eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BolkówOCHRONA OBIEKTÓW WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-20

Bolków: OCHRONA OBIEKTÓW WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO
Numer ogłoszenia: 286944 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminno-Miejski Zakład Budżetowy Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , ul. Kolejowa 5, 59-420 Bolków, woj. dolnośląskie, tel. 075 7413309, faks 075 7413277.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna Urzędu Miasta.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA OBIEKTÓW WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona mienia znajdującego się na terenie obiektów przy ul. Kolejowej 5 w Bolkowie, należących do Zamawiającego według następującego harmonogramu: 1. W dni robocze - od godz. 15.00-7.00 - jeden pracownik ochrony na zmianie, 2. W dni wolne od pracy - całodobowo - jeden pracownik ochrony na zmianie. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zadań, a w szczególności do: a. ochrony mienia i osób na terenie całej nieruchomości wg harmonogramu Zleceniodawcy, b. zapobieganie przestępstwom i wykroczeniom na terenie chronionym, c. przeciwdziałania powstania szkody wynikającej z tych zdarzeń, d. wykonywanie prac z należytą starannością i sumiennością, e. ponoszenie całkowitej odpowiedzialności za ochraniane mienie, f. utrzymywanie czystości w szatni pracowniczej oraz ładu i porządku na terenie i wokół nieruchomości..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Składający ofertę, oferent zobowiązany jest wnieść wadium na czas równy okresowi związania ofertą. Wadium wynosi 6.900,00 zł słownie: sześć tysięcy dziewięćset złotych. Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.3 pkt.4 lit.B ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824). Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego - rachunek bankowy Nr: 10 8647 1059 0419 9036 2004 0002 (Bank Spółdzielczy Jawor O/Bolków). Termin wniesienia wadium: do dnia 10.09.2009 r. do godziny 1000 Wadium wniesione w pieniądzu - decyduje data wpływu na konto Zamawiającego. Wnoszone wadium powinno być oznaczone dopiskiem, że dotyczy przetargu: OCHRONA OBIEKTÓW WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO 7.2. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz winno być złożone w kasie Gminno-Miejskiego Zakładu Budżetowego Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Bolkowie, ul. Kolejowa 5 w terminie do dnia 10.09.2009 r. do godziny 1000 7.3. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a. odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b. zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, c. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d. wycofał ofertę po upływie terminu składania ofert. 7.4. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium, jeżeli: a. upłynął termin związania ofertą, b. zawarto umowę i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c. zamawiający unieważnił postępowanie, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich składania 7.5. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy: a. który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, b. który został wykluczony z postępowania, c. którego oferta została odrzucona, 7.6. Złożenie przez Wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczonego z postępowania, wniosku o zwrot wadium, jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez Wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 7.7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7.8. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, wadium wniesione w pieniądzu może zostać zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Oferenci, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) prowadzą działalność z zakresu ochrony mienia co najmniej 5 lat, udokumentową referencjami, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.2. Oferenci ubiegający się o zamówienie zobowiązani są do potwierdzenia warunków określonych w punkcie 5.1, przez złożenie odpowiedniego oświadczenia (podpisanie formularza ofertowego) i dostarczenie następujących dokumentów (nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Oferenta z postępowania): 1) Oferta cenowa. 2) Umowa ( należy parafować każdą ze stron umowy przez osobę/y upoważnione do reprezentowania Oferenta )..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty bezwzględnie wymagane: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy, wraz z załącznikami, b) oryginał lub kserokopia, poświadczona za zgodność z oryginałem, odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) oryginał lub kserokopia, poświadczona za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Oferenta, oświadczenia - zaświadczenia z ZUS i US o nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Oferent ubezpieczony jest odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż 100.000,00 złotych w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Oferenta. e) co najmniej 3 dokumenty (referencje) potwierdzające prawidłowe wykonanie usług tożsamych z zamówieniem w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Oferenta. 5.3. Dokumenty określone w punkcie 5.2. Oferent składa w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli oferenta. W przypadku, gdy kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości, co do jej prawdziwości, Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału. 5.4. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym terminie, uzupełnienia lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnianie warunków określonych w punkcie 5.1. 5.5. Kryteria oceny spełniania warunków wymaganych od Oferentów nie podlegają zmianie w toku danego postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bolkow.dolnyslask.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 59-420 Bolków ul. Kolejowa 5 sekretariat pokój nr 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.09.2009 godzina 10:00, miejsce: 59-420 Bolków ul. Kolejowa 5 sekretariat pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.