Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-27
Łódź: dostawy zieiopłodów
Numer ogłoszenia: 286229 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny nr 1 w Łodzi , ul. Beskidzka 54, 91-612 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6750415, 6750415, faks 042 6750500.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka penitencjarna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawy zieiopłodów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: część 1 Marchew korzeń w ilości szacunkowej 15500 kg. Pietruszka korzeń śr. 4-7 cm w ilości szacunkowej 10500 kg. Seler korzeń w ilości szacunkowej 12800 kg. Cebula średnia od 5 cm w ilości szacunkowej 8000 kg. Por w ilości szacunkowej 9800 kg. Burak ćwikłowy w ilości szacunkowej 7000 kg. Kapusta biała w ilości szacunkowej 7500 kg. Kapusta czerwona w ilości szacunkowej 3000 kg. Kapusta pekińska w ilości szacunkowej 3000 kg. część 2 Ziemniaki w ilości szacunkowej 160000 kg. część 3 Kapusta kiszona w ilości szacunkowej 85000 kg. Ogórek kwaszony w ilości szacunkowej 6000 kg. część 4 Jabłka 120-150g/szt. w ilości szacunkowej 17000 kg. Śliwki w ilości szacunkowej 1500 kg. Wiśnie w ilości szacunkowej 840 kg. Truskawki w ilości szacunkowej 1100 kg. części 5 Kalafiory w ilości szacunkowej 1500 kg. Sałata w ilości szacunkowej 1200 kg. Koperek w ilości szacunkowej 350 kg. Pomidory polne w ilości szacunkowej 3600 kg. Ogórki zielone w ilości szacunkowej 3500 kg. Fasola szparagowa w ilości szacunkowej 700 kg. Część 6 pomidory szklarniowe w ilości szacunkowej 3500 kg..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.22.10.0 - Owoce i orzechy tropikalne 32.12.10.0 - Ziemniaki 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone 32.22.00.0 - Owoce i orzechy 32.21.24.0 - Pomidory .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1, 2. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2, 3, zaakceptowany wzór umowy- załącznik nr 3. 4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 5.00
- 2 - wielkość upustu - 95.00
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl/index.php/zamówienia/info.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny Nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54 91-612 Łódź, www.sw.gov.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Zakład Karny Nr 1 w Łodzi ul. Beskidzka 54 91-612 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: warzywa świeże.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Marchew korzeń w ilości szacunkowej 15500 kg. Pietruszka korzeń śr. 4-7 cm w ilości szacunkowej 10500 kg. Seler korzeń w ilości szacunkowej 12800 kg. Cebula średnia od 5 cm w ilości szacunkowej 8000 kg. Por w ilości szacunkowej 9800 kg. Burak ćwikłowy w ilości szacunkowej 7000 kg. Kapusta biała w ilości szacunkowej 7500 kg. Kapusta czerwona w ilości szacunkowej 3000 kg. Kapusta pekińska w ilości szacunkowej 3000 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.21.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5.00
- 2. wielkość upustu - 95.00
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ziemniaki.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ziemniaki w ilości szacunkowej 160000 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5.00
- 2. wielkość upustu - 95.00
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: warzywa przetworzonr.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kapusta kiszona w ilości szacunkowej 85000 kg. Ogórek kwaszony w ilości szacunkowej 6000 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.33.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5.00
- 2. wielkość upustu - 95.00
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: owoce świeże.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jabłka 120-150g/szt. w ilości szacunkowej 17000 kg. Śliwki w ilości szacunkowej 1500 kg. Wiśnie w ilości szacunkowej 840 kg. Truskawki w ilości szacunkowej 1100 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.20.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5.00
- 2. wielkość upustu - 95.00
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: warzywa sezonowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kalafiory w ilości szacunkowej 1500 kg. Sałata w ilości szacunkowej 1200 kg. Koperek w ilości szacunkowej 350 kg. Pomidory polne w ilości szacunkowej 3600 kg. Ogórki zielone w ilości szacunkowej 3500 kg. Fasola szparagowa w ilości szacunkowej 700 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.20.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.05.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5.00
- 2. wielkość upustu - 95.00
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: pomidory szklarniowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pomidory szklarniowe w ilości szacunkowej 3500 kg..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.20.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 27.11.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 5.00
- 2. wielkość upustu - 95.00
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- Remont i modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Przedszkolu Miejskim nr 137 - Integracyjnym w Łodzi
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10 wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi.
- W-5 ZP/5/2024 Remont korytarza fragmentu II piętra w budynku A-4 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
- 16/2024 Zakup i dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- 37/ZP/2024 Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i ciekłego helu oraz suchego lodu do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych różnych, w tym przypraw i mrożonek dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
- Dostawy artykułów spożywczych (warzywa)
- Zakup i dostawa warzyw i owoców oraz jaj na III kwartał 2024 dla Domu Pomocy Społecznej "Kalina" w Suwałkach
- Dostawa młodych ziemniaków
- Dostawa warzyw, ziemniaków oraz warzyw kiszonych
- SUKCESYWNE DOSTAWY ART. SPOŻYWCZYCH DO SIEDZIBY MŁODZIEŻOWEGO OŚRODKA WYCHOWAWCZEGO W PODGŁĘBOKIEM
więcej: Ziemniaki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.