eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna Śląska › budowa drogi w Bagieńcu



Ogłoszenie z dnia 2006-06-01

POZYCJA 28718

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jaworzyna Śląska: budowa drogi w Bagieńcu

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Jaworzyna Śląska, do kontaktów: Mirosław Staroń, Marek Mazur, ul. Wolności 9, 58-140 Jaworzyna Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 0 74 8588230, fax 074 8588253, e-mail: urzad@jaworzyna.net, www.jaworzyna.net. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi w Bagieńcu. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wraz z elementami odwodnienia i oznakowania pionowego drogi o nawierzchni asfaltowej w miejscowości Bagieniec gmina Jaworzyna Śląska. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: dz nr 143/1, 149/2, 152/4, 33/1 obręb Bagieniec, jednostka ewidencyjna Jaworzyna Śląska obszar wiejski. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.23 - Drogi podrzędne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Budowa drogi w Bagieńcu / zgodnie z SIWZ, wartość powyżej 60.000 euro. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane wykonywane na podstawie projektu budowlanego autorstwa Pracowni Projektowej Firmy "Archikon", objęte pozwoleniem na budowę Decyzja nr 147/2005 z 10.02.2005r. obejmujące: - wykonanie nawierzchni z podbudową jezdni łącznie z wjazdami bramowymi i skrzyżowaniami z innymi odcinkami budowanej drogi oraz włączenie do drogi powiatowej nr 2940D,- 2853,48 m kw. wraz z ustawieniem krawężnika betonowego ze ściekiem przykrawężnikowym - 476.7 m.b., - odwodnienie projektowanego odcinka drogi - kanalizacja deszczowa oraz elementy odwodnienia jezdni typu ścieki, korekta i ścinka pobocza, - wymiana istniejących ochronnych barier mostowych - 0,9 ton, - wprowadzenie organizacji ruchu (oznakowanie budowanej drogi) - 7 szt znaków. Szczegółowy zakres robót stanowiący przedmiot zamówienia określony jest w dokumentacji projektowej oraz w przedmiarach robót, które załączone są do specyfikacji. Wszelkie zapytania w sprawie wyjaśnienia specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy kierować na piśmie do osób uprawnionych do kontaktu z oferentem. Dokumentacja techniczna do wglądu oferenta w siedzibie zamawiającego, pokój nr 14 , w godz. 8:00-15:00. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.09.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 6 000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: (pkt 3 i 4 SIWZ) "3.WYMAGANIA PODMIOTOWE STAWIANE OFERENTOM Oferent składający ofertę musi spełniać następujące warunki: 1. jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzi działalność tożsamą z przedmiotem zamówienia, 2. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy PZP, 3. spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1ustawy PZP, 4. posiada uprawnienia do wykonania działalności lub czynności związanej z wykonaniem zamówienia, 5. przy wykonywanych pracach zatrudni wykwalifikowany i doświadczony personel oraz kadrę techniczną posiadającą uprawnienia wymagane Prawem Budowlanym i przepisami szczegółowymi a niezbędne do wykonania prac określonych w dokumentacji technicznej, 6. posiada sprzęt /własny lub dzierżawiony/ niezbędny do wykonania prac określonych w dokumentacji projektowej. 7. posiada potencjał finansowy wystarczający do zrealizowania zamówienia zgodnie z harmonogramem robót, przy założeniu iż zapłata za wykonany zakres zadania dokonywana będzie w oparciu o harmonogram rzeczowo -finansowy, Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania o uzyskanie zamówienia publicznego. Ocena spełniania warunków wymaganych od oferentów zostanie dokonana według formuły : "SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA" 3.a. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA ZŁOŻENIA OFERTY WARIANTOWEJ. 3.b. ZAMAWIAJĄCY NIE DOPUSZCZA ZŁOŻENIA OFERTY CZĘŚCIOWEJ. 3.c. NIE PRZEWIDUJE SIĘ ZAMÓWIEŃ UZUPEŁNIAJĄCYCH. 4. DOKUMENTY BEZWZGLĘDNIE WYMAGANE Oferent zobowiązany jest złożyć ofertę przetargową wg zał. nr 1 w sposób określony w pkt. 5 SIWZ wraz z wymaganymi n/w dokumentami stanowiącymi integralną część oferty: a) aktualny wypis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający dopuszczenie oferenta do obrotu prawnego jako przedsiębiorcy, z którego wynika, iż przedmiot działalności oferenta jest tożsamy z przedmiotem zamówienia - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie /konsorcjum/. W przypadku konsorcjum umowa winna m.in. wskazywać lidera konsorcjum oraz zapis o odpowiedzialności solidarnej uczestników konsorcjum wobec inwestora. Zamawiający żąda, aby w umowie był zapis, iż minimum 50% prac objętych przedmiotem zamówienia wykonywał będzie lider konsorcjum. Każdy z uczestników konsorcjum winien załączyć do oferty dokumenty wskazane w pkt. d, i, k, l, m. c) Wykaz wykonawców / zamawiający dopuszcza