eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówSukcesywna dostawa mleka UHT 2% dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji SA.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Kraków: Sukcesywna dostawa mleka UHT 2% dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji SA.
Numer ogłoszenia: 28734 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. w Krakowie, ul. Senatorska 1, 30-106 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 4212011 wew. 391, fax (012) 4242397, 4242391.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa mleka UHT 2% dla Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji SA..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa mleka UHT 1 litr 2% w ilości 65 000 ,00 litrów rocznie z terminem przydatności do spożycia minimum 1 miesiąc licząc od dnia dostarczenia do poszczególnych jednostek organizacyjnych. Zapotrzebowanie poszczególnych jednostek MPWiK S.A.: Zakład Oczyszczalni Ścieków Płaszów ul. Kosiarzy 3 Kraków w ilości 7 000 00 litrów rocznie Zakład Oczyszczalni Ścieków Kujawy ul. Dymarek 1 Kraków w ilości 6 600 00 litrów rocznie Zakład Uzdatniania Wody Dłubnia ul. Na Stoku 33 Kraków w ilości 2 200 00 litrów rocznie Dz. Zaoptrz. i Gosp. Mat Magazyn Główny ul. Lindego 9 Kraków w ilości 42 700 00 litrów rocznie Zakład Uzdatniania Wody Raba ul. Nowowiejska 19 Dobczyce w ilości 6 500 00 litrów rocznie

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.51.10.00 - Mleko Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.10.00 - Mleko .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Udział w postępowaniu na podstawie art. 22 ustawy mogą wziąć wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Spełnianie warunków wymienionych powyżej w pkt XIII.1 będzie weryfikowane na podstawie oświadczenia wykonawcy (Oświadczenie nr 1) oraz odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt XV SIWZ p.t.: Wymagane załączniki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Aktualny (tj. zawierający dane zgodne ze stanem rzeczywistym na dzień składania oferty) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prawo wykonawcy do występowania w obrocie prawnym i stwierdzające, że zakres jego działalności odpowiada profilowi zamówienia, a także wskazujące osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Wyłącznie dla spółek cywilnych: (a) umowa spółki oraz (b) wskazane powyżej dokumenty rejestracyjne dla każdego ze wspólników; 3) Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem. 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Formularz nr 2 - wykaz zamówień wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie trzy lata przed wszczęciem postępowania (to jest zakończonych przed datą podaną w pkt II.9 SIWZ, a wykonanych nie wcześniej niż w 2005 r., zaś w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych nadal), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanych w tym okresie dostaw mleka UHT , których koszt wykonania wynosił nie mniej niż 50.000 zł. łącznie (należy podać informacje wskazane w Formularzu nr 2, w tym wartości oraz daty i miejsca wykonania tych dostaw); 2) Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wykazane przez wykonawcę w Formularzu nr 2 zostały wykonane należycie. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 25.000 zł. - wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. W celu potwierdzenia spełniania warunku niepodlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć następujące oświadczenia lub dokumenty: 1) Oświadczenie nr 1 - według wzoru załączonego do nin. specyfikacji; 2) Upoważnienie do podpisania oferty lub/i załączników do niej, o którym mowa w pkt XII.6.3 p.t.: Forma i zawartość oferty (jeżeli wszystkie te dokumenty podpisują w odpowiedniej liczbie osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy, załącznik ten nie jest konieczny); 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie, o którym mowa w pkt XIV.4 SIWZ p.t.: Wykonawcy występujący wspólnie (brak załącznika oznacza, że nie dotyczy on składającego ofertę).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wodociagi.krakow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kraków, ul. Senatorska 1, Budynek A. pok.4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.03.2008 godzina 09:30, miejsce: Kraków, ul. Senatorska 1. Budynek A. pok.4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.