Ogłoszenie z dnia 2007-05-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Tychy: termomodernizacja budynku Urzędu Miasta Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Prezydent Miasta Tychy, do kontaktów: mgr Jan Cofała, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344, e-mail: poczta@umtychy.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.umtychy.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja budynku Urzędu Miasta. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, zaprojektowanie i wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Tychy. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie zadania pn. Termomodernizacja budynku Urzędu Miasta w Tychach przy al. Niepodległości 49, Wspólny słownik zamówień: 45000000-7, 45321000-3, 45442110-1, 45324000-4, 45421000-4, 45330000-9 Zakres zamówienia obejmuje: I. Sporządzenie projektów budowlano-wykonawczych termomodernizacji budynku UM obejmujących: 1. branżę instalacyjną: obejmującą instalację centralnego ogrzewania w tym m.in.: - rozdzielenie układu c.o. pomiędzy część wysoką budynku oraz część niską skrzydła B wraz z modernizacją węzła cieplnego wraz z automatyką (z uwzględnieniem telemetrii i telesterowania z PEC Tychy) oraz montażem układu regulacyjnego, - przeprowadzenie całkowitej wymiany instalacji centralnego ogrzewania w całym budynku, na instalację z przewodami z tworzywa sztucznego lub miedzi wraz z wymianą grzejników członowych na grzejniki płytowe z elementami konwekcyjnymi wraz z zaworami termostatycznymi i odcinającymi, za wyjątkiem grzejników na głównej klatce schodowej, w salach 101,101A i 102, oraz w Wydziale Lokalowym, - zamontowanie zaworów odcinających i podpionowych. 2. branżę budowlaną obejmującą m.in.: - ocieplenie stropu nad niezabudowanymi podcieniami warstwą wełny mineralnej o grubości 16 cm od zewnątrz. W tym celu należy zdemontować strop podwieszany (ruszt 10x10 cm, siatka rabitza, narzut cem, wyprawa -tynk filcowany). Całość otynkować, - ocieplenie stropodachu nad częścią niską skrzydła B przez ułożenie warstwy wełny mineralnej od zewnątrz o grubości 15 cm. Następnie całość pokryć warstwą izolacji przeciwwilgociowej - papą termozgrzewalną o parametrach : papa podkładowa gr. 4,6 mm modyfikowana SBS na włókninie poliestrowej i gramaturze osnowy 200g/m2, papa termozgrzewalna nawierzchniowa gr. 5,2mm, - ocieplenie stropodachu nad częścią wysoką przez ułożenie warstwy wełny mineralnej od zewnątrz o grubości 15 cm. Następnie całość pokryć warstwą izolacji przeciwwilgociowej - papą termozgrzewalną o parametrach j.w., - wymianę istniejących okien drewnianych na stolarkę z aluminium z przegrodą termiczną o całkowitym współczynniku przenikania ciepła nie większym niż U=1,6 W/m2K szklone szybami zespolonymi ( dwuszybowymi) o współczynniku przenikania ciepła V=1,0W/m2K Dodatkowo należy wykonać montaż nawiewników okiennych regulowanych automatycznie (jeden nawiewnik na pomieszczenie biurowe). Okna górne powinny być rozwierano-uchylne, okna dolne uchylne ( do 90°). Dopuszcza się montaż okien, które posiadają standardowo montowane nawiewniki regulowane automatycznie. Nie należy montować nawiewników na korytarzach i klatkach schodowych, - likwidację żyletek w małej sali i zabudowanie okien aluminiowych, - podmurowanie otworów okiennych do wysokości 85 cm od podłogi. W tym celu należy wyburzyć istniejące parapety wewnętrzne i zamontować nowe z PCV, - uzupełnienie tynków i pomalowanie wszystkich ścian okiennych, - ocieplenie stropodachu nad salą sesyjną przez ułożenie warstwy wełny mineralnej od zewnątrz o grubości 15 cm. Następnie całość pokryć warstwą izolacji przeciwwilgociowej - papą termozgrzewalną o parametrach j.w., - ocieplenie ścian zewnętrznych gr. 50 cm w części niskiej skrzydła B wełną mineralną o wsp. przewodzenia lambda= 0,04 W/mK lub mniejszym. Grubość warstwy ocieplenia 12 cm. Ocieplenie wykonać w technologii lekkiej mokrej. Ściany szczytowe budynku są wyprzedzająco docieplone. Nie należy przewidywać ich do ocieplenia, - otynkowanie całości budynku tynkiem akrylowym (kaszka 2,5mm). Do poziomu wysokości ścian rozbudowanych podcieni, ocieplenie wykonać z warstwy wełny mineralnej oraz warstwy cegły klinkierowej gr. 12 cm typ Postdam wraz z kształtkami uzupełniającymi. Ocieplenie ścian zewnętrznych szkrzydeł A, B i C wełną mineralną o wsp. przewodzenia lambda=0,04 W/mK lub mniejszym. Grubość warstwy ocieplenia w przestrzeniach