eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OławaDostawa komputerów do Nadleśnictwa Oława

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-13

Oława: Dostawa komputerów do Nadleśnictwa Oława
Numer ogłoszenia: 286236 - 2011; data zamieszczenia: 13.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława , Bystrzyca, ul. Lipowa 8, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 071 3036724, 3036725, faks 071 3036724.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.lasy.gov.pl/olawa
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wroclaw.lasy.gov.pl/olawa

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pańtwowe Gospodarstwo Leśne nie posiadające osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów do Nadleśnictwa Oława.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 PROCESOR I3-2310M (2,1 GHz, 3 MB pamięci podręcznej L3). 2 DYSK TWARDY SATA II 320 GB, 7200 obr.-min 3 PAMIĘĆ OPERACYJNA Min. 4 GB pamięci DDR3 SDRAM 1333 MHz., Możliwość rozbudowy do 16 GB 4 KARTA GRAFICZNA Karta Intel HD 3000 5 NAPĘD OPTYCZNY DVD+--RW SuperMulti DL 6 WYŚWIETLACZ Wyświetlacz LED HD o przekątnej 39,6 cm (15,6cala powłoką antyrefleksyjną. 7 KARTA SIECIOWA Wbudowana karta sieciowa 10/100/1000 Mbps, Karta sieciowa Broadcom 802.11b-n; technologiaą bezprzewodowa Bluetooth 2.1+EDR 8 MYSZ, KLAWIATURA Klawiatura z otworami odpływowymi odporna na zalanie z klawiaturą numeryczną (wbudowaną w komputer), tabliczka dotykowa i przewijaniem dwukierunkowym. 9 GWARANCJA Minimum 24 miesiące 10 SYSTEM OPERACYJNY Oryginalny Microsoft Windows professional 7 (64 bit) 11 MULTIMEDIA Karta dźwiękowa SRS Premier Sound; Wbudowane głośniki stereo; Wbudowany mikrofon, kamera internetowa 720 p HD; Dotykowe elementy sterujące 12 ZŁĄCZA 4 porty USB 2.0; 1 port eSATA/USB 2.0 (combo); 1 gniazdo zew. monitora VGA; 1 złącze DisplayPort; 1 port 1394a; 1 port szeregowy; 1 wejście mikrofonu stereo; 1 wyjście słuchawek stereo/wyjście sygnałowe audio; 1 gniazdo zasilania; 1 złącze RJ-11; 1 port RJ-45; 1 złącze dokowania; 1 złącze akumulatora dodatkowego, 1 gniazdo kart Express Card-4; 1 czytnik kart pamięci SDHC, czytnik linii papilarnych. 13 BATERIA 6-ogniwowy akumulator litowy (55 Wh), laptop zaopatrzony w oryginalny zasilacz 14 BIOS Ustawienia w BIOS gwarantujące uruchomienie systemu z HDD, napędu DVD, USB i wbudowanego czytnika kart SD 15 CERTYFIKATY Zestaw powinien posiadać deklarację zgodności z certyfikatem bezpieczeństwa CE, do dostarczonego zestawu mają być dołączone: Instrukcja obsługi w języku polskim, nośnik ze sterownikami urządzeń 16 WYDAJNOŚĆ OBLICZENIOWA Komputer powinien osiągnąć w teście wydajności GeekBench 2.1.12 na platformie Linux PC (HTTP:www.primatelabs.cageekbench/) wynik min. 1400 pkt. Geekbench Score 17 TORBA NA LAPTOPA Torba z paskiem na ramie na komputer o wielkości matrycy 15,6cala ma lub więcej komorami, zamykana, dodatkowa kieszeń zewnętrzna zamykana, kolor czarny.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający, przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 PZP.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne 33.19.51.00 - Monitory 30.23.72.00 - Akcesoria komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1080,00 zł. Wadium może być wnoszone wedle wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu 2)poręczeniach bankowych i poręczenia spółdzielczych kas oszczędnościowo - kredytowych, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: BZ WBK S.A. I-0 w Oławie nr 51109024280000000614036971 z dopiskiem na blankiecie przelewu, jakiego postępowania dotyczy wpłata. Przykład : Przetarg nieograniczony - Dostawa komputerów do Nadleśnictwa Oława Wadium w formie wpłaty gotówkowej do kasy Nadleśnictwa nie będzie przyjmowane. Wadia wnoszone w innych formach niż pieniądz należy deponować w kasie w siedzibie zamawiającego. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 23.09.2011 r. do godz. 9.00. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku zamawiającego. 9.4.Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wykonawcy, jeżeli: 1)upłynął termin związania ofertą; 2)zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3)zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia. Z zastrzeżeniem pkt 9.7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający zwraca wadium na wniosek wykonawcy: 1)który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2)który został wykluczony z postępowania; 3)którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24, ust. 1, pkt. 2 ustawy PZP, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy PZP. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru - załącznik nr 3), wg reguły spełnia- nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy będą mogły być wprowadzane w związku z zaistnieniem niżej wyszczególnionych okoliczności: 1)zmian stanu prawnego 2)konieczności wprowadzenia zmian redakcyjnych, będących następstwem zmian danych Zamawiającego lub Wykonawcy, ujawnionych w rejestrach publicznych Wskazane okoliczności nie mogą być zawinione przez Zamawiającego ani Wykonawcę, i muszą wywoływać ten skutek, iż Umowa nie będzie mogła być wykonana wedle pierwotnej treści, w szczególności z uwagi na rażącą stratę grożącą jednemu z nich lub niemożność osiągnięcia celu Umowy. Wszelkie zmiany wprowadzone do umowy dokonywane będą z poszanowaniem obowiązków wynikających z obowiązującego prawa, w tym w szczególności z przepisów ustawy PZP.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.lasy.gov.pl/olawa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława z/s w Bystrzycy ul. Lipowa 8 55-200 Oława.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2011 godzina 09:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Oława z/s w Bystrzycy ul. Lipowa 8 55-200 Oława pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.