eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup usług polegających na opracowaniu merytorycznym, druku i dystrybucji trzech publikacji w formie broszur pt. Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie chmielu, Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie buraka oraz Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie rzepaku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-03

Warszawa: Zakup usług polegających na opracowaniu merytorycznym, druku i dystrybucji trzech publikacji w formie broszur pt. Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie chmielu, Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie buraka oraz Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie rzepaku
Numer ogłoszenia: 286124 - 2012; data zamieszczenia: 03.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.fapa.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na opracowaniu merytorycznym, druku i dystrybucji trzech publikacji w formie broszur pt. Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie chmielu, Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie buraka oraz Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie rzepaku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na opracowaniu merytorycznym, druku i dystrybucji trzech publikacji w formie broszur pt. Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie chmielu, Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie buraka oraz Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie rzepaku. W szczególności Wykonawca zapewni: 1. Opracowanie merytoryczne, graficzne, skład, korekta, łamanie oraz druk i dystrybucja publikacji w formie broszury pt. Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie chmielu. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: redakcję naukową publikacji; zespół redakcyjny, posiadający przygotowanie merytoryczne zgodne z tematyką publikacji; opracowanie merytoryczne publikacji, zgodnie z konspektem publikacji określonym w Załączniku nr 6 do SIWZ; Teksty przygotowane na potrzeby publikacji muszą być tekstami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane w całości ani w części do innych publikacji przygotowywanych przez Wykonawcę. Teksty zamieszczone w publikacji, a także ich fragmenty, nie mogą pochodzić z innych publikacji. umieszczenie w publikacji co najmniej 8 zdjęć dotyczących przedmiotu publikacji; umieszczenie w publikacji grafów lub wykresów dotyczących przedmiotu publikacji; skład publikacji; łamanie tekstu; druk publikacji w nakładzie 2000 egzemplarzy zgodnie z poniższymi wymaganiami: - ilość stron: co najmniej 48+okładka, - okładka: papier o gramaturze co najmniej 170 g/m2, - papier środek: kreda o gramaturze co najmniej 130 g/m2, - druk 4+4, - oprawa zeszytowa, 2 zszywki, - format publikacji - A5; dystrybucję publikacji, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - publikacja zostanie rozdana na spotkaniach i szkoleniach specjalistycznych z rolnikami. Spotkania i szkolenia, podczas których publikacja zostanie rozdana, zostaną wybrane przez Wykonawcę. Dystrybucja nastąpi według listy dystrybucyjnej przedstawionej Zamawiającemu przez Wykonawcę, - udostępnienie wersji elektronicznej publikacji, polegającej na zamieszczeniu publikacji w formacie PDF na stronach instytucji i organizacji zainteresowanych publikacją. Publikacja zawierać będzie stałą i trwałą wizualizację sloganów oraz logotypów określonych w Załączniku nr 9 do SIWZ. Ostateczny wybrany przez Wykonawcę skład zespołu redakcyjnego (wraz z załączonymi CV jego członków) zostanie przedstawiony Zamawiającemu na co najmniej 30 dni przed rozpoczęciem prac nad publikacją. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji próbny wydruk okładki i stron zawierających stałą i trwałą wizualizację sloganów oraz logotypów określonych w Załączniku nr 9 do SIWZ co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem jej druku i dystrybucji. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do dnia 28 września 2012 roku. 2. Opracowanie merytoryczne, graficzne, skład, korekta, łamanie oraz druk i dystrybucja publikacji w formie broszury pt. Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie buraka. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: redakcję naukową publikacji; zespół redakcyjny, posiadający przygotowanie merytoryczne zgodne z tematyką publikacji; opracowanie merytoryczne publikacji, zgodnie z konspektem publikacji określonym w Załączniku nr 7 do SIWZ; Teksty przygotowane na potrzeby publikacji muszą być tekstami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane w całości ani w części do innych publikacji przygotowywanych przez Wykonawcę. Teksty zamieszczone w publikacji, a także ich fragmenty, nie mogą pochodzić z innych publikacji. umieszczenie w publikacji co najmniej 8 zdjęć dotyczących przedmiotu publikacji; umieszczenie w publikacji grafów lub wykresów dotyczących przedmiotu publikacji; skład publikacji; łamanie tekstu; druk publikacji w nakładzie 2000 egzemplarzy zgodnie z poniższymi wymaganiami: - ilość stron: co najmniej 48+okładka, - okładka: papier o gramaturze co najmniej 170 g/m2, - papier środek: kreda o gramaturze co najmniej 130 g/m2, - druk 4+4, - oprawa zeszytowa, 2 zszywki, - format publikacji - A5; dystrybucję publikacji, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - publikacja zostanie rozdana na spotkaniach i szkoleniach specjalistycznych z rolnikami. Spotkania i szkolenia, podczas których publikacja zostanie rozdana, zostaną wybrane przez Wykonawcę. Dystrybucja nastąpi według listy dystrybucyjnej przedstawionej Zamawiającemu przez Wykonawcę, - udostępnienie wersji elektronicznej publikacji, polegającej na zamieszczeniu publikacji w formacie PDF na stronach instytucji i organizacji zainteresowanych publikacją. Publikacja zawierać będzie stałą i trwałą wizualizację sloganów oraz logotypów określonych w Załączniku nr 9 do SIWZ. Ostateczny wybrany przez Wykonawcę skład zespołu redakcyjnego (wraz z załączonymi CV jego członków) zostanie przedstawiony Zamawiającemu na co najmniej 30 dni przed rozpoczęciem prac nad publikacją. