eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dydnia › remont (odbudowa) dróg na trenie Gminy Dydnia

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-06-17

POZYCJA 28660

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Dydnia: remont (odbudowa) dróg na trenie Gminy Dydnia

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Gmina Dydnia, do kontaktów: Jan Kopija, Dydnia 224, 36-204 Dydnia, woj. podkarpackie, tel. 013 4303002, fax 013 3403194, e-mail: twojcik@gminadydnia.pl, www.gminadydnia.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont (odbudowa) dróg na trenie Gminy Dydnia. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje remont (odbudowę) dróg, placów oraz nawierzchni drogowej na mostach na terenie Gminy Dydnia tj.: 1. Remont (odbudowa) zniszczonych skarp, korony oraz nawierzchni drogi w miejscowości Jabłonka (Za rzeką) obejmujący: - umocnienie brzegu skarpy drogowej (budowle siatkowo-kamienne 271 m sześc.) - umocnienie brzegu skarpy kiszkami faszynowymi na odcinku 490 m.b. - naprawa nawierzchni i poboczy 2. Remont (odbudowa) dróg i przy Domu Ludowym w miejscowości Jabłonka obejmujący: - Naprawę i uzupełnienie podbudowy z nawierzchnią bitumiczną - 656 m kw. 3. Remont (odbudowa) nawierzchni i przyczółków żelbetowych mostu w miejscowości Niebocko (Mała Strona) - 20 m kw. 4. Remont (odbudowa) drogi o nawierzchni bitumicznej oraz nawierzchni żelbetowej mostu w miejscowości Niebocko (k. SKR) - 190 m kw. 5. Remont (odbudowa) drogi i placów przy Domu Ludowym w miejscowości Niebocko - nawierzchnia bitumiczna 793,5 m kw. 6. Remont (odbudowa) droga w miejscowości Dydnia (k. Przedszkola) nawierzchnia z płyt typu JOMB - 300 m.b. 7. Remont (odbudowa) drogi o nawierzchni bitumicznej w miejscowości Dydnia (k. Kraczkowski - Szumówka) - 525 m kw. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Jabłonka, Niebocko, Dydnia, gmina Dydnia. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 16.08.2005; data zakończenia: 30.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Oferenci składający wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu powinni spełniać wymogi określone w art. 22 ust. 1 oraz nie są wykluczeni na podstawie art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2. Oferenci przedłożą oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 3. Oferencie przedłożą stosowne dokumenty w celu oceny wiarygodności ekonomicznej, finansowej i technicznej tj.: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem oferty (Dz. U. Nr 71, poz. 645 dnia 07.04.2004 r.) b) Informację z Centralnego Rejestru Skazanych w zakresie art. 19.1 pkt. 4 i 5 ustawy o z.p. - zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed złożeniem oferty (Dz. U. Nr 71, poz. 645 dnia 07.04.2004 r.) c) Aktualne zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty (Dz. U. Nr 71, poz. 645 dnia 07.04.2004 r.) d) Zestawienie bilansów oraz rachunków zysków i strat, a w przypadku dostawców nie zobowiązanych do sporządzenia bilansu, informacji określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem e) Informacji banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych oraz zdolność kredytową dostawcy lub wykonawcy, (zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 1 miesiąc przed złożeniem oferty). f) Wykaz kierownictwa firmy i pracowników odpowiedzialnych za realizację robót objętych zamówieniem (wraz z potwierdzonymi kopiami uprawnień) g) Wykaz podstawowego sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia z udokumentowaniem źródeł pozyskania lub opis technicznego wyposażenia firm h) Wykaz ważniejszym robót budowlanych wykonywanych w ciągu ostatnich 5 lat, o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca robót i) Referencje potwierdzające, że dostawy lub roboty budowlane, o których mowa w pkt h, zostały wykonane z należytą starannością, (przynajmniej od 5 inwestorów), j) Polisy lub inne dokumenty ubezpieczenia potwierdzające, że dostawca lub wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej k) Dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 05.07.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 07.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.