eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańPrzeprowadzenie szkolenia na kursie taktyczno - wytrzymałościowym dla dowódców plutonów rozpoznawczych PATROL Nr sprawy39/z/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-22

Poznań: Przeprowadzenie szkolenia na kursie taktyczno - wytrzymałościowym dla dowódców plutonów rozpoznawczych PATROL Nr sprawy: 39/z/2013
Numer ogłoszenia: 287108 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. Bukowska 34, 60-811 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 857 48 02, faks 61 857 72 04.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia na kursie taktyczno - wytrzymałościowym dla dowódców plutonów rozpoznawczych PATROL Nr sprawy: 39/z/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia na kursie taktyczno - wytrzymałościowym dla dowódców plutonów rozpoznawczych PATROL składającym się z 3 zadań: zadanie nr 1 - przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia górskiego realizowane w 3 etapach.: ETAP l -Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego; ETAP l I -Specjalistyczne szkolenie taktyczne z wykorzystaniem śmigłowca; ETAP l I I -Specjalistyczne szkolenie taktyczne w rejonie zurbanizowanym zadanie nr 2-kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy i ratownictwa taktycznego realizowane w częściach: CZEŚĆ A - realizacja szkolenia w etapach Kursu PATROL: ETAP I - Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego; ETAP III - Specjalistyczne szkolenie taktyczne w rejonie zurbanizowanym CZĘŚĆ B - Kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy i ratownictwa taktycznego. zadanie nr 3-zorganizowanie i przeprowadzenia szkolenia taktyczno-specjalistycznego realizowane w etapach: ETAP I - Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego; ETAP III - Specjalistyczne szkolenie taktyczne w rejonie zurbanizowanym; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wyciąg z planu kursu zawarty jest w załączniku nr 5 (5/1-zadanie nr 1, 5/2-zadanie nr 2, 5/3-zadanie nr 3) do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga: dla zadania nr 1, aby Wykonawca dysponował minimum 3 instruktorami prowadzącymi zajęcia w szkoleniu ETAP I posiadającymi łącznie: a) unifikowane uprawnienia Instruktora Ratownictwa Górskiego; b) praktykę na stanowisku Instruktora Ratownictwa Górskiego co najmniej 3 lata; c) doświadczenie w prowadzeniu szkoleń ze służbami mundurowymi z zakresu wspinaczki i ratownictwa górskiego -w tym co najmniej 3 szkolenia. dla zadania nr 2, aby Wykonawca dysponował minimum 3 instruktorami prowadzącymi zajęcia w szkoleniu CZĘŚĆ A i B posiadającymi łącznie: a) uprawnienia lekarza, pielęgniarki systemu lub ratownika medycznego; b) praktykę w ratownictwie medycznym co najmniej 3 lata; c) doświadczenie z prowadzonych szkoleń ze służbami mundurowymi i ratowniczymi z zakresu ratownictwa medycznego i ratownictwa taktycznego- w tym co najmniej 3 szkolenia z obszaru KPP i ratownictwa taktycznego dla zadania nr 3, aby Wykonawca dysponował minimum 4 instruktorami prowadzącymi zajęcia w szkoleniu ETAP I i III posiadającymi łącznie: a) udokumentowaną minimum 5 letnią służbę w jednostkach specjalnych WP; b) udokumentowaną służbę pełnioną na stanowisku służbowym w sekcji działań specjalnych lub w grupie specjalnej w zespole bojowym w jednostce specjalnej WP; c) udokumentowane zaliczenie kursu weryfikacyjnego (selekcja) do jednostki specjalnej organizowany przez jednostkę specjalną WP; d) udokumentowaną służbę pełnioną w PKW Irak w pododdziale specjalnym lub w PKW Afganistan w Task Force Sił Specjalnych ISAF: TF-49 lub TF-50; w tym 2 instruktorów musi posiadać dodatkowo udokumentowaną służbę pełnioną na stanowisku służbowym dowódca sekcji lub dowódca grupy w grupie specjalnej w zespole bojowym w jednostce specjalnej WP lub w TF-49 lub w TF-50; Sposób spełnienia warunku-wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ),

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w tym zakresie Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia zgodnie z zał. nr 2 do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać: a) formularz oferty, stanowiący załącznik nr 1 SIWZ, b) dokumenty i oświadczenia wymienione w rozdziale VI SIWZ, c) dokument/ty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) lub pełnomocnictwa jeżeli uprawnienia do podpisania oferty nie wynikają z załączonych dokumentów (w przypadku kserokopii potwierdzone za zgodność z oryginałem notarialnie).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy. 2. Zamawiający dopuszcza nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, oraz przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadku zdarzeń losowych niezależnych od stron umowy, a także ustawowej zmiany aktów prawnych, którym podlega treść umowy w trakcie jej realizacji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl oraz www.14wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu u. Bukowska 34, 60-811 Poznań-Sekcja Zamówień Publicznych , budynek nr 5, wejście c, pok. 6-7, w dniach od pn-pt w godz. 8.00-15.00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2013 godzina 11:00, miejsce: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Poznaniu u. Bukowska 34, 60-811 Poznań - Kancelaria Jawna, budynek nr 2 pokój 17A w dn pn-pt w godz. 7,30-11,00 oraz 13,00-15,00.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 -PRZYGOTOWANIE I PRZEPROWADZENIE SZKOLENIA GÓRSKIEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - Przygotowanie i przeprowadzenie szkolenia górskiego. realizowane w 3 etapach.: ETAP l -Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego; ETAP l I -Specjalistyczne szkolenie taktyczne z wykorzystaniem śmigłowca; ETAP l I I -Specjalistyczne szkolenie taktyczne w rejonie zurbanizowanym.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - KURS KWALIFIKOWANEJ PIERWSZEJ POMOCY I RATOWNICTWA TAKTYCZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 2-Kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy i ratownictwa taktycznego realizowany w częściach: CZEŚĆ A - realizacja szkolenia w etapach Kursu PATROL: ETAP I - Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego; ETAP III - Specjalistyczne szkolenie taktyczne w rejonie zurbanizowanym CZĘŚĆ B - Kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy i ratownictwa taktycznego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.32.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.10.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - ZORGANIZOWANIE I PRZEPROWADZENIA SZKOLENIA TAKTYCZNO-SPECJALISTYCZNEGO.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 3-Zorganizowanie i przeprowadzenia szkolenia taktyczno-specjalistycznego realizowane w etapach: ETAP I - Szkolenie kondycyjno - wytrzymałościowe z elementami wspinaczki i ratownictwa górskiego; ETAP III - Specjalistyczne szkolenie taktyczne w rejonie zurbanizowanym;.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.51.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 24.09.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.