podokiennych wynosi 12 cm. Węgarki żelbetowe ocieplić z każdej strony warstwą wełny mineralnej o grubości 5 cm. Ocieplenie wykonać w technologii lekkiej mokrej, - wzmocnienie stropu pod segmentem A pod potrzeby lokalizacji archiwum w Wydziale Działalności Gospodarczej, - zaizolowanie stropów piwnic pod segmentem C, obsypanie ziemią i odpowiednie wyprofilowanie spadków, zamurowanie świetlika, - wyremontowanie tarasu, - obudowanie śmietnika, - obudowanie i zabezpieczenie przed dostępem niepowołanych osób agregatów klimatyzacyjnych zlokalizowanych na zieleńcu od strony północnej budynku, - rozwiązanie bezkolizyjnego odprowadzenia skroplin z indywidualnych agregatów klimatyzacyjnych zlokalizowanych na elewacji budynku, - zabezpieczenie na czas realizacji robót istniejącej instalacji przed uszkodzeniem, - wymianę obróbek blacharskich na wykonane z blachy aluminiowej powlekanej gr. 0,7 mm, - wymianę instalacji odgromowej na instalację podtynkową prowadzoną w rurkach, wmontowaną w otok przy budynku (drut aluminiowy Ø 10 lub stalowy ocynkowany Ø 10 na wspornikach naciągowych, zwody pionowe wyposażone w puszki do montażu osprzętu POh90mm), w oparciu o \Audyt energetyczny budynku Urzędu Miasta w Tychach przy Al. Niepodleglości 49\ autorstwa Fundacji na rzecz Efektywnego Wykorzystania Energii z siedzibą w Katowicach - wariant I optymalny, wytyczne autora budynku inż. arch. W. Jaciowa wraz z czynnościami towarzyszącymi projektowaniu w zakresie niezbędnym do uzyskania przez Zamawiającego decyzji wymaganych przepisami prawa budowlanego przed realizacją robot (w tym m.in. w oparciu o przepisy Prawa Autorskiego uzgodnienia z głównym projektantem obiektu panem inż. arch. Wacławem Jaciowem) oraz program funkcjonalno-użytkowy autorstwa mgr inż. arch. Wacława Jaciowa. II. Wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem termomodernizacji budynku Urzędu Miasta w oparciu o wymienione w pkt I. projekty budowlano-wykonawcze autorstwa Wykonawcy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy P. z. p. - załącznik nr 2 do SIWZ 2. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy P. z. p.) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy P. z. p. oraz w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P. z .p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy P. z. p.): a) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagana jest: - osoba/y z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie kierowania i projektowania, - osoba/y z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania i projektowania Wymagana kserokopia uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ - Wykonanie z należytą starannością minimum 2 zadań o podobnym charakterze - projekt z wykonawstwem o wartości min. 2 mln PLN brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. 4. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy P. z. p.): a) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 1 000 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnie polisa musi być wystawiona, na co najmniej jednego z członków konsorcjum. Z treści polisy musi wynikać fakt jej opłacenia, można też do oferty dołączyć dowód opłacenia. 5. Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a do SIWZ - wypełnione zestawienie zbiorcze wartości prac, c) załącznik nr 1b do SIWZ - wypełniony harmonogram wykonania zadania, d) załącznik nr 5 do SIWZ - parafowany na każdej stronie wzór umowy, e) dowód wniesienia wadium, f) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 110 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy P. z. p. - załącznik nr 2 do SIWZ 2. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy P. z. p.) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy P. z. p. oraz w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P. z .p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy P. z. p.): a) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagana jest: - osoba/y z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie kierowania i projektowania, - osoba/y z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania i projektowania Wymagana kserokopia uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ - Wykonanie z należytą starannością minimum 2 zadań o podobnym charakterze - projekt z wykonawstwem o wartości min. 2 mln PLN brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. 4. