To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-22
Białystok: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA BIUROWEGO.
Numer ogłoszenia: 287244 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 74531 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 25 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Białymstoku, ul. Kawaleryjska 70, 15-601 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 749 88 13, faks 85 749 88 36.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: wojsko.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH I WYPOSAŻENIA BIUROWEGO..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych artykułów biurowych i wyposażenia biurowego dla 25 Wojskowego Oddziału Gospodarczego . Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, ilości, opis przedmiotu zamówienia zawiera formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2, będący integralną częścią niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Pod pojęciem fabrycznie nowe Zamawiający rozumie produkty nowe, bez śladów uszkodzenia, w oryginalnych opakowaniach producenta z widocznym logo, symbolem produktu i terminem przydatności do użytku, instrukcją obsługi..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 21.20.00.00 - 21.20.00.00 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 20.00.00.00 - 20.00.00.00 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 17.03.00.00 - 17.03.00.00 25.24.70.00 - 25.24.70.00 19.22.00.00 - Tkaniny wełniane .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO PLUS EWA I KRZYSZTOF JATEL SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO PLUS EWA I KRZYSZTOF JATEL SPÓŁKA JAWNA
- Biuro Plus Ewa i Krzysztof Jatel Sp. J, ul. Przędzalniana 8, 15-688 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 218872,97 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 211084,32
Oferta z najniższą ceną: 211084,32 / Oferta z najwyższą ceną: 232046,24
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Opracowanie Projektu Budowlanego rozbudowy kompleksu budynków Domu Studenta nr 2 o kolejny blok mieszkalny i rozbiórki budynku byłej stołówki wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę i rozbiórkę
- Świadczenie usług z zakresu medycyny pracy realizowane na rzecz żołnierzy i pracowników wojska w Łomży.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Oddziału Ginekologiczno - Położniczego
- Dostawa mikroskopów ZK-DZP.262.115.2025
- Dostawa protez naczyniowych do Kliniki Kardiochirurgii
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców na potrzeby Domu Pomocy Społecznej "Spokojna Przystań" w Garbarach 2026 I
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW KANCELARYJNYCH
- "Dostawa materiałów biurowych i papierniczych"
- ,,Dostawa materiałów biurowych oraz sprzętu biurowo-szkolnego"
- SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW PROMOCYJNYCH, KONFERENCYJNYCH, REKLAMOWYCH ORAZ WYDRUK I DOSTAWA KALENDARZY W LATACH 2026-2029 DLA PROJEKTU CENTRUM CZYSTYCH TECHNOLOGII WĘGLOWYCH: P2X (CCTW+P2X)
- Zakup materiałów biurowych dla potrzeb OR AMW Bydgoszcz
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz materiałów na zajęcia plastyczne i artystyczne na potrzeby Świetlic Środowiskowych w Nowym Sączu
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





