eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYKONYWANIA BADAŃ LABORATORYJNYCH - HISTOPATOLOGICZNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-12

Wrocław: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYKONYWANIA BADAŃ LABORATORYJNYCH - HISTOPATOLOGICZNYCH
Numer ogłoszenia: 28665 - 2008; data zamieszczenia: 12.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowy Szpital Kolejowy Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Wiśniowa 36, 53-137 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3602181, fax 071 3732569.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osk.wroc.pl/pub.htm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE WYKONYWANIA BADAŃ LABORATORYJNYCH - HISTOPATOLOGICZNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie badań histopatologicznych dla Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i ilościach określonych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 1.Zakres zamówienia - świadczenia usługi obejmuje: 1)ocenę mikroskopową materiału tkankowego; 2)opracowanie preparatu; 3)ocenę mikroskopową preparatów przeprowadzoną przez specjalistę patomorfologa wraz z opisem; 4)dostarczanie jednorazowych opakowań jednostkowych do transportu pobranych materiałów tkankowych; 5)transport pojemników z materiałami tkankowymi zgodnie z potrzebami i w zależności od ilości uzyskiwanego materiału do badań przez Zamawiającego; 6)dostarczanie wyniku wraz z opisem do Zamawiającego; 7)ewidencja i archiwizacja materiału oraz dokumentacji (zgodnie z obowiązującymi przepisami); 8)utylizacja pobranego materiału; 9)szkolenie pracowników Zamawiającego uczestniczących w procedurze;

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 85.14.50.00 - Usługi świadczone przez laboratoria medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: ZAmawiający nie wymaga wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Oferty mogą składać Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do świadczenia usług medycznych wykonywanych przez laboratoria medyczne - pracownie specjalistyczne - potwierdzone wpisem do rejestru; 2.w celu potwierdzenia ww. uprawnień wykażą się personelem posiadającym odpowiednie kwalifikacje w zakresie odpowiadającym rodzajowi badań oraz przedstawią wykaz aparatów spełniających określone standardy i gwarantujące prawidłową diagnostykę; 3.pomieszczenia gabinetów wykonujących badania będące przedmiotem zamówienia - spełniają wymagania sanitarno-epidemiologiczne; 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania, co oznacza że: 1)podmiot został zarejestrowany we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; 2)nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania, decyzją właściwego organu; 3)nie zachodzą przesłanki wykluczenia określone w art. 24 ustawy; 4)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia, 5)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2.Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia (druk ZP-17). 3.Złożenie oferty jest równoznaczne z przyjęciem warunków przetargowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wyznaczył następujące wymagania, które Wykonawca spełni przedstawiając właściwie sporządzoną ofertę, oraz załączy do oferty niżej wymienione dokumenty oraz oświadczenia: 1.Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy PZP (art.22 ust.1 i pkt.4 ustawy) Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: 1)Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, lecz potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. 2)Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3)Jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem koncesje na prowadzenie działalności zgodnie z obowiązującym prawem. 4)Oświadczenie o niekaralności w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt.4-8 Prawa zamówień publicznych; 5)Oświadczenie, że nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt.9 Prawa zamówień publicznych ; 2.Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy PZP oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy PZP Za spełnienie tego wymogu Zamawiający uzna: 1) Oświadczenie stanowiące załącznik Nr 3 do SIWZ. 3.Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust.1 pkt.2 ustawy PZP). Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna: Wykaz wykonanych, a ze względu na charakter niniejszego zamówienia również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości brutto, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie tj. Wykonawca wykonał należycie - dokumenty te będą stanowić kolejne załączniki do oferty, wzór załącznik Nr 4 do SIWZ. Za usługę odpowiadającą wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką usługę, której wartość (netto) była większa lub równa 100% wartości oferty netto. Za usługę odpowiadającą rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia - Zamawiający uzna taką, podczas realizacji której wykonywano usługi dla jednostek służby zdrowia o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem przedmiotu zamówienia. 4.Zdolność ekonomiczna i finansowa - Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust.1 pkt.3). Za spełnienie wymogu Zamawiający uzna: 1)Oświadczenie finansowe z wykorzystaniem załącznika Nr 5 do SIWZ 2)Polisa ubezpieczeniowa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności przez cały okres realizacji umowy - z możliwością przedłużenia ważności polisy (bez wyłączeń jakichkolwiek ryzyk dotyczących przedmiotu zamówienia). Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania w wyznaczonym przez siebie terminie, uzupełniania lub złożenia wyjaśnień dotyczących dokumentów potwierdzających spełnienie warunków, o których mowa w art. 26 ust.1 ustawy PZP. Inne wymogi: 1.Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się ze szczegółowymi warunkami postępowania zawartymi w SIWZ w tym z istotnymi postanowieniami, które zostaną zawarte w umowie i przyjmuje je bez zastrzeżeń; 2.Pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień wymagane jest, jeżeli osoba podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z KRS lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. 3.Dołączyć do oferty uzupełniony i podpisany przez osobę upoważnioną formularz ofertowy i projekt umowy - z wykorzystaniem wzorów stanowiących załączniki do niniejszej SIWZ. 4.Przedstawić w ofercie cenę jednostkową za poszczególny rodzaj badania z uwzględnieniem zabezpieczenia własnego transportu materiałów do badania i jego kosztów. 5.Dołączyć wykaz zatrudnionego personelu, który będzie wykonywał świadczenia oraz wykaz aparatury, która będzie używana do wykonywania świadczenia. 6.Koncepcja działania - dane na temat wykonywania badań: 6.1.metodyka wykonywanych badań; 6.2.warunki pobierania materiału; 6.3.warunki przechowywania i transportu; 6.4.czas oczekiwania na wynik; 6.5.certyfikaty uczestnictwa w kontroli zewnątrz-laboratoryjnej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osk.wroc.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych pokój 202 /II piętro/ Budynek C Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu al. Wiśniowa 36.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2008 godzina 12:30, miejsce: Kancelaria Okręgowego Szpitala Kolejowego we Wrocławiu al. Wiśniowej 36, budynek C, I piętro, pokój 110, która jest udostępniona dla Wykonawców w dni powszednie w godz. 7°° do 14³°..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.