Ogłoszenie z dnia 2009-08-20
Szczecin: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych
w KMP w Koszalinie, KPP w Gryficach, KPP w Gryfinie, KPP w Chojnie, KPP w Łobzie
Numer ogłoszenia: 286296 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji , ul. Małopolska 47, 70-515 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. (091) 8211479, 8211478, faks (091) 8211477 8215406.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.kwp.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie całodziennego żywienia osób zatrzymanych w KMP w Koszalinie, KPP w Gryficach, KPP w Gryfinie, KPP w Chojnie, KPP w Łobzie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług w zakresie całodziennego, w tym także w dni wolne od pracy i święta, żywienia osób zatrzymanych w : części I: Komendzie Miejskiej Policji w Koszalinie, Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. Słowackiego, Koszalin, Policyjna Izba Dziecka przy ul. Ogrdowej 1, Koszalin. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 120 osób, cześci II: Komendzie Powiatowej Policji w Gryficach, Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. Mickiewicza 19, Gryfice. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 30 osób, części III: Komendzie Powiatowej Policji w Gryfinie, Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. Grunwaldzkiej 9, Gryfino. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 50 osób. części IV: Komendzie Powiatowej Policji w Chojnie, Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. Roosvelta 1, Chojna. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 5 osób. części V: Komendzie Powiatowej Policji w Łobzie, Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. Wojska Polskiego 2, Łobez. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 15 osób..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki wykonawca spełnił na dzień składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 uPzp zawartych w załączniku nr 1 do SIWZ. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ). 3. Decyzja Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego zezwalająca na prowadzenie działalności w zakresie żywienia zbiorowego wydana na podstawie Ustawy z dnia 25.08.2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. Nr 171, poz. 1225 z 2006r.), która ma być aktulna na dzień składania ofert i przez cały okres trwania umowy (w przypadku kserokopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez: patrz rozdz. X ust. 6 SIWZ).. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej wraz z oświadczeniami (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę, jeśli prawo do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy nie wynika z dokumentów rejestracji firmy. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej notarialnie. 4. Umowę spółki cywilnej (dotyczy tylko sc)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda
Wojewódzka Policji w Szczecinie, pl. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień
Publicznych pok. 302.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2009 godzina 11:30, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji w Szczecinie, pl. Piotra i Pawła 4/5, 70-521 Szczecin Zespół ds. Zamówień Publicznych pok. 302.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Komenda Miejska Policji w Koszalinie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie całodziennego, w tym także w dni wolne od pracy i święta, żywienia osób zatrzymanych. Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. Słowackiego, Koszalin, Policyjna Izba Dziecka przy ul. Ogrdowej 1, Koszalin. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 120 osób..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Gryficach..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie całodziennego, w tym także w dni wolne od pracy i święta, żywienia osób zatrzymanych. Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. Mickiewicza 19, Gryfice. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 30 osób..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 03 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Gryfinie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie całodziennego, w tym także w dni wolne od pracy i święta, żywienia osób zatrzymanych. Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. Grunwaldzkiej 9, Gryfino. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 50 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 04 NAZWA: Komenda Powiatowa Policji w Chojnie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie całodziennego, w tym także w dni wolne od pracy i święta, żywienia osób zatrzymanych. Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. Roosvelta 1, Chojna. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 5 osób..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 05 NAZWA: Komenda Powiatowej Policji w Łobzie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: świadczenie usług w zakresie całodziennego, w tym także w dni wolne od pracy i święta, żywienia osób zatrzymanych. Policyjna Izba Zatrzymań przy ul. Wojska Polskiego 2, Łobez. Szacunkowa liczba zatrzymanych w miesiącu: 15 osób.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług hotelarskich, restauracyjnych i zapewnienia sal szkoleniowo-dydaktycznych podczas wyjazdu realizowanego w ramach działania pn. "Kluby Małopolskiej Pieczy Rodzinnej" postępowanie nr 2
- Usługi społeczne - Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) garnizonu mazowieckiego
- Usługa cateringowa i wynajem sali konferencyjnej na organizację spotkania roboczego dla 120 osób
- 40/DOBP/DCZP/2025/US Realizacja programu pilotażowego w zakresie edukacji żywieniowej oraz poprawy jakości żywienia w szpitalach - "Dobry posiłek w szpitalu"
- Obsługa cateringowa Gali Sylwestrowej 2025 organizowanej w Teatrze Wielkim - Operze Narodowej
- Usługa szkoleniowa, konferencyjna oraz restauracyjna dla projektu szkoleniowego pn. "Zarządzanie czasem i efektywna organizacja pracy własnej"
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





