Ogłoszenie z dnia 2006-06-01
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Starogard Gdański: zmiana sposobu użytkowania i przebudowa budynku hotelowego na budynek z lokalami socjalnymi przy ul. Kopernika 11A w Starogardzie Gdańskim
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Miejska Starogard Gdański, do kontaktów: Mirosław Cymanowski, ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5306006, fax 058 5306000, e-mail: ratusz@starogard.pl, www.starogard.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zmiana sposobu użytkowania i przebudowa budynku hotelowego na budynek z lokalami socjalnymi przy ul. Kopernika 11A w Starogardzie Gdańskim. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sa roboty polegajaca na wykonaniu robót rozbiorkowych, budowlanych, wymianie, modernizacji i wykonaniu instalacji centralnego ogrzewania zasilanej z sieci miejskiej, elektrycznej, kanalizacyjnej, wodociagowej, teletechnicznej, zagospodarowaniu terenu oraz przebudowie sieci sanitarnych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Starogard Gdański ul. Kopernika 11A. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Roboty ogólnobudowlane w budynku 3-kondygnacyjnym, o powierzchni zabudowy 548 m2, powierzchni uzytkowej 1047 m2, powierzchni całkowitej 1535,8 m2, kubaturze 4682 m2 - zaprojektowano 24 mieszkania,. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.08.2006; data zakończenia: 15.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: 30000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24, spełniający wymogi art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2004r. Nr 19, poz. 177) oraz spełniający warunki dodatkowe: 1.posiadają kadrę techniczną z uprawnieniami do kierowania robotami budowlanymi i legitymującymi się członkostwem w izbie wraz z potwierdzeniem posiadania wymaganego ubezbieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert - w odniesieniu do kierownika budowy i osób bezpośrednio kierującymi robotami instalacyjnymi oraz innymi niezbędnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, 2.zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przynajmniej 2 robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamównienia (wszystkie branże), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania ( Załącznik Nr A do oferty). Minimalna wartość każdej z wykazanych robót nie może byc niższa niż 30 % oferowanej w tym przetargu ceny robót. Wykonawcy zobowiązani są wykazać należytą staranność wykonania w/w robót na podstawie protokołów odbioru wystawionych Wykonawcy przez poprzednich inwestorów. 3. posiadają środki finansowe w wysokości 10 % ceny oferowanej lub dostępem do nich - w oparciu o złożoną informację banku potwierdzającą wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy; 4. spełniają pozostałe wymagania określone w SIWZ.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 18.07.2006, cena - 500. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.07.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.07.2006, godzina 10:30, Urząd Miejski, Starogard Gdański, ul. Gdańska 6, sala konferencyjna pok. nr 21.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.05.2006.
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Zakup iluminacji świątecznych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Starogardzie Gdańskim ul. Chojnicka 70, w okresie od 02 stycznia do 30 czerwca 2026 (5/D/SOSW/2025).
- Wykonanie rezerwowego przyłącza centralnego ogrzewania w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
- Dostawa odczynników laboratoryjnych
- Budowa kanalizacji sanitarnej i zagospodarowanie wód opadowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





