Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-27
Bobolice: Dostawa wyposażenia do kuchni w SOSW w Bobolicach.
Numer ogłoszenia: 286205 - 2008; data zamieszczenia: 27.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Bobolicach , ul. Pocztowa 15, 76-020 Bobolice, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 3187325, faks 0-94 3187325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.oswbobolice.prv.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia do kuchni w SOSW w Bobolicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia ze stali nierdzewnej oraz sprzętu do kuchni Specjalnego Ośrodka Szkolno- Wychowawczego w Bobolicach.Przedmiotem zamówienia objęte są: stoły,stoły ze zlewami,szafy,szafa chłodnicza,regały,kociołki parowe, taborety ,termosy;zmywarka kapturowa, obierak do ziemniaków(podwójny),mikser spiralny, termometr cyfrowy z sondą, waga sklepowa..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: brakIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : 1/ nie podlegają wykluczeniu z przetargu w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/ spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3/spełniają minimalne warunki merytoryczne zwiazane z realizacją zamówienia 4/spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Ocena spełniania warunków :spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do siwz, który powinien zawierać następujące dane: 1.nazwę Wykonawcy, adres, telefon, fax, datę sporządzenia oferty i Nr REGON, Nr KRS. 2.oświadczenie, czy Wykonawca jest płatnikiem VAT, Nr NIP, 3. cenę ryczałtową wykonania zamówienia netto i brutto (tj. z podatkiem VAT), 4. termin wykonania zamówienia tj. rozpoczęcie i zakończenie robót, 5. okres gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia , 6. akceptację warunków płatności - rozliczenia za przedmiot umowy dokonane będzie na podstawie ustaleń zawartych w rozdziale I pkt. 2, 7. oświadczenie w sprawie wykonania zamówienia siłami własnymi. Do formularza należy załączyć: 1. oświadczenia Wykonawcy sporządzone na zał. nr 2 do siwz, zawierające: a)akceptację terminu związania ofertą, b) oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnosi do niej zastrzeżeń oraz, że zdobył konieczne informacje do przygotowania oferty, c) oświadczenie Wykonawcy, że zawarty w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wzór umowy (zał. nr 4 do siwz) został przez niego przyjęty bez zastrzeżeń i zobowiązuje się w przypadku wyboru jego oferty do zawarcia umowy na warunkach określonych w siwz w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, d) oświadczenie Wykonawcy do zapewnienia wysokiej jakości wykonywanych robót, 2.oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych na zał. nr 3 do siwz, 3. kosztorys ofertowy stanowiący cenę ryczałtową całego zadania plus należny podatek VAT , 4. wykaz osób upoważnionych do podpisywania oferty i podejmowania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (o ile nie wynika to z innych dokumentów), 5. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6.polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.oswbobolice.prv.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Bobolicach, ulica Pocztowa 15, 76-020 Bobolice.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Bobolicach.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BOBOLICE
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2026 roku
- Utrzymanie czystości i porządku na terenie gminy Bobolice w 2026
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla Zakładu Karnego w Starem Bornem oraz Oddziału Zewnętrznego w Opatówku
- Zakup i dostawa sprzętu i wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Sukcesywne dostawy produktów rybnych - konserwy rybne dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
więcej: przetargi BOBOLICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegające na rozbudowie i przebudowie budynków OSP w Łukawcu wraz z przebudową wiaty.
- Dostawa i montaż mebli w ramach pierwszego wyposażenia placówki opiekuńczo-wychowawczej typu interwencyjnego przy ul. Garncarskiej w Kaliszu.
- Dostawa 2 sztuk kontenerowych obiektów mieszkalnych w ramach zadania pn.: "Modernizacja budynku pełniącego funkcje magazynowe w miejscowości Smólnik"
- Doposażenie pracowni zawodowych w ramach projektu "Zawodowcy z pasją z Zespole Szkół nr 6 im. Macieja Rataja w Ełku" cz. 1 i cz. 2
- "Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych i uczniowskich na potrzeby projektu BRANŻOWE CENTRUM UMIEJĘTNOŚCI W DZIEDZINIE TURYSTYKA"
- Zakup i montaż pierwszego wyposażenia kuchni wraz z zapleczem dla potrzeb realizacji programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
więcej: Meble i wyposażenie kuchni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





