eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lębork › dostawa sprzętu komputerowego, dostawa skanerów i drukarek, dostawa urządzenia wielofunkcyjnego realizowana w ramach projektu nr Z/2.22/I/1.5/311/05 \E- powiat - budowa społeczeństwa informacyjnego w powiecie lęborskim - etap I



Ogłoszenie z dnia 2007-05-21

POZYCJA 28725

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Lębork: dostawa sprzętu komputerowego, dostawa skanerów i drukarek, dostawa urządzenia wielofunkcyjnego realizowana w ramach projektu nr Z/2.22/I/1.5/311/05 \E- powiat - budowa społeczeństwa informacyjnego w powiecie lęborskim - etap I współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Starostwo Powiatowe w Lęborku, do kontaktów: Rafał Sakowicz, Beata Mozolewska-Winiarczyk, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, fax 059 8632850, e-mail: starostwo_lebork@poczta.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.powiat-lebork.com Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego, dostawa skanerów i drukarek, dostawa urządzenia wielofunkcyjnego realizowana w ramach projektu nr Z/2.22/I/1.5/311/05 \E- powiat - budowa społeczeństwa informacyjnego w powiecie lęborskim - etap I współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Starostwo Powiatowe w Lęborku 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, dostawa skanerów i drukarek, dostawa urządzenia wielofunkcyjnego. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, ww. zaświadczenia muszą być złożone przez każdego wykonawcę 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, wykonawca składa wykaz należycie wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (na podstawie załącznika nr 7 do specyfikacji); do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane dostawy zostały wykonane należycie; W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokumenty mogą zostać złożone łącznie przez wykonawców Dokumenty określone w pkt. 1 i 2 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 3. Ponadto wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 1 do specyfikacji). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.32 - Drukarki igłowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.20 - Drukarki igłowe Oryginalny kod CPV: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.12.00.00 - Urządzenia fotokopiujące i do druku offsetowego 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zestaw komputerowy - typu A - 45, Zestaw komputerowy - typu B - 25, Monitor LCD 17 cali - 70, Oprogramowanie użytkowe - typ A - 50, Oprogramowanie użytkowe - typ B - 6, Zestaw Upgrade Novell Open Workgroup Server - 50 licencji - 1, Skaner stolikowy - typ A - 9, Skaner stolikowy - typ B - 12, Drukarka laserowa - mono - typ A - 24, Drukarka laserowa - mono - typ B - 25, Urządzenie wielofunkcyjne - typ A - 1, 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Ustala się wadium w dla każdej z części zamówienia: Zadanie 1 - Dostawa sprzętu komputerowego - 6 000 zł (słownie: sześć tysięcy złotych), Zadanie 2 - Dostawa drukarek i skanerów - 1 500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych), Zadanie 3- Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - 1 500 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych). 2. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu, przelewem na konto zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Lęborku Nr konta: 06 932400080002870120000010 lub w jednej z poniższy form: a) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b) w gwarancjach bankowych, c) w gwarancjach ubezpieczeniowych, d) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium przez wykonawcę w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. W przypadku, gdy dyspozycja przelania wadium na konto Zamawiającego zostanie dokonana przed terminem składania ofert, ale wadium nie wpłynie na konto przed upływem tego terminu, zamawiający będzie zobowiązany wykluczyć wykonawcę. Wadium musi znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą, przed upływem terminu składania ofert. 5. Wykonawcy, którzy w terminie nie wnieśli wadium zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a. w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na Zadanie 1 - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, dostawy o łącznej wartości wynoszącej co najmniej 500 000,- PLN, - poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie: dostawę zestawów komputerów biurowych wraz z monitorami. b. w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na Zadanie 2 - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, dostawy o łącznej wartości wynoszącej co najmniej 50 000,- PLN, - poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie: dostawę drukarek laserowych lub zestawów komputerowych, w których skład wchodziła drukarka laserowa. c. w przypadku wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na Zadanie 3 - w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, dostawy o łącznej wartości wynoszącej co najmniej 20 000,- PLN, - poprzez dostawę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia zamawiający rozumie: dostawę urządzeń wielofunkcyjnych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunki wymienione w pkt. 2 i 3 mogą spełnić łącznie, warunki wymienione w pkt 1 i 4 musi spełnić każdy z wykonawców Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych w specyfikacji. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, ww. zaświadczenia muszą być złożone przez każdego wykonawcę 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, wykonawca składa wykaz należycie wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (na podstawie załącznika nr 7 do specyfikacji); do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wszystkie wykazane dostawy zostały wykonane należycie; W przypadku składania ofert przez wykonawców występujących wspólnie, ww. dokumenty mogą zostać złożone łącznie przez wykonawców Dokumenty określone w pkt. 1 i 2 należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. 3. Ponadto wykonawca składa oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 1 do specyfikacji).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/index.php?mod=24. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2007 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.06.2007, godzina 14:30, 84-300 Lębork, ul. Czołgistów 5, pok. nr 9.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; PROJEKT \E-POWIAT BUDOWA SPOŁECZEŃSTWA INFORMACYJNEGO W POWIECIE LĘBORSKIM - ETAP INR Z/2.22/I/1.5/311/05 WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ Z ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Zadanie 1. 1) Krótki opis: Dostawa sprzętu komputerowego - cześć 4.1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00, 30.23.12.50, 30.21.33.00. 3) Wielkość lub zakres: Zestaw komputerowy - typu A -45 Zestaw komputerowy - typu B -25, Monitor LCD 17 cali -70, Oprogramowanie użytkowe - typ A -50, Oprogramowanie użytkowe - typ B -6, Zestaw Upgrade Novell Open Workgroup Server - 50 licencji -1,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Zadanie 2. 1) Krótki opis: Dostawa drukarek i skanerów - cześć 4.2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.32.31, 30.21.61.10, 30.23.32.32. 3) Wielkość lub zakres: Skaner stolikowy - typ A -9, Skaner stolikowy - typ B -12, Drukarka laserowa - mono - typ A -24, Drukarka laserowa - mono - typ B -25,. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Zadanie 3. 1) Krótki opis: Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego - cześć 4.3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.00.00. 3) Wielkość lub zakres: Urządzenie wielofunkcyjne - typ A -1. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.