Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-03
Warszawa: Opracowanie projektu wykonawczego oraz wykonanie na jego podstawie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w Sali WOM w ramach zadania inwestycyjnego pt. modernizacja instalacji c.o. oraz klimatyzacji w budynku Urzędu Dzielnicy Wola - etap II (znak sprawy: 80/ZP/11)
Numer ogłoszenia: 287257 - 2011; data zamieszczenia: 03.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola , Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5048586,87,89,90, faks 22 5048592.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu wykonawczego oraz wykonanie na jego podstawie modernizacji instalacji centralnego ogrzewania w Sali WOM w ramach zadania inwestycyjnego pt. modernizacja instalacji c.o. oraz klimatyzacji w budynku Urzędu Dzielnicy Wola - etap II (znak sprawy: 80/ZP/11).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu wykonawczego wykonania modernizacji centralnego ogrzewania w sali WOM oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie projektu wykonawczego, przeprowadzenie wymaganych przepisami badań i testów wykonanej instalacji, przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów kolaudacyjnych w ramach zadania inwestycyjnego pt. modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w sali WOM w budynku Urzędu Dzielnicy Wola przy Al. Solidarności 90 w Warszawie. Zamówienie obejmuje: 1) sporządzenie projektu wykonawczego wykonania modernizacji instalacji centralnego ogrzewania wraz z uzyskaniem wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień, pozwoleń i zatwierdzeń, 2)wykonanie robót budowlanych na podstawie zatwierdzonego i wyznaczonego przez Zamawiającego Inspektora Nadzoru Robót Budowlanych projektu wykonawczego, 3)przeprowadzenie wymaganych przepisami badań i testów wykonanej instalacji 4)przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentów kolaudacyjnych (inwentaryzacja powykonawcza, atesty, itp.) Realizacja przedmiotu zamówienia nie wiąże się z koniecznością uzyskania pozwolenia na budowę. Zamawiający we własnym zakresie dokona zgłoszenia zamiaru wykonywania robót budowlanych stanowiących Przedmiot Zamówienia w Wydziale Architektury i Budownictwa dla Dzielnicy Wola. 2. Lokalizacja i stan istniejący. Sala WOM - Wydział Obsługi Mieszkańców jest zlokalizowana w parterze budynku i została wybudowana w latach wcześniejszych w ramach rozbudowy Urzędu Gminy. Sala WOM została zaaranżowana, jako przestrzeń otwarta z wydzielonymi stanowiskami pracy i wyodrębnionymi pomieszczeniami przyległymi. Obiekt niepodpiwniczony, parterowy połączony komunikacją wewnętrzną z innymi pomieszczeniami Urzędu, czynny cały rok, gdzie mieszkańcy Woli załatwiają swoje sprawy. Sala wyposażona jest w instalację centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej z chłodzeniem, w części Sali znajdują się klimatyzatory kasetonowe typu Inverter, instalację oświetlenia, telefoniczną, sieć komputerową. Instalacje ukryte są w ścianach, stropie podwieszonym typu Amstrong oraz w przestrzeni podpodłogowej. Wysokość sali netto 2,70m, powierzchnia ca 440 m2. Sala WOM jest wyposażona w grzejniki stalowe, płytowe podłączone do instalacji centralnego ogrzewania budynku głównego Urzędu. Grzejniki są zainstalowane pod oknami lub pod ścianą wewnętrzną ( szt. 6 ). Instalacja wykonana jest z rur polipropylenowych zgrzewanych, częściowo kryta. Jest to instalacja zamknięta z regulacją hydrauliczną zaworami termostatycznymi grzejnikowymi. Źródłem ciepła jest węzeł cieplny zlokalizowany w piwnicy budynku głównego Urzędu, w bezpośrednim sąsiedztwie sali WOM. Wielkość i lokalizacja grzejników nie zapewniają normowych temperatur w okresie grzewczym. 3. Dokumentacja techniczna Wymagania Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia, w tym w zakresie właściwości funkcjonalno - użytkowych, rozwiązań konstrukcyjno - budowlanych, zakresu prac projektowych oraz warunków wykonania i odbioru robót określa program funkcjonalno -użytkowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Dodatkowe informacje Przed sporządzeniem oferty Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z obiektem. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z placem wykonania przyszłych robót, programem funkcjonalno - użytkowym i załącznikami. 5. Gwarancja. Zamawiający wymaga 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zgodnie z art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego o łącznej wartości do 50 % wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające polegać będzie na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia jakie obejmuje zamówienie podstawowe.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, wykonali co najmniej 2 roboty budowlane obejmujące swoim zakresem montaż lub modernizację instalacji centralnego ogrzewania o wartości min. 50.000,00 zł brutto każda. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy muszą wykazać, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych - kierownik budowy, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie instalacji sanitarnych, należącą do właściwej izby samorządu zawodowego. Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konferencji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2006 r nr 156, poz 1118 ze zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r nr 63, poz. 394). Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo do podpisania oferty, określające jego zakres i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. 2. W przypadku gdy ofertę składają wykonawcy występujący wspólnie wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy pzp, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3. Dokumenty, z których wynika umocowanie do udzielenia pełnomocnictwa. 4. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca podlega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolności finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl/page/index.php?str=422
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (cena 8,00 zł) można odebrać w siedzibie zamawiającego, pokój Nr 220 lub za zaliczeniem pocztowym.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.11.2011 godzina 09:00, miejsce: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wola, Al. Solidarności 90, 01-003 Warszawa w pokoju Nr 220 Wydziału Zamówień Publicznych dla Dzielnicy Wola.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie prac remontowych pomieszczeń parteru oraz klatek schodowych budynku przy Zjednoczenia 34
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie kompleksowej wielobranżowej dokumentacji projektowej dotyczącej poprawy funkcjonalności wybranych pomieszczeń wraz z dostosowaniem Teatru Współczesnego do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Termomodernizacja budynków garażowo - warsztatowych Powiatowego Zarządu Dróg Publicznych w Białobrzegach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" (...) przy ul. Rzgowskiej oraz modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Małachowskiego
więcej: Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





