Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-09
Warszawa: Dostawa materiałów służących do oznakowania
Numer ogłoszenia: 28746 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 338744 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Sprawiedliwości, Al. Ujazdowskie 11, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5212773, 5212888, 5212214, faks 22 6289785, 5212697.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów służących do oznakowania.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Umowa określa zasady, warunki oraz uprawnienia i obowiązki Stron w zakresie realizacji zamówienia na zaprojektowanie, wykonanie i dostawę materiałów służących do oznakowania Sądów i sprzętu zakupionego na potrzebę realizacji projektu (Wdrożenie protokołu elektronicznego w sprawach cywilnych i wykroczeniowych), POIG.07.01.00-00-061/13-01 ze środków publicznych w ramach 7 osi priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji), współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.Zamawiający powierza Wykonawcy, a Wykonawca przyjmuje do wykonania zamówienie szczegółowo opisane w Załączniku nr 1 do niniejszej Umowy - Opisie Przedmiotu Zamówienia, polegające na zaprojektowaniu, wykonaniu i dostawie materiałów, zwanych dalej (Materiałami służącymi do oznakowania) lub (Przedmiotem Umowy), do wskazanych przez Zamawiającego lokalizacji (szczegółowo opisanych w Załączniku nr 4 do niniejszej Umowy) w następującej postaci, tj.:a)Tablic informacyjnych wykonanych w technologii druku UV na materiale PCV o grubości 5mm o wymiarze 90cm x 70cm - 350 szt.,b)Naklejek informujących o uzyskaniu wsparcia finansowego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego - 66.000 sztuk. Na materiałach służących do oznakowania Sądów i sprzętu zakupionego na potrzebę realizacji projektu zostanie nadrukowane logo MS, POIG i logo UE. Zamawiający przekaże Wykonawcy w postaci elektronicznej (na adres poczty elektronicznej wskazany w § 4 Umowy) elementy niezbędne do wykonania nadruków na materiałach do oznakowania w terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania niniejszej Umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.40.00 - Usługi drukowania i dystrybucji .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie jest częścią projektu (Wdrożenie Protokołu elektronicznego w sprawach cywilnych i wykroczeniowych), POIG.07.01.00-00-061/13-01 ze środków publicznych w ramach 7 osi priorytetowej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (Społeczeństwo informacyjne - budowa elektronicznej administracji), współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.02.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AR M. GĄSOWSKI, P. GĄSKOWSKI SPÓŁKA JAWNA, ul. Marczukowska 2B, lok. 201, 15-724 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 49321,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2890808,00
Oferta z najniższą ceną: 2829000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8891670,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup wraz z dostawą koszulek z nadrukiem dla wolontariuszy i osób pracujących w Sztabie WOŚP dla Politechniki Poznańskiej".
- Promocja projektu pn. "Podniesienie jakości i dostępności do procedur onkologicznych poprzez zakup sprzętu medycznego oraz Rozbudowę Poradni Onkologicznej w Katowickim Centrum Onkologii".
- USŁUGA KOMPLEKSOWEGO OPRACOWANIA I WYDRUKU KSIĄŻECZEK EDUKACYJNYCH
- Usługa druku i kolportażu gazety miejskiej Bialystok.pl
- Zakup gadżetów dla Wydziału Elektrycznego UMG- powtórne
- Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa długopisów, teczek i notatników.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





