Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-20
Szczecin: Bielinek - Osinów Dolny. Odbudowa (modernizacja) wału przeciwpowodziowego zadanie 2, 3, 4 w km 3+100 ÷ 9+800. Odwodnienie stopy skarpy wału od strony odpowietrzne
Numer ogłoszenia: 286342 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie , Al. Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4318102, faks 091 4318097.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bielinek - Osinów Dolny. Odbudowa (modernizacja) wału przeciwpowodziowego zadanie 2, 3, 4 w km 3+100 ÷ 9+800. Odwodnienie stopy skarpy wału od strony odpowietrzne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania polegającego na odwodnieniu stopy skarpy wału przeciwpowodziowego w km 3+100 do km 9+748 w celu zapewnienia jej stateczności oraz możliwości odwodnienia terenów zawala w bezpośrednim sąsiedztwie wału. Zakres przedmiotu zamówienia: Dokumentacja projektowa powinna zawierać: 1.Projekt budowlany - 6 egzemplarzy, 2.Operat wodno - prawny - 4 egzemplarze, 3.Raport o oddziaływaniu przedsięwzięcia na środowisko - 4 egzemplarze, 4.Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - 4 egzemplarze, 5.Przedmiar robót i kosztorys nakładczy, opracowany w oparciu o protokół danych wyjściowych do kosztorysowania uzgodniony z Zamawiającym - 3 egzemplarze. 6.Kosztorys inwestorski - 1 egzemplarz 7.Inwentaryzację drzew i krzewów przewidzianych w projekcie do wycinki z ich lokalizacją i podziałem (przy występowaniu takich) na gatunki - 3 egzemplarze. 8.Dokumentację terenowo - prawną - 1 egzemplarz, zawierająca: - mapy ewidencyjne obszaru objętego oddziaływaniem inwestycji, - zestawienie wszystkich właścicieli działek objętych oddziaływaniem inwestycji, - wypisy z ewidencji gruntów, - protokoły uzgodnień z wszystkimi właścicielami działek objętych oddziaływaniem inwestycji na ich czasowe zajęcie w trakcie prowadzonych robót. 9. Uzyskanie niezbędnych uzgodnień z jednostkami branżowymi. Wykonawca zamówienia oprócz wersji papierowej w/w składników dokumentacji projektowej zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wersję elektroniczną w formatach - odpowiednio dla plików graficznych w formacie ArcGIS (*mdb, shp) oraz AutoCad (*dwg) lub równoważnie, dla plików tekstowych DOC oraz dodatkowo (dla składników wymienionych w pkt 1-6) w formie plików nieedytowanych (*pdf )..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy, zawarte w oświadczeniu, które stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji, a mianowicie: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy. 5.Udokumentują, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania dokumentacji projektowej dla obiektów melioracji wodnych oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie ze wzorem stanowiącym zał. nr 2 lub 2a, 2b dla konsorcjum, czyli wykonawców występujących wspólnie do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia). 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wspólników spółki cywilnej zaświadczenia muszą być wystawione oddzielnie dla każdego ze wspólników oraz dla spółki cywilnej. 4.Dokumenty stwierdzające, że osoba, która będzie pełniła funkcje projektanta, posiada uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie projektowania, sprawdzania projektów architektoniczno - budowlanych i sprawowania nadzoru autorskiego oraz aktualne zaświadczenie wydane przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa, 5.Dokumenty stwierdzające doświadczenie w wykonywaniu projektów odpowiadających swym charakterem przedmiotowi zamówienia. Wykonawca nie dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi złożyć wraz z ofertą pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Melioracji
i Urządzeń Wodnych w Szczecinie 70-415 Szczecin, Al. Papieża Jana Pawła II 42
tel. (091) 44-05-100.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Województwo Zachodniopomorskie - Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie 70-415 Szczecin, Al. Papieża Jana Pawła II 42 tel. (091) 44-05-100.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wydzielenie łazienek wraz z robotami towarzyszącymi w lokalach komunalnych przy ul. Stołczyńskiej 124
- Sukcesywne wykonywanie robót budowlano-instalacyjnych, napraw, wymiany i usuwanie awarii w zasobach własnych i zarządzanych przez Szczecińskie TBS Spółka z o.o. w rejonie lewobrzeża - część 1
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w pomieszczeniach archiwum zakładowego Oddziału ZUS Szczecinie, ul. J. Matejki 22
- Organizacja techniczna strefy Pomorza Zachodniego podczas wydarzenia Pol'and'Rock Festival 2025
- Dostawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby projektu pn. Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie energetyki w Zespole Szkół nr 4 im. Armii Krajowej w Szczecinie
- SPRZĘT JEDNORAZOWY
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla budowy parkingów typu Park& Ride wraz z przebudową dróg dojazdowych i budową ścieżek rowerowych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej ul. Bocznej - kolejny etap
- Wykonanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem zezwolenia na realizację inwestycji drogowej (ZRID) w ramach zadania inw. Wykonanie dokumentacji projektowej rozbudowy drogi powiatowej 4351W (...)
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla realizacji zadania p.t: "Wymiana dylatacji cztero-modułowej na dylatację palczastą nad filarem 31 wiaduktu WA-22A"
- Wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 385 w miejscowości Kopice"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: "Budowa drogi w Mieścinie (dz. nr 60)"
więcej: Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.