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji próbny wydruk okładki i stron zawierających stałą i trwałą wizualizację sloganów oraz logotypów określonych w Załączniku nr 9 do SIWZ co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem jej druku i dystrybucji. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do dnia 28 września 2012 roku. 3. Opracowanie merytoryczne, graficzne, skład, korekta, łamanie oraz druk i dystrybucja publikacji w formie broszury pt. Dobre praktyki rolnicze w produkcji integrowanej z zastosowaniem pożytecznych mikroorganizmów w uprawie rzepaku. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: redakcję naukową publikacji; zespół redakcyjny, posiadający przygotowanie merytoryczne zgodne z tematyką publikacji; opracowanie merytoryczne publikacji, zgodnie z konspektem publikacji określonym w Załączniku nr 8 do SIWZ; Teksty przygotowane na potrzeby publikacji muszą być tekstami autorskimi. Nie mogą być wykorzystywane w całości ani w części do innych publikacji przygotowywanych przez Wykonawcę. Teksty zamieszczone w publikacji, a także ich fragmenty, nie mogą pochodzić z innych publikacji. umieszczenie w publikacji co najmniej 8 zdjęć dotyczących przedmiotu publikacji; umieszczenie grafów lub wykresów dotyczących przedmiotu publikacji; skład publikacji; łamanie tekstu; druk publikacji w nakładzie 2000 egzemplarzy zgodnie z poniższymi wymaganiami: - ilość stron: co najmniej 48+okładka, - okładka: papier o gramaturze co najmniej 170 g/m2, - papier środek: kreda o gramaturze co najmniej 130 g/m2, - druk 4+4, - oprawa zeszytowa, 2 zszywki, - format publikacji - A5; dystrybucję publikacji, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - publikacja zostanie rozdana na spotkaniach i szkoleniach specjalistycznych z rolnikami. Spotkania i szkolenia, podczas których publikacja zostanie rozdana, zostaną wybrane przez Wykonawcę. Dystrybucja nastąpi według listy dystrybucyjnej przedstawionej Zamawiającemu przez Wykonawcę, - udostępnienie wersji elektronicznej publikacji, polegającej na zamieszczeniu publikacji w formacie PDF na stronach instytucji i organizacji zainteresowanych publikacją. Publikacja zawierać będzie stałą i trwałą wizualizację sloganów oraz logotypów określonych w Załączniku nr 9 do SIWZ. Ostateczny wybrany przez Wykonawcę skład zespołu redakcyjnego (wraz z załączonymi CV jego członków) zostanie przedstawiony Zamawiającemu na co najmniej 30 dni przed rozpoczęciem prac nad publikacją. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do akceptacji próbny wydruk okładki i stron zawierających stałą i trwałą wizualizację sloganów oraz logotypów określonych w Załączniku nr 9 do SIWZ co najmniej 14 dni przed rozpoczęciem jej druku i dystrybucji. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do dnia 28 września 2012 roku. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.10.00.00 - Drukowane książki, broszury i ulotki 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 79.82.20.00 - Usługi składu 79.82.11.00 - Usługi korektorskie 79.97.00.00 - Usługi publikacji .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 28.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek ten za spełniony, jeśli Wykonawca: a) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata - w tym okresie, wykonał lub wykonuje, co najmniej 2 (dwie) usługi o wartości każdej usługi nie mniejszej niż 4 000,00 zł brutto każda (słownie: cztery tysiące złotych 00/100), z których każda polegała na opracowaniu publikacji dotyczącej integrowanej produkcji roślinnej. Wykonanie jednej usługi jest równoznaczne z wykonaniem jednej umowy (jednego zamówienia na rzecz jednego Zamawiającego)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: - jedną osobę posiadającą wiedzę i doświadczenie odpowiednie do kierowania zespołem redakcyjnym publikacji określonej w pkt. III. 1 SIWZ, - jedną osobę posiadającą wiedzę i doświadczenie odpowiednie do kierowania zespołem redakcyjnym publikacji określonej w pkt. III. 2 SIWZ; - jedną osobę posiadającą wiedzę i doświadczenie odpowiednie do kierowania zespołem redakcyjnym publikacji określonej w pkt. III. 3 SIWZ. Wykonawca może zaproponować większą ilość osób uczestniczących w realizacji niniejszego zamówienia, jednakże w takim przypadku, każda osoba wskazana dodatkowo ponad wymagane minimum, musi spełniać powyższy warunek udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fapa.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul Wspólna 30, 00-930 Warszawa, pok. 253.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.08.2012 godzina 10:00, miejsce: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul Wspólna 30, 00-930 Warszawa, pok. 253.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.