eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielnobudowa budynku remizy OSP Mielenko



Ogłoszenie z dnia 2006-01-17

POZYCJA 2871

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Mielno: budowa budynku remizy OSP Mielenko

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Mielno, do kontaktów: Władysław Godliński, Marcin Sobierajski, ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3459830, fax 094 3459834, e-mail: ug@gmina.mielno.pl, www.mielno.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku remizy OSP Mielenko. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dokończenie budowy budynku remizy OSP w Mielenku, teren działki nr 79 o wymiarach 28x95 m. Budynek jest w stanie surowym - zamkniętym, z instalacjami wewnętrznymi i bez instalacji gazowej i instalacji c.o. Kubatura 3045,73 m3. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Mielenko, gmina Mielno, woj. zachodniopomorskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza równowartość 60 000 Eur. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 5;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 10.000. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie muszą spełnić następujące warunki: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, to jest: 2.1. wykazać się należytym zrealizowaniem w okresie ostatnich 5 lat, 3 budynków usługowych lub mieszkalnych o kubaturze powyżej 3 tys. m3 każdy. 2.2. zatrudniać na podstawie umowy o pracę minimum 2 osoby posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, to jest posiadać środki finansowe własne lub zdolność kredytową na tę inwestycję, na łączną kwotę nie niższą niż 0,3 mln. zł. 4. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 wraz z późn. zmianami). Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postepowaniu zostanie dokonana przez komisję przetargową na podstawie dostarczonych dokumentów i oświadczeń.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 03.03.2006, cena - 100. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.03.2006 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.03.2006, godzina 12:15, Siedziba Zamawiającego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 10.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.