eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinUsługi w zakresie konserwacji urządzeń wchodzących w skład systemów ochrony technicznej oraz napraw awaryjnych w ramach całodobowego dyżuru serwisowego w jednostkach wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2016 roku, znak sprawy 88/WOG/U/Infrast./15

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-10-27

Koszalin: Usługi w zakresie konserwacji urządzeń wchodzących w skład systemów ochrony technicznej oraz napraw awaryjnych w ramach całodobowego dyżuru serwisowego w jednostkach wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2016 roku, znak sprawy 88/WOG/U/Infrast./15
Numer ogłoszenia: 286328 - 2015; data zamieszczenia: 27.10.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy , ul. 4 Marca, 75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, faks 94 3456244.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi w zakresie konserwacji urządzeń wchodzących w skład systemów ochrony technicznej oraz napraw awaryjnych w ramach całodobowego dyżuru serwisowego w jednostkach wojskowych znajdujących się na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w 2016 roku, znak sprawy 88/WOG/U/Infrast./15.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie konserwacji urządzeń wchodzących w skład systemów ochrony technicznej oraz napraw awaryjnych w ramach całodobowego dyżuru serwisowego w obiektach wojskowych w Koszalinie, Kołobrzegu i Darłowie znajdujących się na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00 - Usługi w zakresie konserwacji systemu 50.66.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wojskowych systemów elektronicznych 35.10.00.00 - Urządzenia awaryjne i zabezpieczające 35.12.17.00 - Systemy alarmowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: 1. Posiadaniem aktualnej (ważnej na dzień składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia uprawniającą do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego (zgodnie z Ustawą o Ochronie Osób i Mienia z dnia 22 stycznia 1997 roku, Dz. U. nr 114, poz. 740 z późn. zm.). 2. Aktualne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego o klauzuli POUFNE (lub wyższej klauzuli) minimum III (trzeciego) stopnia wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Przemysłowego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego (zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych, Dz. U. 2010. Nr 182, poz. 1228 i rozporządzeniem z dnia 21 czerwca 2007 r. MON, Dz. U. 2007 Nr 126, poz. 976).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: Wykonanymi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanymi, głównymi usługami w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej trzech (3) usług w zakresie konserwacji i naprawy technicznych systemów alarmowych w obiektach związanym z obronnością lub bezpieczeństwem państwa podległych Ministrowi Obrony Narodowej, (z podaniem ich nazwy, wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie), o wartości nie mniej niż 50000 zł. Okres realizacji usługi, wymaganych wyżej nie może być krótszy niż 12 miesięcy (okres ciągły). Jeżeli Wykonawca dysponował będzie wiedzą i doświadczeniem udostępnianym przez inne podmioty, Wykonawca powinien wskazać te podmioty oraz załączyć zobowiązanie podmiotów udostępniających wiedzę i doświadczenia wraz z wymaganymi dokumentami

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: Posiadaniem całodobowego dyżuru serwisowego, który umożliwi skierowanie grupy serwisowej do obiektów Zamawiającego, w celu przystąpienia do usuwania awarii systemu alarmowego w czasie do czterech (4) godzin od zgłoszenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: 1. Dysponowaniem niezbędną liczbą, zapewniających ciągłość i niezawodność realizacji zamówienia, pracownikami zabezpieczenia technicznego, posiadającymi kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie zapewniające wykonywanie zamówienia, w tym: co najmniej sześciu (6) pracowników (projektanci, instalatorzy w zakresie instalowania systemów alarmowych klasy SA-4, konserwatorzy), posiadających: 1) Aktualną legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego. 2) Aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli, co najmniej POUFNE. 3) Aktualne świadectwo ukończenia kursu w zakresie instalowania lub projektowania systemów alarmowych. 4) Aktualne zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych. 2. Dysponowaniem pełnomocnikiem do spraw ochrony informacji niejawnej przeszkolonym w zakresie ochrony informacji niejawnych przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu Wojskowego

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: Posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Zakres odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej o wartości co najmniej 250000 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opis urządzeń technicznych oraz środków organizacyjno-technicznych zastosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług w celu zapewnienia jakości oraz opisu zaplecza naukowo-badawczego posiadanego przez wykonawcę lub które będzie pozostawało w dyspozycji wykonawcy;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo określające zakres uprawnień osoby (-ób) upoważnionej przez Wykonawcę do jego reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez Wykonawcę. 2) Umowa konsorcjum - przed podpisaniem umowy. 3) Wykonawca, zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b, może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia: Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny, jednoznaczny i pełny wolę udzielenia Wykonawcy, ubiegającego się o zamówienie odpowiedniego zasobu i wskazywać: o jaki jest zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; o w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia; o jakiego charakteru stosunki będą łączyć Wykonawcę z innym podmiotem; o jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust. 2b, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 10.

Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu

Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, nie więcej niż dziesięciu (10) Wykonawców. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż dziesięciu (10) Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższe oceny spełniania tych warunków, zgodnie z punktacją określoną poniżej w ogłoszeniu: 1. W przypadku, gdy Wykonawca jedynie wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w punkcie III.3.2) niniejszego ogłoszenia - 1 punkt. 2. Za każdą (ponad wymagane trzy usługi) wykonaną usługę w zakresie konserwacji i napraw technicznych systemów alarmowych w obiektach związanych z obronnością lub bezpieczeństwem państwa podległych Ministrowi Obrony Narodowej, o wartości nie mniej niż 50000 zł. Okres realizacji usługi nie może być krótszy niż 10 miesięcy (okres ciągły) - (dodatkowo) 2 punkty za każdą dodatkową wykazaną usługę (zostanie przyznanych maksymalnie 10 punktów). 3. Wykonawca wykaże, ze posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ponad kwotę 250000 zł, o co najmniej 50000 zł - 1 punkt. Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż dziesięciu Zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich Wykonawców spełniających te warunki.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Cena 1 roboczogodziny w zakresie napraw systemów alarmowych - 40
  • 3 - Termin gwarancji na wykonaną naprawę systemów alarmowych - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1)  Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.11.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, Kancelaria Jawna 17 WOG (numer telefonu 261 456417), która znajduje się na I piętrze, lokal nr 110 w budynku nr 15 w Koszalinie ul. 4 Marca (przez Biuro Przepustek).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy Wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający do przyczyn, o których mowa art. 24 ust. 2a zalicza także naruszenia obowiązków w zakresie postępowania z osobami nie będącymi obywatelami narodowości polskie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.