Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-03
Warszawa: Zakup usług polegających na opracowaniu merytorycznym, druku i dystrybucji trzech publikacji w formie broszur pt. Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie chmielu, Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie buraka oraz Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie rzepaku
Numer ogłoszenia: 286124 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na opracowaniu merytorycznym, druku i dystrybucji trzech publikacji w formie broszur pt. Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie chmielu, Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie buraka oraz Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie rzepaku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na opracowaniu merytorycznym, druku i dystrybucji trzech publikacji w formie broszur pt. Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie chmielu, Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie buraka oraz Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie rzepaku. W szczególności Wykonawca zapewni: 1. Opracowanie merytoryczne, graficzne, skład, korekta, łamanie oraz druk i dystrybucja publikacji w formie broszury pt. Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie chmielu. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: redakcję naukową publikacji; zespół redakcyjny, posiadający przygotowanie merytoryczne zgodne z tematyką publikacji; opracowanie merytoryczne publikacji, zgodnie z konspektem publikacji określonym w Załączniku nr 6 do SIWZ; Teksty przygotowane na potrzeby publikacji muszą być tekstami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane w całości ani w części do innych publikacji przygotowywanych przez Wykonawcę. Teksty zamieszczone w publikacji, a także ich fragmenty, nie mogą pochodzić z innych publikacji. umieszczenie w publikacji co najmniej 8 zdjęć dotyczących przedmiotu publikacji; umieszczenie w publikacji grafów lub wykresów dotyczących przedmiotu publikacji; skład publikacji; łamanie tekstu; druk publikacji w nakładzie 2000 egzemplarzy zgodnie z poniższymi wymaganiami: - ilość stron: co najmniej 48+okładka, - okładka: papier o gramaturze co najmniej 170 g/m2, - papier środek: kreda o gramaturze co najmniej 130 g/m2, - druk 4+4, - oprawa zeszytowa, 2 zszywki, - format publikacji - A5; dystrybucję publikacji, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - publikacja zostanie rozdana na spotkaniach i szkoleniach specjalistycznych z rolnikami. Spotkania i szkolenia, podczas których publikacja zostanie rozdana, zostaną wybrane przez Wykonawcę. Dystrybucja nastąpi według listy dystrybucyjnej przedstawionej Zamawiającemu przez Wykonawcę, - udostępnienie wersji elektronicznej publikacji, polegającej na zamieszczeniu publikacji w formacie PDF na stronach instytucji i organizacji zainteresowanych publikacją. Publikacja zawierać będzie stałą i trwałą wizualizację sloganów oraz logotypów określonych w Załączniku nr 9 do SIWZ. Ostateczny wybrany przez Wykonawcę skład zespołu redakcyjnego (wraz z załączonymi CV jego członków) zostanie przedstawiony Zamawiającemu na co najmniej 30 dni przed rozpoczęciem prac nad publikacją. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji próbny wydruk okładki i stron zawierających stałą i trwałą wizualizację sloganów oraz logotypów określonych w Załączniku nr 9 do SIWZ co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem jej druku i dystrybucji. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do dnia 28 września 2012 roku. 2. Opracowanie merytoryczne, graficzne, skład, korekta, łamanie oraz druk i dystrybucja publikacji w formie broszury pt. Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie buraka. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: redakcję naukową publikacji; zespół redakcyjny, posiadający przygotowanie merytoryczne zgodne z tematyką publikacji; opracowanie merytoryczne publikacji, zgodnie z konspektem publikacji określonym w Załączniku nr 7 do SIWZ; Teksty przygotowane na potrzeby publikacji muszą być tekstami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane w całości ani w części do innych publikacji przygotowywanych przez Wykonawcę. Teksty zamieszczone w publikacji, a także ich fragmenty, nie mogą pochodzić z innych publikacji. umieszczenie w publikacji co najmniej 8 zdjęć dotyczących przedmiotu publikacji; umieszczenie w publikacji grafów lub wykresów dotyczących przedmiotu publikacji; skład publikacji; łamanie tekstu; druk publikacji w nakładzie 2000 egzemplarzy zgodnie z poniższymi wymaganiami: - ilość stron: co najmniej 48+okładka, - okładka: papier o gramaturze co najmniej 170 g/m2, - papier środek: kreda o gramaturze co najmniej 130 g/m2, - druk 4+4, - oprawa zeszytowa, 2 zszywki, - format publikacji - A5; dystrybucję publikacji, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - publikacja zostanie rozdana na spotkaniach i szkoleniach specjalistycznych z rolnikami. Spotkania i szkolenia, podczas których publikacja zostanie rozdana, zostaną wybrane przez Wykonawcę. Dystrybucja nastąpi według listy dystrybucyjnej przedstawionej Zamawiającemu przez Wykonawcę, - udostępnienie wersji elektronicznej publikacji, polegającej na zamieszczeniu publikacji w formacie PDF na stronach instytucji i organizacji zainteresowanych publikacją. Publikacja zawierać będzie stałą i trwałą wizualizację sloganów oraz logotypów określonych w Załączniku nr 9 do SIWZ. Ostateczny wybrany przez Wykonawcę skład zespołu redakcyjnego (wraz z załączonymi CV jego członków) zostanie przedstawiony Zamawiającemu na co najmniej 30 dni przed rozpoczęciem prac nad publikacją. