eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiłgorajDostawa do siedziby PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju pojemników do selektywnego gromadzenia odpadów, o pojemności 1100 litrów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-07-22

Biłgoraj: Dostawa do siedziby PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju pojemników do selektywnego gromadzenia odpadów, o pojemności 1100 litrów
Numer ogłoszenia: 286694 - 2013; data zamieszczenia: 22.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 6881852, 6882916, faks 084 6881847.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgk.biuletyn-publiczny.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa do siedziby PGK Sp. z o.o. w Biłgoraju pojemników do selektywnego gromadzenia odpadów, o pojemności 1100 litrów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego - ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, fabrycznie nowych pojemników do selektywnego gromadzenia odpadów o pojemności 1100 litrów, w ilości : - pojemnik z tworzywa sztucznego w kolorze białym- ilość 50 szt, - pojemnik z tworzywa sztucznego w kolorze brązowym- ilość 50 szt, - pojemnik z tworzywa sztucznego w kolorze żółtym z napisem PLASTIK- ilość 10 szt, - pojemnik z tworzywa sztucznego w kolorze zielonym z napisem SZKŁO - ilość 10 szt, - pojemnik z tworzywa sztucznego w kolorze niebieskim z napisem MAKULATURA - ilość 10 szt - pojemniki z tworzywa sztucznego w kolorze zielonym bez napisu, klapa zwykła bez otworów wrzutowych - ilość 25 sztuk. b) Zamawiający wymaga aby: pojemniki 1100 litrów posiadały cztery kółka, z czego co najmniej dwa wyposażone w hamulec, posiadały klapy (wieka) płaskie z dodatkowymi otworami wrzutowymi typu daszek, rozety do wrzucania odpadów. 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje ponadto: 1. Pojemniki 1100 l. z tworzywa sztucznego, fabrycznie nowe do selektywnego gromadzenia odpadów zostaną dostarczone w stanie zmontowanym w kompletną całość gotową do użytku, przez Wykonawcę i na jego koszt do siedziby Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z o.o. w Biłgoraju ul. Łąkowa 13 , 23-400 Biłgoraj. 2. Przedmiot zamówienia dostarczany Zamawiającemu musi posiadać stosowne deklaracje zgodności, aprobaty lub atesty jeżeli jest to wymagane prawem. 3. Transport, załadunek i rozładunek oraz wszelkie inne koszty związane z realizacją zamówienia należy uwzględnić w cenie ofertowej. 4. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia - 12 miesięcy od daty podpisania protokołu zdawczo - odbiorczego..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, podstawa prawna art. 67, ust. 1, pkt. 7) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), które będą stanowiły nie więcej niż 20 % wartości zamówienia podstawowego i polegające na rozszerzeniu dostawy o dostawę pojemników z tworzywa sztucznego o pojemności 1100 litrów do selektywnego gromadzenia odpadów.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 13.09.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowo wykazania spełniania tego warunku i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp (załącznik nr 1 do formularza ofertowego).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowo wykazania spełniania tego warunku i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp (załącznik nr 1 do formularza ofertowego).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowo wykazania spełniania tego warunku i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp (załącznik nr 1 do formularza ofertowego).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowo wykazania spełniania tego warunku i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp (załącznik nr 1 do formularza ofertowego).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wymaga szczegółowo wykazania spełniania tego warunku i dokona oceny jego spełnienia na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust 1 Pzp (załącznik nr 1 do formularza ofertowego).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pełnomocnictwo - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgk.biuletyn-publiczny.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2013 godzina 08:00, miejsce: siedziba Zamawiającego ul. Łąkowa 13, 23-400 Biłgoraj, pokój nr 1 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.