z postanowieniami zawartymi w art. 36 i 38 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst - Dz. U. z 25 czerwca 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zmianami)
1.2.4.opracowania projektów: ogłoszenia o zamówieniu zgodnie z postanowieniami zawartymi w art. 41 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jednolity tekst - Dz. U. z 25 czerwca 2010 r. Nr 113, poz. 759, ze zmianami), zmian ogłoszenia o zamówieniu
1.3. Przygotowywanie pisemnych opinii dla kierownika zamawiającego i komisji przetargowej, między innymi w sprawach: wykonywanych czynności, oceny złożonych ofert i rozstrzygnięć podejmowanych w procedurze przeprowadzania w trybie przetargu nieograniczonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na realizację i wdrożenie Projektu
Ocena wraz z uzasadnieniem zaproponowanego przez wykonawcę Projektu: sposobu organizacji realizowanych prac, procesu realizacji i wdrożenia, w tym opisu kompetencji, podziału zadań i czynności, sposobu komunikacji w Projekcie ( Inżynier Projektu w trakcie trwania procedury o udzielenie zamówienia publicznego występować będzie w charakterze biegłego)
Ocena załączonego do oferty harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji i wdrożenia Projektu pod względem jego zgodności z założeniami Projektu
Ocena procedur i mechanizmów przedstawionych w ofertach wykonawców pod względem zapewnienia odpowiedniej jakości budowanego i wdrażanego systemu
1.4. W przypadku postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą, skargowego przed Sądem Okręgowym - przygotowanie wymaganych dokumentów, opracowanie stanowisk i reprezentowanie zamawiającego podczas rozpraw przed tymi organami
1.5. Opracowanie szczegółowego planu realizacji i wdrożenia Projektu
1.6. Sporządzanie i przedstawianie zamawiającemu w odstępach czternastodniowych pisemnych sprawozdań z przebiegu realizacji Projektu
1.7. Uczestniczenie w naradach koordynacyjnych, organizowanych przez zamawiającego, proponowanie rozstrzygnięć w przypadku zgłaszanych przeszkód związanych z realizacją i wdrażaniem Projektu
1.8. Sprawowanie nadzoru nad realizacją i wdrożeniem Projektu, w tym
1.8.1.systematyczna kontrola rzeczowej realizacji Projektu obejmująca
1.8.1.1. potwierdzanie lub nie potwierdzanie merytorycznej zgodności Projektu (przedmiotu objętego umową z wykonawcą), odpowiedniej do deklarowanej w ofercie jakości zastosowanych rozwiązań, liczby, klasy urządzeń i instalacji, poprawności ich montażu, starannego przygotowania zbudowanego systemu do wdrożenia, przeprowadzenia procesu wdrożenia systemu, potwierdzenia uzyskania efektów w zakresie szkolenia pracowników zamawiającego, dokonania czynności odbioru końcowego, przygotowanie dokumentów niezbędnych dla rozliczenia umowy z wykonawcą Projektu
1.8.1.2. organizacyjną i terminową zgodność Projektu, odpowiednią do deklarowanej w ofercie, w oparciu o przyjęty harmonogram rzeczowo - finansowy
1.8.1.3. uczestniczenie w przeprowadzaniu koniecznych prób i testów potwierdzających lub nie potwierdzających osiągnięcie wymaganych parametrów i funkcjonalności systemu
1.8.1.4. identyfikację wad i usterek, proponowanie rozwiązań alternatywnych pozwalających na wyeliminowanie stwierdzonych wad czy usterek
1.8.1.5. przygotowanie materiałów i dokumentów wytworzonych w trakcie realizacji i wdrażania Projektu dla planowanych i prowadzonych kontroli, w trakcie realizacji Projektu
1.8.1.6. przygotowanie na żądanie Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego wszelkich dokumentów, informacji i wyjaśnień związanych z realizacją Projektu w wyznaczonym terminie
1.8.1.7. przeprowadzanie pomiaru wartości wskaźników produktu i rezultatu osiągniętych dzięki realizacji Projektu
1.8.1.8. sprawowanie nadzoru nad uruchomieniem poszczególnych etapów Projektu
1.8.1.9. kontrolowanie osiągnięcia celów ( produktów i rezultatów) zakładanych we wniosku o dofinansowanie
1.8.1.10. uczestniczenie w czynnościach odbioru poszczególnych etapów prac oraz odbioru końcowego zrealizowanego Projektu i jego wdrożenia oraz sporządzenie uzgodnionych z zamawiającym protokołów zdawczo -odbiorczych
1.9. Przygotowanie i prawidłowe wypełnienie części sprawozdawczych wniosków o płatność z realizacji Projektu nie rzadziej niż jeden raz na trzy miesiące do Instytucji Zarządzającej Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Śląskiego
1.10. Rozliczenie finansowe całego Projektu wraz z wnioskiem o płatność końcową i wypełnioną częścią sprawozdawczą z realizacji Projektu.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.11.00 - Usługi nadzoru nad projektem inne niż w zakresie robot budowlanych 79.42.00.00 - Usługi związane z zarządzaniem 72.22.00.00 - Usługi doradcze w zakresie systemów i doradztwo techniczne 71.31.80.00 - Inżynieryjne usługi doradcze i konsultacyjne 71.63.10.00 - Usługi nadzoru technicznego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2007-2013. Społeczeństwo Informacyjne.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.11.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Nizielski i Borys Cunsulting Sp. z o.o. (Pełnomocnik), ul. Astrów 10, 40-045 Katowice, kraj/woj. śląskie.
- Firma Usługowo-Konsultingowa Infogis Matela Wojciech, ul. Zachodnia 47A, 43-210 Kobiór, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 90097,50
Oferta z najniższą ceną: 90097,50 / Oferta z najwyższą ceną: 90097,50
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Adaptacja części budynku przy ul. 3 Maja 41 w Sosnowcu na Szkołę Mistrzostwa Sportowego dla koszykarzy wraz z internatem
- Usługa analityczna w procesie modelowania efektywności pracy szpitala wraz z usługą benchmarkingu za rok 2026
- Dostawa urządzeń medycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Dostawa fabrycznie nowych samochodów osobowych na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Rejonowego Pogotowia Ratunkowego w Sosnowcu
- Zakup koparko-ładowarki na potrzeby Gminy Sosnowiec
- "Dostawa samochodu specjalnego na potrzeby Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Sosnowcu"
więcej: przetargi w Sosnowcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: "Poprawa atrakcyjności inwestycyjnej Gminy Sianów poprzez rozwój i uzbrojenie terenów przemysłowych wzdłuż drogi ekspresowej S6".
- Usługa serwisowa oprogramowania AMMS i Infomedica
- Rozbudowa systemu bazodanowego Muza dla Muzeum Zamkowego w Sandomierzu
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Kościan realizowanej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- REMONT INTERAKTYWNEGO STANOWISKA "JĘZYK EMOCJI" OBEJMUJĄCY DOSTAWĘ, KALIBRACJĘ ORAZ MONTAŻ SPRZĘTU I OPROGRAMOWANIA NIEZBĘDNEGO DO PRZYWRÓCENIA FUNKCJONALNOŚCI STANOWISKA ORAZ WYKONANIE DOKUMENTACJI
- Wykonanie ekspertyzy technicznej Miejsc Doraźnego Schronienia (MDS) na terenie Powiatu Gnieźnieńskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





