Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2009-08-20
Rzeszów: DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, WZORCÓW I MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DLA LABORATORIUM WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE ORAZ DELEGATUR W JAŚLE, PRZEMYŚLU I TARNOBRZEGU
Numer ogłoszenia: 286268 - 2009; data zamieszczenia: 20.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie , ul. Gen. M. Langiewicza 26, 35-101 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8505814, faks 017 8505377.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.wios.rzeszow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY ODCZYNNIKÓW, WZORCÓW I MATERIAŁÓW POMOCNICZYCH DLA LABORATORIUM WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU OCHRONY ŚRODOWISKA W RZESZOWIE ORAZ DELEGATUR W JAŚLE, PRZEMYŚLU I TARNOBRZEGU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników, wzorców i materiałów pomocniczych zgodnie ze specyfikacją techniczną, stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Wykonawca przy dostawie dostarcza karty charakterystyki zgodnie z ustawą z dnia 11 stycznia 2001r. o substancjach i preparatach chemicznych oraz certyfikaty jakości. Przedmiot zamówienia obejmuje również transport do Zamawiającego, rozładunek przedmiotu zamówienia oraz pokrycie usługi kurierskiej związanej ze zwrotem opakowań (kaucjonowanych i nieakucjonowanych)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00 - Produkty chemiczne 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy, tj.:Wymagania ogólne: posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz złożą ofertę, która odpowiadać będzie zasadom określonym w ustawie Prawo zamówień publicznych i spełniać będzie wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o dokumentach i oświadczeniach, jakie Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty: wypełniony druk Formularz oferty, (wg wzoru) załącznik nr 1 do SIWZ, projekt umowy - załącznik nr 2 do SIWZ, oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, oświadczenie o doświadczeniu zawodowym (załącznik nr 4 do SIWZ), w którym Wykonawca potwierdza, że w ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował dostawy, każda o wartości nie mniejszej niż 320 000,00 zł i odpowiadające swym rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, oświadczenie równoważności produktu - załącznik nr 5 do SIWZ, wypełniony Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 6 do SIWZ, aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej lub inny dokument potwierdzający uprawnienia Wykonawcy do występowania w obrocie prawnym. Wyżej wymieniony dokument może być kserokopią opatrzoną podpisem osoby upoważnionej do podpisania oferty z potwierdzeniem aktualności i zgodności z oryginałem. W przypadku podpisania oferty przez osoby nie występujące w rejestrze lub innym dokumencie potwierdzającym dopuszczenie do występowania w obrocie prawnym należy załączyć oprócz aktualnego odpisu z rejestru lub innego dokumentu dopuszczającego występowanie w obrocie prawnym, pełnomocnictwo udzielone przez osoby występujące w w/w dokumencie do zawierania umów i podpisywania oferty. Zaświadczenie winno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, obowiązywać będzie data wystawienia podana na zaświadczeniu, aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że nie uzyskał przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, decyzja w sprawie nadania nr identyfikacyjnego NIP - kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, Wykonawca zagraniczny, zamiast wymienionych dokumentów w pkt 6b, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę, które potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu tj. dokumenty potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania oferty), dokumenty potwierdzające nie zaleganie z uiszczaniem podatków, opłat lub składek albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienia oraz nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne, dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio, jak w kraju pochodzenia czy siedziby Wykonawcy, W przypadku składania oferty równoważnej Zamawiający wymaga, aby do oferty dołączona została specyfikacja techniczna oferowanego zamiennie artykułu z wyszczególnionymi cechami charakterystycznymi potwierdzającymi zgodność oferowanego produktu z produktem zapotrzebowanym przez Zamawiającego, tj. świadectwa kontroli jakości, certyfikaty jakości, polskojęzyczne karty charakterystyki. Dokumentacja postępowania prowadzonego w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych musi zawierać wszystkie dokumenty, których wzory podano w SIWZ oraz wszystkie te dokumenty muszą być prawidłowo wypełnione. Wszystkie dokumenty określone w SIWZ mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem i imienną pieczęcią osoby uprawnionej. Są to osoby ujawnione w rejestrze ewidencji działalności gospodarczej, którego odpis stanowi załącznik do oferty Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wios.rzeszow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie
35-101 Rzeszów, ul. Langiewicza 26.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2009 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie 35-101 Rzeszów, ul. Langiewicza 26.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Pełnienie funkcji Inspektora Ochrony Danych
- Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej IX
- Dostawa mięsa, produktów mięsnych oraz wędlin do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 6 w Rzeszowie w 2026r.
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A od 1.01.2026 r. do 31.12.2027 r
- Dostawa dwóch zestawów skuterów specjalistycznych, wodnych wraz z wyposażeniem
- Poprawa bezpieczeństwa ruchu w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie poprzez ustawienie barier energochłonnych stalowych
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa testów i odczynników do diagnostyki laboratoryjnej VI (odczynniki chemiczne, zestawy diagnostyczne, odczynniki laboratoryjne do diagnostyki chorób zakaźnych)
- Dostawa sprzętu medycznego na potrzeby funkcjonowania pracowni serologii
- Dostawy: odczynników, kalibratorów, materiałów kontrolnych i zużywalnych niezbędnych do wykonywania badań parametrów krytycznych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów pracujących: jeden w ...
- Dostawa kart do mikrometody kolumnowo-żelowej, odczynników, materiałów zużywalnych wymaganych w immunologii transfuzjologicznej wraz z dzierżawą systemu.
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów"
- Na sukcesywne dostawy odczynników i materiałów zużywalnych do diagnostyki laboratoryjnej z dzierżawą analizatora do RKZ dla potrzeb laboratorium centralnego SPZZOZ Lipsko
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





