Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-22
Poznań: Przeprowadzenie szkolenia na kursie taktyczno - wytrzymałościowym dla dowódców plutonów rozpoznawczych PATROL
Nr sprawy: 39/z/2013
Numer ogłoszenia: 287108 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia na kursie taktyczno - wytrzymałościowym dla dowódców plutonów rozpoznawczych PATROL Nr sprawy: 39/z/2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia na kursie taktyczno - wytrzymałościowym dla dowódców plutonów rozpoznawczych PATROL składającym się z 3 zadań: zadanie nr 1 - przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia górskiego realizowane w 3 etapach.: ETAP l -Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego; ETAP l I -Specjalistyczne szkolenie taktyczne z wykorzystaniem śmigłowca; ETAP l I I -Specjalistyczne szkolenie taktyczne w rejonie zurbanizowanym zadanie nr 2-kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy i ratownictwa taktycznego realizowane w częściach: CZEŚĆ A - realizacja szkolenia w etapach Kursu PATROL: ETAP I - Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego; ETAP III - Specjalistyczne szkolenie taktyczne w rejonie zurbanizowanym CZĘŚĆ B - Kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy i ratownictwa taktycznego. zadanie nr 3-zorganizowanie i przeprowadzenia szkolenia taktyczno-specjalistycznego realizowane w etapach: ETAP I - Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego; ETAP III - Specjalistyczne szkolenie taktyczne w rejonie zurbanizowanym; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyciąg z planu kursu zawarty jest w załączniku nr 5 (5/1-zadanie nr 1, 5/2-zadanie nr 2, 5/3-zadanie nr 3) do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga: dla zadania nr 1, aby Wykonawca dysponował minimum 3 instruktorami prowadzącymi zajęcia w szkoleniu ETAP I posiadającymi łącznie: a) unifikowane uprawnienia Instruktora Ratownictwa Górskiego; b) praktykę na stanowisku Instruktora Ratownictwa Górskiego co najmniej 3 lata; c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń ze służbami mundurowymi z zakresu wspinaczki i ratownictwa górskiego -w tym co najmniej 3 szkolenia. dla zadania nr 2, aby Wykonawca dysponował minimum 3 instruktorami prowadzącymi zajęcia w szkoleniu CZĘŚĆ A i B posiadającymi łącznie: a) uprawnienia lekarza, pielęgniarki systemu lub ratownika medycznego; b) praktykę w ratownictwie medycznym co najmniej 3 lata; c) doświadczenie z prowadzonych szkoleń ze służbami mundurowymi i ratowniczymi z zakresu ratownictwa medycznego i ratownictwa taktycznego- w tym co najmniej 3 szkolenia z obszaru KPP i ratownictwa taktycznego dla zadania nr 3, aby Wykonawca dysponował minimum 4 instruktorami prowadzącymi zajęcia w szkoleniu ETAP I i III posiadającymi łącznie: a) udokumentowaną minimum 5 letnią służbę w jednostkach specjalnych WP; b) udokumentowaną służbę pełnioną na stanowisku służbowym w sekcji działań specjalnych lub w grupie specjalnej w zespole bojowym w jednostce specjalnej WP; c) udokumentowane zaliczenie kursu weryfikacyjnego (selekcja) do jednostki specjalnej organizowany przez jednostkę specjalną WP; d) udokumentowaną służbę pełnioną w PKW Irak w pododdziale specjalnym lub w PKW Afganistan w Task Force Sił Specjalnych ISAF: TF-49 lub TF-50; w tym 2 instruktorów musi posiadać dodatkowo udokumentowaną służbę pełnioną na stanowisku służbowym dowódca sekcji lub dowódca grupy w grupie specjalnej w zespole bojowym w jednostce specjalnej WP lub w TF-49 lub w TF-50; Sposób spełnienia warunku-wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ),
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta musi zawierać: a) formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, b) dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI SIWZ, c) dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 2. Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, oraz przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, a także ustawowej zmiany aktów prawnych, którym podlega treść umowy w trakcie jej realizacji.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl oraz www.14wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu u. Bukowska 34, 60-811 Poznań-Sekcja Zamówień Publicznych , budynek nr 5, wejście c, pok. 6-7, w dniach od pn-pt w godz. 8.00-15.00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 11:00, miejsce: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu u. Bukowska 34, 60-811 Poznań - Kancelaria Jawna, budynek nr 2 pokój 17A w dn pn-pt w godz. 7,30-11,00 oraz 13,00-15,00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 -PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA GÓRSKIEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia górskiego. realizowane w 3 etapach.: ETAP l -Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego; ETAP l I -Specjalistyczne szkolenie taktyczne z wykorzystaniem śmigłowca; ETAP l I I -Specjalistyczne szkolenie taktyczne w rejonie zurbanizowanym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - KURS KWALIFIKOWANEJ PIERWSZEJ POMOCY I RATOWNICTWA TAKTYCZNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2-Kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy i ratownictwa taktycznego realizowany w częściach: CZEŚĆ A - realizacja szkolenia w etapach Kursu PATROL: ETAP I - Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego; ETAP III - Specjalistyczne szkolenie taktyczne w rejonie zurbanizowanym CZĘŚĆ B - Kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy i ratownictwa taktycznego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.32.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA TAKTYCZNO-SPECJALISTYCZNEGO.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3-Zorganizowanie i przeprowadzenia szkolenia taktyczno-specjalistycznego realizowane w etapach: ETAP I - Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego; ETAP III - Specjalistyczne szkolenie taktyczne w rejonie zurbanizowanym;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa i montaż mebli na rzecz Zarządu Komunalnych Zasobów Lokalowych sp. z o.o. w podziale na 3 części
- Kompleksowa usługa konferencyjna wraz z zapewnieniem noclegu i wyżywienia dla ROPS w Poznaniu
- Świadczenie usług w zakresie żywienia w Ośrodku Szkolenia Policji w Poznaniu z siedzibą w Gnieźnie
- "Naprawa koryt zlewowych przy kotłach warzelnych w bud. 52 w kompleksie wojskowym przy ul. Ogrodowej 2 w m. Biedrusko"
- Dostawa i montaż systemu nagłaśniającego w Centrum Profilaktyki Świt w Poznaniu
- Dostawa środków czystości, artykułów higienicznych oraz gospodarczych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi dostępu do systemu zarządzania informacją naukową w modelu SaaS (wraz z dedykowanymi szkoleniami) dla pracowników Szkoły Głównej Mikołaja Kopernika w Warszawie
- Przeprowadzenie kursu dla nauczycieli "Typografia w praktyce" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przeprowadzenie kursu dla nauczycieli "Zarządzanie kolorem" w ramach projektu pn.: "Jestem zawodowcem 3.0" w ZSTiO nr 3 im. E. Abramowskiego w Katowicach
- Przeprowadzenie kursu ,,Diagnosty samochodowego dla nauczycieli" w ramach projektu ,,Nowoczesne kształcenie zawodowe szansą na lepszy start" w Zespole Szkół nr 7 im. Stanisława Mastalerza w Katowicach
- Usługa szkoleniowa realizowana przez eksperta w dziedzinie rozwiązań opartych na przyrodzie w ramach projektu NBS4Local.
więcej: Usługi edukacji medycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.