To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-02-09
Warszawa: Zakup i dostawa materiałów zużywalnych do monitoringu wód
powierzchniowych i podziemnych
Numer ogłoszenia: 28734 - 2015; data zamieszczenia: 09.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256263 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy, ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 459 23 13, 22 459 21 55, faks 22 459 20 23, 22 459 20 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów zużywalnych do monitoringu wód powierzchniowych i podziemnych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa materiałów zużywalnych do monitoringu wód powierzchniowych i podziemnych, z podziałem na cztery części: Część I: butelki i kanistry z tworzywa, Część II: filtry, Część III: strzykawki, Część IV: butelki z ciemnego szkła. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniku nr 2 do SIWZ - Istotne postanowienia umowy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: butelki i kanistry z tworzywa.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VWR International Sp. z o.o., ul. Limbowa 5, 80-175 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 81264,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 64227,03
Oferta z najniższą ceną: 64227,03 / Oferta z najwyższą ceną: 70476,08
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: filtry.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MERCK Sp. z o.o., u. Jutrzenki 137, 02-231 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 126300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 127979,04
Oferta z najniższą ceną: 127979,04 / Oferta z najwyższą ceną: 127979,04
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: butelki z ciemnego szkła.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.01.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe 
i kontaktowe firmy 
MAREK IGNACOK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "VITO"
jakie przetargi wygrała firma 
MAREK IGNACOK FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA "VITO"
- Marek Ignacok Firma Handlowo-Usługowa VITO, Osiedle Niepodległości 16 lok. 17, 31-862 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
 
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3161,10
Oferta z najniższą ceną: 3161,10 / Oferta z najwyższą ceną: 3161,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Najem 3 używanych samochodów osobowych klasy D oraz 1 używanego samochodu osobowego klasy C
 - Usługi polegające na nadzorze i aktualizacji wraz z dostosowaniem w posiadanym przez Zamawiającego systemem telemedycznym i zintegrowanym systemem gromadzenia i przetwarzania danych medycznych.
 - Remont drewnianej posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
 - Wykonywanie diagnostyki drogowych obiektów inżynierskich, ekranów i bramownic w zakresie opinii technicznych, ekspertyz, analiz oraz badań podstawowych i specjalistycznych dotyczących oceny stanu(...)
 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
 - Usługi serwisu i wsparcia dla urządzeń HSM Thales LUNA S700 oraz oprogramowania
 
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy wyrobów medycznych, akcesoriów laboratoryjnych i akcesoriów do aparatury medycznej w podziale na 34 części
 - Dostawa worków foliowych, pojemników do utylizacji i ścierek jednorazowych/czyściwa
 - Dostawa wyposażenia w celu realizacji zadań wynikających z projektu pn.: Bezpieczni mieszkańcy Gminy Zaleszany realizowanego w ramach krajowego ,,Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026"
 - Dostawa odczynników i laboratoryjnych materiałów zużywalnych na rzecz Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie - 2 części
 - dostawa wykładziny
 - SUKCESYWNE DOSTAWY DROBNEGO ASORTYMENTU LABORATORYJNEGO DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
 
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