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji próbny wydruk okładki i stron zawierających stałą i trwałą wizualizację sloganów oraz logotypów określonych w Załączniku nr 9 do SIWZ co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem jej druku i dystrybucji. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do dnia 28 września 2012 roku. 3. Opracowanie merytoryczne, graficzne, skład, korekta, łamanie oraz druk i dystrybucja publikacji w formie broszury pt. Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie rzepaku. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: redakcję naukową publikacji; zespół redakcyjny, posiadający przygotowanie merytoryczne zgodne z tematyką publikacji; opracowanie merytoryczne publikacji, zgodnie z konspektem publikacji określonym w Załączniku nr 8 do SIWZ; Teksty przygotowane na potrzeby publikacji muszą być tekstami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane w całości ani w części do innych publikacji przygotowywanych przez Wykonawcę. Teksty zamieszczone w publikacji, a także ich fragmenty, nie mogą pochodzić z innych publikacji. umieszczenie w publikacji co najmniej 8 zdjęć dotyczących przedmiotu publikacji; umieszczenie grafów lub wykresów dotyczących przedmiotu publikacji; skład publikacji; łamanie tekstu; druk publikacji w nakładzie 2000 egzemplarzy zgodnie z poniższymi wymaganiami: - ilość stron: co najmniej 48+okładka, - okładka: papier o gramaturze co najmniej 170 g/m2, - papier środek: kreda o gramaturze co najmniej 130 g/m2, - druk 4+4, - oprawa zeszytowa, 2 zszywki, - format publikacji - A5; dystrybucję publikacji, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - publikacja zostanie rozdana na spotkaniach i szkoleniach specjalistycznych z rolnikami. Spotkania i szkolenia, podczas których publikacja zostanie rozdana, zostaną wybrane przez Wykonawcę. Dystrybucja nastąpi według listy dystrybucyjnej przedstawionej Zamawiającemu przez Wykonawcę, - udostępnienie wersji elektronicznej publikacji, polegającej na zamieszczeniu publikacji w formacie PDF na stronach instytucji i organizacji zainteresowanych publikacją. Publikacja zawierać będzie stałą i trwałą wizualizację sloganów oraz logotypów określonych w Załączniku nr 9 do SIWZ. Ostateczny wybrany przez Wykonawcę skład zespołu redakcyjnego (wraz z załączonymi CV jego członków) zostanie przedstawiony Zamawiającemu na co najmniej 30 dni przed rozpoczęciem prac nad publikacją. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji próbny wydruk okładki i stron zawierających stałą i trwałą wizualizację sloganów oraz logotypów określonych w Załączniku nr 9 do SIWZ co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem jej druku i dystrybucji. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do dnia 28 września 2012 roku. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.11.00 - Usługi korektorskie 79.97.00.00 - Usługi publikacji .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca: a) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 2 (dwie) usługi o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto każda (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), z których każda polegała na opracowaniu publikacji dotyczącej integrowanej produkcji roślinnej. Wykonanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem jednej umowy (jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: - jedną osobę posiadającą wiedzę i doświadczenie odpowiednie do kierowania zespołem redakcyjnym publikacji określonej w pkt. III. 1 SIWZ, - jedną osobę posiadającą wiedzę i doświadczenie odpowiednie do kierowania zespołem redakcyjnym publikacji określonej w pkt. III. 2 SIWZ; - jedną osobę posiadającą wiedzę i doświadczenie odpowiednie do kierowania zespołem redakcyjnym publikacji określonej w pkt. III. 3 SIWZ. Wykonawca może zaproponować większą ilość osób uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia, jednakże w takim przypadku, każda osoba wskazana dodatkowo ponad wymagane minimum, musi spełniać powyższy warunek udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul Wspólna 30, 00-930 Warszawa, pok. 253.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul Wspólna 30, 00-930 Warszawa, pok. 253.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Uniwersytetu Muzycznego Fryderyka Chopina w Warszawie
- Świadczenie usługi audytu bezpieczeństwa przetwarzania danych w Rządowej Chmurze Obliczeniowej (RChO)
- Wykonanie robót budowlanych związanych z remontem lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem położonych na osiedlu we Wrocławiu przy ul. Koszarowej 6-8
- Utrzymanie i konserwacja siłowni plenerowych, boisk i placów zabaw zlokalizowanych na terenie parków i skwerów Dzielnicy Ochota w Warszawie
- Realizacja dwóch spotkań informacyjno - rozwojowych w grudniu 2025 r. dla członków Konsorcjum Projektu NEEST, jednostek współpracujących i decyzyjnych w kwestii rozwoju Projektu NEEST.
- SUKCESYWNY ZAKUP PALIW PŁYNNYCH DLA SGGW W OKRESIE 18 MIESIĘCY
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja 7 wydarzeń finałowych konkursu dla pracodawców i młodzieży "Mistrzowie Pomorza Zachodniego"
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- Usługi wydawnicze na potrzeby Sądu Najwyższego
- USŁUGI WYDAWNICZE NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