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy P. z. p.): a) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 1 000 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnie polisa musi być wystawiona, na co najmniej jednego z członków konsorcjum. Z treści polisy musi wynikać fakt jej opłacenia, można też do oferty dołączyć dowód opłacenia. 5. Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a do SIWZ - wypełnione zestawienie zbiorcze wartości prac, c) załącznik nr 1b do SIWZ - wypełniony harmonogram wykonania zadania, d) załącznik nr 5 do SIWZ - parafowany na każdej stronie wzór umowy, e) dowód wniesienia wadium, f) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy P. z. p. - załącznik nr 2 do SIWZ 2. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności (art. 22 ust. 1 pkt. 1 ustawy P. z. p.) oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy P. z. p. oraz w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy P. z .p. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy P. z. p.): a) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 3 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagana jest: - osoba/y z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie kierowania i projektowania, - osoba/y z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych do kierowania i projektowania Wymagana kserokopia uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, b) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 4 do SIWZ - Wykonanie z należytą starannością minimum 2 zadań o podobnym charakterze - projekt z wykonawstwem o wartości min. 2 mln PLN brutto każda w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania) a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót. 4. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy P. z. p.): a) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 1 000 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnie polisa musi być wystawiona, na co najmniej jednego z członków konsorcjum. Z treści polisy musi wynikać fakt jej opłacenia, można też do oferty dołączyć dowód opłacenia. 5. Inne oświadczenia i dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1a do SIWZ - wypełnione zestawienie zbiorcze wartości prac, c) załącznik nr 1b do SIWZ - wypełniony harmonogram wykonania zadania, d) załącznik nr 5 do SIWZ - parafowany na każdej stronie wzór umowy, e) dowód wniesienia wadium, f) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl. Opłata: 30 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka lub za zaliczeniem pocztowym. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2007 godzina 10:15. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.06.2007, godzina 10:30, Urząd Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, sala nr 101.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Data wysłania ogloszenia: 17.05.2007 r. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 17.05.2007.
INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Kompleksowe utrzymanie czystości na obiekcie Tyskich Hal Targowych przy al. Piłsudskiego 8 w Tychach
- Wykonanie bieżącej obsługi i konserwacji oraz przeprowadzenia przeglądów instalacji wentylacji oraz klimatyzacji w placówkach oświatowych w Tychach
- "Kompleksowe usługi serwisowe ogumienia pojazdów i sprzętów wraz s serwisem mobilnym 24 h na dobę"
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni- II
- Bieżące utrzymanie, remont oraz budowa studzienek ściekowych i przykanalików w ciągu dróg i ulic na terenie miasta Tychy w 2026 r.
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pokrycia dachowego, remont elewacji frontowej, termomodernizacja, remont klatki schodowej, położonego w Trzebiatowie przy ul. Słowackiego 18, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa kanalizacji deszczowej w ul. Czechowicza oraz budowa odcinka ul. Traugutta w miejscowości Pogórze, gmina Kosakowo
- Budowa magazynu energii/chłodu z wykorzystaniem przemiany fazowej wraz z montażem pomp ciepła, paneli PV i magazynu energii elektrycznej (II)
- Termomodernizacja budynku Klubu Sportowego SOŁA w Kobiernicach
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Łomaskiej 40A w Białej Podlaskiej
- "Modernizacja, rozbudowa i remont części istniejących budynków w kompleksie "Instytutu Fizyki PAN" w ramach inwestycji pn. "Remont i budowa Centrum Kompetencji Mikroelektroniki i Fotoniki II."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