realizację zamówienia w systemie podwykonawczym / , którym wykonawca zleci wykonanie części prac wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia. Zapisy umów lub projekty umów nie mogą stać w sprzeczności z postanowieniami przedmiotowo-istotnymi umowy zawartej pomiędzy oferentem (wykonawcą generalnym) a zamawiającym, stanowiącej załącznik Nr 2 do SIWZ Umowy lub projekty umów podwykonawczych oferent dołączy do ofert celem akceptacji ich przez Zamawiającego zgodnie z art. 6471 kodeksu cywilnego / Dz.U. z dnia 14 lutego 2003 r. Nr 49 poz 408/ Do wykazu należy dołączyć informację o kwalifikacjach podwykonawców niezbędnych do realizacji zamówienia. d) informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, (w postaci czytelnej tabeli: rok / liczba pracowników fizycznych / liczba personelu technicznego) e) wykaz pracowników kadry technicznej wyznaczonych do realizacji zadania wraz z potwierdzeniem kwalifikacji tych pracowników w formie kserokopii odpowiednich uprawnień budowlanych oraz zaświadczeniem o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art.6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. /Dz.U. Nr 5 z 2001 r. poz 42/ UWAGA: W informacji o zatrudnieniu i kwalifikacjach pracowników należy jednoznacznie wskazać osobę desygnowaną do pełnienia obowiązków kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania bez ograniczeń w specjalności drogowej. f) wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich 2 lat tożsamych z przedmiotem z podaniem inwestora (nazwa, adres, telefon, imię i nazwisko osoby mogącej potwierdzić wykonanie prac), krótką charakterystyką robót (wartość robót i okres realizacji) g) protokoły końcowe odbioru robót lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie robót wymienionych w wykazie jak wyżej h) polisę ubezpieczeniową lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony (na czas realizacji zadania) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - wartość polisy nie mniejsza niż : 100 000 zł. i) pisemną informację z banku finansującego firmę o braku zadłużeń i kondycji finansowej firmy, oraz potwierdzenie zdolności kredytowej firmy, (w przypadku oferentów posiadających konta w różnych bankach informacja wymagana jest ze wszystkich tych banków) - na kwotę nie mniejszą niż cena ofertowa (brutt), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert j) kosztorysy ofertowe, Oferent opracuje kosztorys ofertowy w oparciu o dokumentację techniczną i przedmiar robót zawierający podstawę wyceny (załącznik nr 4 do SIWZ) w formie określonej Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130 poz. 1389, z dnia 8.06.04 ). Kosztorys ofertowy winien zawierać kosztorys szczegółowy oraz ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji kosztorysowych, obejmujące wszystkie składniki cenotwórcze. Kosztorysy wykonane w innej formie zostaną odrzucone. Odrzucenie kosztorysu skutkuje odrzuceniem oferty. Oferent winien w swoim kosztorysie wycenić każdą pozycję podaną w kosztorysie z uwzględnieniem wielkości podanych w przedmiarze oraz ująć wszystkie inne koszty związane z przygotowaniem, prowadzeniem i odbiorem robót. Cena końcowa w kosztorysie ofertowym ma być sumą cen kosztorysowych wszystkich robót. Zamawiający wyklucza możliwość zastosowania upustów w stosunku do wyliczonej wartości kosztorysowej. k) ważne zaświadczenie z ZUS o nie zaleganiu z opłatami na ubezpieczenie społeczne tj.: wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. l) ważne zaświadczenie z US o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków tj.: wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. m) pisemną informację z Krajowego Rejestru Karnego dot. niekaralności władz firmy, spółki wymienionych w wyciągu z rejestru sądowego lub wpisie do ewidencji, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, n) dowód wpłaty wadium, o) wykaz posiadanego sprzętu potrzebnego do realizacji zadania (zaznaczyć: sprzęt własny, dzierżawiony, z wynajmu) Wyżej wymienione dokumenty stanowią warunek przyjęcia oferty. Brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie w formie niewłaściwej (np. nie-poświadczone za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowodują odrzucenie oferty. Ofertę i jej załączniki podpisuje osoba (osoby) podana w wyciągu z rejestru, lub upoważniona w umowie (statucie) do składania majątkowych oświadczeń woli w imieniu firmy lub osoba, której udzielono pełnomocnictwa szczególnego na zasadach zapisanych w kodeksie cywilnym (pełnomocnictwo stanowi załącznik do oferty).

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 14.07.2006. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.07.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 14.07.2006, godzina 11:00, Urząd Miasta Jaworzyna Śląska pok. nr 2.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 23.05.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.