eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › ZAKUP KALENDARZY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-10-14

Katowice: ZAKUP KALENDARZY
Numer ogłoszenia: 287399 - 2010; data zamieszczenia: 14.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych , ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3592048, faks 032 3592048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP KALENDARZY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest zakup fabrycznie nowych, pochodzących z bieżącej produkcji w najlepszym gatunku jakości kalendarzy
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć i dokonać rozładunku wraz z wniesieniem zamówionych artykułów do pomieszczeń magazynowych Uniwersytetu Śląskiego znajdujących się w Katowicach przy ul. Bankowej 11 w terminie każdorazowo uzgodnionym przez strony, jednak nie dłuższym niż 28 dni od daty otrzymania zamówienia (faksem lub mailem).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 2 do SIWZ. Podane ilości artykułów są ilościami maksymalnymi. Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania podanych ilości, a Wykonawcy nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenia.
3. Zamówienie będzie realizowane począwszy od dnia zawarcia niniejszej umowy do 28.02.2011r., przedmiot umowy będzie realizowany partiami na podstawie zamówień Zamawiającego określających rodzaj oraz ilość artykułów w ramach danej partii.
4. Dostarczanie artykułów w ramach poszczególnych partii będzie odbywać się wyłącznie w dni robocze, od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 10:00. Warunkiem dokonania dostawy jest obecność przedstawiciela Wykonawcy podczas jej trwania..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia.
      Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale III pkt 2 ppkt.1 tabeli SIWZ.
      W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie powyższego warunku musi zostać wykazane łącznie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia.
      Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale III pkt 2 ppkt.1 tabeli SIWZ.
      W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie powyższego warunku musi zostać wykazane łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia.
      Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale III pkt 2 ppkt.1 tabeli SIWZ.
      W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie powyższego warunku musi zostać wykazane łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia.
      Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale III pkt 2 ppkt.1 tabeli SIWZ.
      W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie powyższego warunku musi zostać wykazane łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełnienia powyższego warunku odbędzie się na zasadzie spełnia/nie spełnia.
      Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale III pkt 2 ppkt.1 tabeli SIWZ.
      W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, spełnienie powyższego warunku musi zostać wykazane łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Opis oferowanych artykułów spełniających wymagania Zamawiającego określone w niniejszej specyfikacji.
    2. Próbki oferowanych kalendarzy.
    Na wniosek Wykonawcy, którego oferta nie została wybrana, Zamawiający zwróci złożone próbki. Próbki zostaną odesłane na koszt Wykonawcy lub odebrane przez Wykonawcę osobiście. Próbka złożona przez Wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą zostanie zaliczona na poczet dostawy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w sytuacji:
a) zaprzestania produkcji oferowanego artykułu oraz rozpoczęcia produkcji nowego artykułu o równych lub lepszych parametrach,
b) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę np. siła wyższa. Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty,
c) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Wartość umowy o której mowa w § 4 ust. 1 wzoru umowy nie ulegnie zmianie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.us.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Uniwersytet Śląski
Dział Zamówień Publicznych
40-007 Katowice, ul. Bankowa 12 p. 69 IIIp.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.10.2010 godzina 09:30, miejsce: Uniwersytet Śląski
Dział Zamówień Publicznych
40-007 Katowice, ul. Bankowa 12 p. 69 IIIp.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 23.11.2010.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Cęść A - Kalendarze książkowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A - Kalendarze książkowe zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B - Kalendarze leżące.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B - Kalendarze leżące zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.97.92-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 28.02.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.