Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-11-02
Katowice: Dostawa mebli biurowych wraz z ich wyładunkiem, montażem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach
Numer ogłoszenia: 286427 - 2011; data zamieszczenia: 02.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Śląskie , ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 2078562, faks 32 2078578.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych wraz z ich wyładunkiem, montażem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych wraz z ich wyładunkiem, montażem i ustawieniem we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach w siedzibie Zamawiającego przy ul. Reymonta 24 w Katowicach. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a) Biurko pracownicze - 18 sztuk, b) Kontenerek - 18 sztuk, c) Szafa na akta - 26 sztuk, d) Krzesło biurowe - 18 sztuk, zgodnie z opisem zawartym w siwz. A. Postanowienia wspólne dotyczące wszystkich mebli biurowych: Dostarczony przedmiot zamówienia musi spełniać minimalne wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 1 grudnia 1998r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz. U. Nr 148, poz. 973). B. Parametry techniczne: a) o ile nie zaznaczono inaczej wszystkie drzwi szaf i nadstawek muszą posiadać zamki patentowe montowane pod uchwytami, z funkcją ryglowania na górze i na dole. Kontenerki muszą być wyposażone w zamki centralne. Do każdego zamka Wykonawca dostarczy co najmniej dwa komplety kluczy z oznaczonym indywidualnym numerem zamka, b) wszystkie uchwyty drzwiczek (biurka i szafy) i szuflad muszą być metalowe, chromowe, półokrągłe, w kolorze aluminium, o rozstawie 128 mm dwupunktowe, montowane za pomocą 2 tulei z gwintem wewnętrznym o przekroju okrągłym; jednakowe we wszystkich oferowanych meblach, c) o ile nie zaznaczono inaczej meble wykonane będą z płyty wiórowej melaminowej w kolorze olchy, struktura płyty - pory dębu (niegładka), d) o ile nie zaznaczono inaczej blaty biurek, kontenerków oraz wieńce szaf i półki wykonane będą z: - trójwarstwowej płyty wiórowej pokrytej obustronnie warstwą melaminy (o grubości powłoki co najmniej - 0,1 mm), - w klasie higieny E1, wszystkie krawędzie zabezpieczone przed uszkodzeniem doklejkami z twardego PVC w kolorze blatu o grubości nie mniejszej niż 2 mm, krawędzie obrzeży zaokrąglone promieniem 2 mm, blaty winny być odporne na działanie wysokich temperatur (do 180 st. C) oraz nie ulegające przebarwieniom pod działaniem takich substancji jak: tłuszcze, kawa/herbata, soki, środki czystości, itp., e) o ile nie zaznaczono inaczej blendy biurek, korpusy i czoła szuflad kontenerków oraz korpusy i drzwi szaf wykonane będą z: - trójwarstwowej płyty wiórowej pokrytej obustronnie warstwą melaminy (o grubości powłoki co najmniej - 0,1 mm), - w klasie higieny E1, wszystkie krawędzie zabezpieczone przed uszkodzeniem doklejkami z twardego PVC w kolorze blatu o grubości nie mniejszej niż 2 mm, krawędzie obrzeży oklejone PVC grubości nie mniejszej niż 2mm, f) o ile nie zaznaczono inaczej elementy metalowe (o ile będą występowały): nogi i stelaże będą malowane farbami proszkowymi, g) o ile nie zaznaczono inaczej Zamawiający dopuszcza odchylenia od podanych wymiarów mebli w granicach 2%, pod warunkiem zachowania proporcji i walorów funkcjonalnych oraz estetycznych mebli. 2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć, zamontować oraz ustawić we wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeniach przedmiot zamówienia zapewniając jego bezpieczne użytkowanie. Czynności te będą wykonywane w dniach od poniedziałku do piątku,w godzinach od 7.30 do 15.30 bez pobierania z tego tytułu dodatkowych opłat. 3. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z ubezpieczeniem, opakowaniem, załadunkiem, transportem, dostarczeniem, wyładunkiem, montażem i ustawieniem przedmiotu zamówienia. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie potwierdzona protokołem zdawczo - odbiorczym (zwanym dalej protokołem), sporządzonym w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach (po jednym dla każdej ze stron), zawierającym co najmniej: nazwę przedmiotu zamówienia, ilość dostawy, datę i miejsce przekazania. Podpisany przez obie strony bez zastrzeżeń protokół będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę. 5. W przypadku stwierdzenia braków w dostawie, wady lub uszkodzenia przedmiotu zamówienia lub dostarczenia przedmiotu zamówienia niezgodnego z zamówieniem i ofertą Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do uzupełnienia lub wymiany przedmiotu zamówienia na zgodny z zamówieniem i ofertą, nieuszkodzony, na własny koszt w terminie 5 dni od dnia stwierdzenia braku, uszkodzenia lub niezgodności z zamówieniem i ofertą. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy licząc od dnia podpisania przez obie strony protokołu zdawczo - odbiorczego bez zastrzeżeń. 7. Gwarancja obejmie przedmiot zamówienia wraz ze wszystkimi elementami. 8. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad przedmiotu zamówienia zgodnie z udzieloną gwarancją. 9. Zgłoszenie wad nastąpi w formie pisemnej, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu. Wykonawca usunie bezpłatnie wskazane wady w ciągu 5 dni roboczych licząc od dnia zgłoszenia. 10. Serwis gwarancyjny świadczony będzie w miejscu użytkowania przedmiotu zamówienia, w dniach od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7.30 do 15.30. 11. W przypadku niemożności usunięcia wady w siedzibie Zamawiającego, Wykonawca przetransportuje uszkodzony przedmiot zamówienia do własnej siedziby i tam dokona niezbędnych napraw w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. W takiej sytuacji Wykonawca ponosi koszty transportu oraz ponosi pełną odpowiedzialność za przedmiot zamówienia w trakcie jego ewentualnego demontażu, transportu oraz ponownego montażu. 12. Termin naprawy może zostać przedłużony za pisemną zgodą Zamawiającego. 13. W przypadku niemożności usunięcia wady lub w sytuacji, gdy uszkodzenia jest na tyle duże, że uniemożliwia użytkowanie przedmiotu zamówienia Wykonawca - w ramach gwarancji - zobowiązany jest do wymiany tej części przedmiotu zamówienia na nowy, o identycznych wymiarach, kolorach, wykończeniu i funkcjonalności w terminie do 10 dni, licząc od dnia stwierdzenia niemożności usunięcia wady. Wszelkie koszty z tym związane ponosi Wykonawca.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.11.20.00 - Krzesła 39.13.21.00 - Szafy na akta .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w pkt III.4.1). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia,o których mowa w pkt III.4.1) składają w taki sposób, aby potwierdzały łączne spełnianie warunków o których mowa w pkt III.3). Dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt III.4.2) składa odrębnie każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4. Wszystkie dołączone dokumenty, winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kopie dokumentów dotyczących Wykonawcy powinny być poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 7. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=90
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Wydział Zamówień Publicznych i Nadzoru Właścicielskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2011 godzina 10:30, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, Kancelaria Ogólna pokój 164, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu, zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, wymienionych w pkt III.4.2). Nie wykazanie spełniania ww. warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w pkt III.3) spełniają łącznie, a warunek braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych każdy z podmiotów oferty wspólnej musi spełniać odrębnie. 4. Przedmiot zamówienia będzie sfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach realizacji projektów systemowych: - Nauka drogą do sukcesu na Śląsku - III edycja realizowanego przez Wydział Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.1, Poddziałania 9.1.3 Pomoc stypendialna dla uczniów szczególnie uzdolnionych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, - Mam zawód mam pracę w regionie realizowanego przez Wydział Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu IX, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013, - DoktoRIS - Program stypendialny na rzecz innowacyjnego Śląska realizowanego przez Wydział Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VIII, Działania 8.2, Poddziałania 8.2.2 Regionalne Strategie Innowacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH - MIĘSA
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice w roku 2026 r."
- Usuwanie z terenu miasta padłych dzikich zwierząt i porzuconej żywności, wywóz rannych dzikich zwierząt do Pogotowia Leśnego oraz przesiedlanie do lasu dzikich zwierząt bytujących w mieście w 2026 r.
- Przebudowa ul. Ondraszka w Katowicach
- Wykonanie projektów instalacji antenowych i elektrycznych do budowy BS systemu Tetra na obiektach niepolicyjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposażenie budynku użyteczności publicznej na potrzeby zapewnienia uczestnikom, w szczególności z autyzmem oraz niepełnosprawnościami sprzężonymi całodobowego pobytu wraz z rehabilitacją ...
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Zakup wyposażenia dla placówki Klub Senior + w Bliznem w ramach Programu Wieloletniego "SENIOR+" na lata 2021-2025"
- Dostawa mebli biurowych do Sądu Apelacyjnego w Białymstoku
- 147/TP/ZP/D/2025 Sukcesywne dostawy asortymentu meblowego na okres 24 m-cy
- Dostawa i montaż mebli i wyposażenia do Centrum Wspierania Rodzin BIS przy ulicy Gagarina 152/11 w Toruniu w ramach projektu pn. "Rodzina w Centrum Etap I" z podziałem na części
więcej: Krzesła »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





