Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-26
Otwock: Zakup chemii profesjonalnej wraz z dostawą do magazynu Szpitala przez okres 12 miesięcy
Numer ogłoszenia: 28695 - 2011; data zamieszczenia: 26.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im prof. Adama Grucy , ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock, woj. mazowieckie, tel. 022 7794031 w. 477, faks 022 7794031 w. 477.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup chemii profesjonalnej wraz z dostawą do magazynu Szpitala przez okres 12 miesięcy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup chemii profesjonalnej wraz z dostawą do magazynu Szpitala przez okres 12 miesięcy Uszczegułowienie wielkości oraz zakresu zamówienia znajduje się w załącznikach..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia uzupełniającego towaru wykraczającego poza zakres wartościowy umowy do 20 % wartości umowy
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
1.Karty charakterystyki zgodne z rozporządzeniem nr 1907/2006/WE 2.Karty katalogowe z oferowanym asortymentem (każda karta katalogowa przypisana do odpowiedniej pozycji w pakiecie) 3.Próbki po jednej sztuce do każdej pozycji ( 5l ) celem oceny jakości
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - Ocena jakości - 25
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięć w zakresie rzeczowym i ilościowym towaru w przypadku sytuacji, których nie mógł wcześniej przewidzieć z zastrzeżeniem, że wprowadzone zmiany nie mogą skutkować przekroczeniem wysokości zobowiązania finansowego określonego w niniejszej umowie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spskgruca.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Prof Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.02.2011 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny im. Prof Adama Grucy CMKP ul. Konarskiego 13, 05-400 Otwock Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: codzienne mycie powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat w postaci koncentratu lub superkoncentratu do codziennego stosowania, utrzymania w czystości i pielęgnacji wodoodpornych podłóg typu PCV-Lentex, wykładziny typu Tarkett gładkie i antypoślizgowe, gresu, kamienia, lastriko. Posiadający właściwości czyszczące i pielęgnujące. Usuwający skutecznie brud, niepozostawiający smug i niepożądanych śladów, o przyjemnym długotrwałym zapachu. Nadający się do metody czyszczenia z akcesoriami typu: mop krótkowłosy. Dostępny w opakowaniach: 1l Ilość litrów roboczych przy stężeniu 0,5% - 10 000, Ilość koncentratu 50l., 5 l z pompką dozującą (50 szt.) Ilość litrów roboczych przy stężeniu 0,5% - 210 000, ilość koncentratu 1050l 2. Preparat w postaci koncentratu lub superkoncentratu do codziennego stosowania na wszystkich powierzchniach wodoodpornych powyżej poziomu podłogi, takich jak: powierzchnie lakierowane, tworzywa sztuczne, płytki ceramiczne, marmur, szkło, drzwi, okna, meble. Nie pozostawia smug i zacieków. Mytym powierzchniom nadaje połysk i przyjemny zapach. Dostępny w opakowaniach: 1 l z atomizerem (25 szt.) Ilość litrów roboczych przy stężeniu 0,5% - 9 000, ilość koncentratu 90l., 5l z pompką dozującą (45 szt.) - Ilość litrów roboczych przy stężeniu 0,5% - 180 000, ilość koncentratu 900l. 3. Preparat w postaci koncentratu lub superkoncentatu do codziennego czyszczenia wszystkich powierzchni i przedmiotów sanitarnych typu: łazienki, toalety, muszle klozetowe, pisuary, natryski, glazura, porcelana, chromowana armatura, tworzywa sztuczne, powierzchnie gumowe. Rozpuszcza kamień, osady wapienne, osady z moczu, zastarzały brud, rdzę, zabrudzenia z tłuszczu i mydła. Nie powoduje korozji armatur chromowych, nie niszczy czyszczonych powierzchni, pozostawia przyjemny zapach. Dostępny opakowaniach: 1 l z atomizerem (25 szt.) Ilość litrów roboczych przy stężeniu 0,5% - 9 000, ilość koncentratu 90l., 5 l z pompką dozującą (45 szt.) Ilość litrów roboczych przy stężeniu 0,5%- 150 000, ilość koncentratu 750l..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena jakości - 25
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: gruntowne mycie powierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Preparat w postaci koncentratu do okresowego gruntowego mycia, czyszczenia i usuwania powłok ochronnych polimerowych, woskowych, emulsyjnych oraz utrwalonego brudu z podłóg typu: PCV- Lentex, wykładziny typu Tarkett - gładkie i antypoślizgowe, gresu, kamienia. Nadający się do czyszczenia maszynowego i ręcznego. Środek niskopieniący, posiadający przyjemny zapach. Dostępny w opakowaniach: 5 l z pompką dozującą (25 szt.) Ilość litrów roboczych przy stężeniu 10% - 2500, ilość koncentratu 250l..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena jakości - 25
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Akrylowanie podłóg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gotowy preparat do zabezpieczenia i konserwacji podłóg (kompatybilny z preparatem do gruntownego czyszczenia). Tworzący na podłodze trwałą powłokę odporną na zarysowania, przenikanie brudu w głąb, środki dezynfekcyjne. Nadający powierzchni trwały połysk, mający właściwości antypoślizgowe. Dostępny w opakowaniach: 5 l Ilość litrów gotowego preparatu - 375 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
- 2. Ocena jokośći - 25
INNE PRZETARGI Z OTWOCKA
- DOSTĘPNY PCPR - DOSTĘPNOŚĆ ARCHITEKTONICZNA - WYKONANIE PODJAZDU DLA OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
- Zakup sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Otwocku-Jabłonna.
- Modernizacja zewnętrznej strony płyty stropowej budynku chłodni wentylatorowej nr 32 na terenie NCBJ
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E do budynków Starostwa Powiatowego w Otwocku
więcej: przetargi w Otwocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy środków czystości do Szkół Podstawowych i Przedszkola nr 8 Gminy Miejskiej Tczew.
- Dostawy środków czystości i higieny oraz worków
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAWĄ ŚRODKÓW CZYSTOŚCI NA POTRZEBY AKADEMII WOJSK LĄDOWYCH WE WROCŁAWIU - Umowa ramowa
- Dostawa środków czystości dla SPZOZ we Włodawie
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
- Dostawa artykułów chemicznych i dezynfekcyjnych
więcej: Środki czyszczące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.