eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynUSŁUGI W ZAKRESIE PRZEGLĄDÓW, KONSERWACJI I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO I LABORATORYJNEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-27

Olsztyn: USŁUGI W ZAKRESIE PRZEGLĄDÓW, KONSERWACJI I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO I LABORATORYJNEGO
Numer ogłoszenia: 286430 - 2015; data zamieszczenia: 27.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc , ul. Jagiellońska 78, 10-357 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5322966, faks 089 5322979.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pulmonologia.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI W ZAKRESIE PRZEGLĄDÓW, KONSERWACJI I NAPRAW SPRZĘTU MEDYCZNEGO I LABORATORYJNEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego postępowania są usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego i laboratoryjnego szczegółowo określonego w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Usługi, o których mowa w pkt 1, obejmują przeglądy okresowe, mające na celu sprawdzenie sprawności sprzętu, dokonanie ewentualnej regulacji parametrów technicznych, konserwację i czyszczenie, zarówno sprzętu jak i przewodów do niego podłączonych oraz pozostałe czynności, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania sprzętu, w tym w szczególności czynności wymienione w instrukcjach technicznych producenta danego sprzętu, a także dojazd Wykonawcy. 3. Usługi określone w pkt 2 mają na celu podtrzymanie stałej gotowości eksploatacyjnej sprzętu określonego w SIWZ. 4. Usługi określone w pkt 2, Wykonawca będzie realizował przez odpowiednio przeszkolonych pracowników, przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi oraz materiałów..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 Ustawy i posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności - tzn. w zakresie Pakietu nr 6 posiadają zaświadczenie producenta sprzętu, potwierdzającego uprawnienia do wykonywania usług w zakresie jego przeglądów, napraw i konserwacji - w tym celu złożą stosowne oświadczenie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 Ustawy i

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 Ustawy i posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - tzn. w ciągu ostatnich trzech lat wykonali usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego (co najmniej 2 umowy obejmujące swym zakresem min. 50% pozycji z pakietu, na który Wykonawca składa ofertę), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że ta usługa została wykonana należycie (np. referencje). Ponadto Wykonawca złoży oświadczenie, że będzie realizował zamówienie przez odpowiednio przeszkolonych pracowników, przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi oraz materiałów, a także, że posiada dostęp do zakupu części zamiennych do sprzętów medycznych/laboratoryjnych, które będą objęte zakresem jego usług.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 Ustawy i posiadają wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie objętym niniejszym zamówieniem - tzn. w ciągu ostatnich trzech lat wykonali usługi w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw sprzętu medycznego (co najmniej 2 umowy obejmujące swym zakresem min. 50% pozycji z pakietu, na który Wykonawca składa ofertę), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że ta usługa została wykonana należycie (np. referencje). Ponadto Wykonawca złoży oświadczenie, że będzie realizował zamówienie przez odpowiednio przeszkolonych pracowników, przy użyciu własnej aparatury kontrolno-pomiarowej, narzędzi oraz materiałów, a także, że posiada dostęp do zakupu części zamiennych do sprzętów medycznych/laboratoryjnych, które będą objęte zakresem jego usług.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną i odpowiednio przygotowaną ofertę oraz spełniają warunki zawarte w art. 22 Ustawy i są w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej realizację zamówienia - w tym celu wykonawca złoży stosowne oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. w przypadku Pakietu nr 6, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty zaświadczenia producenta sprzętu określonego w tych pakietach, potwierdzającego uprawnienia do wykonywania usług w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw. 2. wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 1 do SIWZ, 3.aktualne pełnomocnictwo udzielone osobie podpisującej dokumenty ofertowe, o ile jej prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego,

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji z tytułu wykonanej naprawy - 5
  • 3 - Okres gwarancji na wymienione części - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z projektem umowy stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pulmonologia.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ul. Jagiellońska 78 10-357 Olsztyn Budynek administracji, III piętro, pok. 317.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2015 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc ul. Jagiellońska 78 10-357 Olsztyn Budynek administracji, III piętro, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.